V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No sinähän pihalla olet, oiskohan Bessiin nyt kuitenkin viitattu, aika lapselliset noi kappaleen sanat kyllä (K:n tiimi näkyy)Tosishippaajien käyttämän logiikan mukaan K on vapaaehtoisesti vela.
Eihän se tarkoita tota, vaan äänten yhteensopivuutta enemmin.En oo kuunnellut tota Kaistaa enkä tiedä miksi kuuntelisinkaan. Joku kommentoi: ”Kärtsä jotenkin tasoittaa Bessin ääntä” Tietenkin! K aina korjaa ja parantelee muita
No sinähän pihalla olet, oiskohan Bessiin nyt kuitenkin viitattu, aika lapselliset noi kappaleen sanat kyllä (K:n tiimi näkyy)
En oo kuunnellut tota Kaistaa enkä tiedä miksi kuuntelisinkaan. Joku kommentoi: ”Kärtsä jotenkin tasoittaa Bessin ääntä” Tietenkin! K aina korjaa ja parantelee muita
Siis olen itsekin sellainen ja ihan itse teet nää väärät johtopäätökset, että jotenkin erityisesti nyt K:hon viitattaisiin, biisin aihe nyt sattuu olemaan toi.Huvittaa vaan tämä tosishippaajien logiikkaa, miten poimitaan pullasta ne rusinat. Vertaa se eilinen poppari keskustelu.
Siis olen itsekin sellainen ja ihan itse teet nää väärät johtopäätökset, että jotenkin erityisesti nyt K:hon viitattaisiin, biisin aihe nyt sattuu olemaan toi.
K:n ääni sopii kaikkien kanssa yhteen. Erityisesti miesäänien.
Höpö höpöEi siinä viitata K:hon. Pointti on se, että te toshippaajat tulkitsevat asioita miten haluatte. Jos se sopisi tarinaan että K on vela, niin silloin olisit tulkinnut niin.
www.instagram.com
Kyllä suomalainen -vahti on Senhän K toki tietääkin!
Höpö höpö
Höpö höpö
Nukkuu. Se on varmasti jo ihan kuolassa kun K haistelee ja pussailee sitäNukkuukohan K pelipaita 35 päällänsä?
www.instagram.com
Kaipaa kaipaa. Nyt vaan ei ole julkisia yhteisjuttuja, joissa näyttää sitä.Voi se B kaivatakin K:ta ja että huom huom mulle osuus kans tähtipölystä. Mutta kaipaako K....kun sillä pössistä riittää ja rakkaita harrastuksia.
Mitä julkisia yhteisjuttujaKaipaa kaipaa. Nyt vaan ei ole julkisia yhteisjuttuja, joissa näyttää sitä.
Ootko vähän ty4mä?Mitä julkisia yhteisjuttuja
Kukaan ei taida olla intoutumassa lähteä Sloveniaan katsomaan Jokereita? Toi 6.6. ois ajankohtana ihana, koska rakastan alkukesää, mutta itseä ei nappaa tilaisuus, jossa bändiä ennen on useita muita bändejä olematta festari. Jos haluaa vahtia hyvää paikkaa, niin pitää kärsiä pitempään lavan edessä.
Tuossa nuo muut ovat suosioltaan varmaankin massiivisesti vähäisempiä, niin kaikki paikalle tulleet haluavat varmaan katsoa Joksut.
(Festareillakin pitää odotella, mutta silloin paikalla on muidenkin bändien faneja, eikä vain sen, jota itsekin tulit katsomaan. Ja nämä eivät jää eturiviin oman suosikkinsa esiinnyttyä)
Ei ole ainakaan sinne maininnut. K&B discordista puhun.En ole käynyt viikkoon Discordin puolella, joten en tiedä onko sieltä joku lähtemässä? Täällä meitä taitaa olla enää kourallinen kirjoittajia.