Satunnaisuus on just se juttu. Eli ei siis suunnitelmallisuus. Sellainen viestittely on jotain muuta, twinnaus on jotain mikä vain tapahtuu, vähän kuin kohtalo.No mun mielestä ei, jos se on toiselle täysin vakiintunut ja toinen vain ottaa sen. Mä näen tw enemmän sen, jos kumpikin tekee samaa, vähän satunnaista asiaa.
Ihan yhtä tosikoita noi JOn solvaajat on.tällä palstalla ei kannattais leikkiä tällaisilla asioilla kun on nämä harhaiset tosishippaajat paikalla jotka ottaa kaiken todesta
Mä pidän sitä taas tahallisena, mutta satunnaisiin tekemisiin liittyvänä.Satunnaisuus on just se juttu. Eli ei siis suunnitelmallisuus. Sellainen viestittely on jotain muuta, twinnaus on jotain mikä vain tapahtuu, vähän kuin kohtalo.
apua! Ja ne molemmat on varmaan joskus nähneet miehiä siellä ulkonaKyllä! Ja kerran ne oli molemmat ulkona!!!
Siis ainoita tosikoita.Ihan yhtä tosikoita noi JOn solvaajat on.
Nimenomaan sun kannttaisi opetella linkittämään (wtf, eihän se ole ku copy paste jos ei ole erillistä jakamisnappulaa) niin et jaa mitään mitä et halua.Tässäkin yksi syy miksi en halua tai aio opetella edes linkittämään mitään, anonymiteetin säilyminen ja toisaalta omaa instaa ei edes ole storyviewer riittää hyvin, mutta tumppu ja X on niin täällä vaikuttaa olevan isokin mielenkiinto tälläiseen tietoon.
Ja sit kerran kummallakin oli kesä! Siis ihan samaan aikaan!!! Vähänkö joksut kerjäs sillä uusia kuuntelijoita mut ei tietty saanu yhtään.apua! Ja ne molemmat on varmaan joskus nähneet miehiä siellä ulkona
Sehän se piilotettu viesti onkin. J tarvitsee ison muutaman ison miehen haaremin. Videolta K voi tarkastella kuinka Nace osaa käsipelin vai osaako....Nacella on myös isot kourat. Taitaa tää Joksu olla se Jeren suosikki oikeesti.![]()
Ts. uskon, että esim K&B:n välillä on alkuun voinut sattua ihan kohtalomaisiakin (🩷!) twinnauksia, mutta joitain oon ajatellut, että ovat laitelleet huvikseen tahallaankin. Siis toinen tahallaan toisen randomin postauksen perässä.Satunnaisuus on just se juttu. Eli ei siis suunnitelmallisuus. Sellainen viestittely on jotain muuta, twinnaus on jotain mikä vain tapahtuu, vähän kuin kohtalo.
Ihan yhtä tosikoita noi JOn solvaajat on.
Siis Itävallan viisuedustajan, mitä epäuskottavaa tossa nyt on.Joku väittää nyt, että Erika on tavannut Dzei dzein?? JJ:n. En usko.
Kyllähän se kuuli jo kultsalla mitä b lauloi nacen sormistaSehän se piilotettu viesti onkin. J tarvitsee ison muutaman ison miehen haaremin. Videolta K voi tarkastella kuinka Nace osaa käsipelin vai osaako....
No JJ.Siis Itävallan viisuedustajan, mitä epäuskottavaa tossa nyt on.
Liittyi varmasti samoihin aiemmin julkaistuun Pasi -Niin, kuten B sai Pasi-paidan
Uskon Jere Bojan rakkauteen mutta minulla on silti oikeus kertoa mielipiteeni mässyttävistä miehistä.Ihan yhtä tosikoita noi JOn solvaajat on.
Apua olin jo unohtanut! No, Jerppa selvästikään ei.Kyllähän se kuuli jo kultsalla mitä b lauloi nacen sormista
Miksi juuri minun? Jos vaikka tykkään päästäkin helpolla ja enemmin etsiä sitä tietoa, toki osaan puhelimeen tallettaa tietoa ja näyttötallentaa stooreja jne. Jeren Of:it myös tallessa, kun joulukalenterin tilasin, nykyään etsin nääkin vain ilmaiseksi.Nimenomaan sun kannttaisi opetella linkittämään (wtf, eihän se ole ku copy paste jos ei ole erillistä jakamisnappulaa) niin et jaa mitään mitä et halua.
Höpö höpöOnneksi kaikki puhuu nyt viisuihin menneestä KAJ’sta, niin Erika voidaan hiljaa vain unohtaa
En pidä siitä kun mässytetään ja leikitään ruualla pö si lö.Siis ainoita tosikoita.
Menes nyt katsomaan Erikan instastoorit ja Matin myös.Joku väittää nyt, että Erika on tavannut Dzei dzein?? JJ:n. En usko.
No siksi sinun kun kaikki muut osaa kopioida linkin ja liittää sen toiseen paikkaan. Ihan perustaito, opetettiin jo ysärillä atk-kurssilla.Miksi juuri minun? Jos vaikka tykkään päästäkin helpolla ja enemmin etsiä sitä tietoa, toki osaan puhelimeen tallettaa tietoa ja näyttötallentaa stooreja jne. Jeren Of:it myös tallessa, kun joulukalenterin tilasin, nykyään etsin nääkin vain ilmaiseksi.
Ei unohdu eikä unohdeta. Erika best ja Erika tulee.Onneksi kaikki puhuu nyt viisuihin menneestä KAJ’sta, niin Erika voidaan hiljaa vain unohtaa
Heh, ”vitsi” meni sulta korkealta ja kovaa ohi.Menes nyt katsomaan Erikan instastoorit ja Matin myös.