K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässäkin yksi syy miksi en halua tai aio opetella edes linkittämään mitään, anonymiteetin säilyminen ja toisaalta omaa instaa ei edes ole storyviewer riittää hyvin, mutta tumppu ja X on niin täällä vaikuttaa olevan isokin mielenkiinto tälläiseen tietoon.
Nimenomaan sun kannttaisi opetella linkittämään (wtf, eihän se ole ku copy paste jos ei ole erillistä jakamisnappulaa) niin et jaa mitään mitä et halua.

vierailija
Satunnaisuus on just se juttu. Eli ei siis suunnitelmallisuus. Sellainen viestittely on jotain muuta, twinnaus on jotain mikä vain tapahtuu, vähän kuin kohtalo.
Ts. uskon, että esim K&B:n välillä on alkuun voinut sattua ihan kohtalomaisiakin (🩷!) twinnauksia, mutta joitain oon ajatellut, että ovat laitelleet huvikseen tahallaankin. Siis toinen tahallaan toisen randomin postauksen perässä.

vierailija
Nimenomaan sun kannttaisi opetella linkittämään (wtf, eihän se ole ku copy paste jos ei ole erillistä jakamisnappulaa) niin et jaa mitään mitä et halua.
Miksi juuri minun? Jos vaikka tykkään päästäkin helpolla ja enemmin etsiä sitä tietoa, toki osaan puhelimeen tallettaa tietoa ja näyttötallentaa stooreja jne. Jeren Of:it myös tallessa, kun joulukalenterin tilasin, nykyään etsin nääkin vain ilmaiseksi.

vierailija
Miksi juuri minun? Jos vaikka tykkään päästäkin helpolla ja enemmin etsiä sitä tietoa, toki osaan puhelimeen tallettaa tietoa ja näyttötallentaa stooreja jne. Jeren Of:it myös tallessa, kun joulukalenterin tilasin, nykyään etsin nääkin vain ilmaiseksi.
No siksi sinun kun kaikki muut osaa kopioida linkin ja liittää sen toiseen paikkaan. Ihan perustaito, opetettiin jo ysärillä atk-kurssilla.

Yhteistyössä