vierailija
Kyllä. Nace puristaa ja rapistaa ja avaa herkästi pussin suun rohveltavalla kädelläänEli poppari videolla yritetään vihjata että Nace ja Jere rakastavat toisiaan.
Kyllä. Nace puristaa ja rapistaa ja avaa herkästi pussin suun rohveltavalla kädelläänEli poppari videolla yritetään vihjata että Nace ja Jere rakastavat toisiaan.
Jan ja Jure söi muistaakseni haarukalla ja veitsellä vanhemmassa popparivideossa.Onneksi sinä syöt popparisi lusikalla
Siis minä näin sen tosta linkistä kyllä suoraan, vaikken itse olekaan tiktokissa.Itse en viitsi katsoa kun en jaksa poistella sitä ?-merkin jälkeistä litaniaa, että video toimisi (plus olin nähnyt videon)
Nacella on myös isot kourat. Taitaa tää Joksu olla se Jeren suosikki oikeesti.Kyllä. Nace puristaa ja rapistaa ja avaa herkästi pussin suun rohveltavalla kädellään
Ah niin olikin!Jan ja Jure söi muistaakseni haarukalla ja veitsellä vanhemmassa popparivideossa.
Tietenkin kerron. Tuollainen ilkeily pitää pystyä mahdollisimman tarkkaan estämään.
JereSama pelinumero on sit varmaan high potence twinnausta! ?
Tsihii... Bojan rytmiryhmieen haluaa näyttää läheisyyttä Käärijään, mutta Käärijä itse puolestaan ihan johonkin muuhun suuntaan.......
Voisin toivoa, että kyseiseen kokoillan leffaan käytettäisiin myös heidän itsekuvaamiaan materiaalejaEi tämä ollut Markin videoita.
Jos tarpeeksi uskoo asiaansa niin pelkkä paidan käyttäminen on twinnaustanyt en ymmärrä. Eli jos Bojanilla on punainen paita ja Klla on punainen paita mutta jos Bllä on sininen paita ja Klla onkin vihreä paita niin silloin ei voi olla twinnaamista, niinkö?.
Luojan kiitos siitä että Sloveniassa on myös sivistyneitä ihmisiä.Jan ja Jure söi muistaakseni haarukalla ja veitsellä vanhemmassa popparivideossa.
nyt en ymmärrä. Eli jos Bojanilla on punainen paita ja Klla on punainen paita mutta jos Bllä on sininen paita ja Klla onkin vihreä paita niin silloin ei voi olla twinnaamista, niinkö?.
Ei kai ne molemmat vaan käytä housujaJos tarpeeksi uskoo asiaansa niin pelkkä paidan käyttäminen on twinnausta
miks pitää olla molemmilla molemmat että olis twinnausta?Eih. Vaan K oli nyt saanut jäälle jossain nron 2. Jos P ottaisi pian saman = twinnausta
Kas kun ei spitaalista tai kuppaista.Nyt tekis miestä mieli.
Simo
No mun mielestä ei, jos se on toiselle täysin vakiintunut ja toinen vain ottaa sen. Mä näen tw enemmän sen, jos kumpikin tekee samaa, vähän satunnaista asiaa.miks pitää olla molemmilla molemmat että olis twinnausta?
kai se nyt jo riittää että molemmat käyttää 35 numeroa
Eli se on jotain vielå läheisyyttä luovempaa toimintaa, kuin twinnaaminen. Se on toiselle olennaisesti kuuluvan asian omimista osaksi itseäEi ole twinnausta, koska Peksi käytti sitä koko ajan. Sit ois, jos Peksillä ois jossain nro 2.
Kyllä! Ja kerran ne oli molemmat ulkona!!!Ei kai ne molemmat vaan käytä housuja
Tässäkin yksi syy miksi en halua tai aio opetella edes linkittämään mitään, anonymiteetin säilyminen ja toisaalta omaa instaa ei edes ole storyviewer riittää hyvin, mutta tumppu ja X on niin täällä vaikuttaa olevan isokin mielenkiinto tälläiseen tietoon.Älä kerro kaikkea, suurinta huvia on kun nää samat tyypit tuo tätä materiaalia ja ei tajua, että me tiedetään someprofiilit
Saksassa ja UKssa on alkaneet hiihtolomat, KAJ on kummankin maan viraalilistan ykkösenä!
Niin, kuten B sai Pasi-paidanEli se on jotain vielå läheisyyttä luovempaa toimintaa, kuin twinnaaminen. Se on toiselle olennaisesti kuuluvan asian omimista osaksi itseä
Mulla on kaikissa vaan shippitilit niin ihan sama. Plus osaan poistaa tunnisteet.Tässäkin yksi syy miksi en halua tai aio opetella edes linkittämään mitään, anonymiteetin säilyminen ja toisaalta omaa instaa ei edes ole storyviewer riittää hyvin, mutta tumppu ja X on niin täällä vaikuttaa olevan isokin mielenkiinto tälläiseen tietoon.