V
vierailija
Vieras
Mietipä sitä oikein ajan kanssaOotko vähän ty4mä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mietipä sitä oikein ajan kanssaOotko vähän ty4mä?
Kompostin Discordissa taitaa olla suurin osa Joksujen faneista.Ei ole ainakaan sinne maininnut. K&B discordista puhun.
Tuolloin ei mene ainakaan suoria lentoja vielä, mitä itse tätä tutkin, jotenkin hankalalta vaikutti.Kukaan ei taida olla intoutumassa lähteä Sloveniaan katsomaan Jokereita? Toi 6.6. ois ajankohtana ihana, koska rakastan alkukesää, mutta itseä ei nappaa tilaisuus, jossa bändiä ennen on useita muita bändejä olematta festari. Jos haluaa vahtia hyvää paikkaa, niin pitää kärsiä pitempään lavan edessä.
Tuossa nuo muut ovat suosioltaan varmaankin massiivisesti vähäisempiä, niin kaikki paikalle tulleet haluavat varmaan katsoa Joksut.
(Festareillakin pitää odotella, mutta silloin paikalla on muidenkin bändien faneja, eikä vain sen, jota itsekin tulit katsomaan. Ja nämä eivät jää eturiviin oman suosikkinsa esiinnyttyä)
1 nanosekunti: oot.Mietipä sitä oikein ajan kanssa
Kyllä pitäis mennä, ne alkaa 1.4.Tuolloin ei mene ainakaan suoria lentoja vielä, mitä itse tätä tutkin, jotenkin hankalalta vaikutti.
Miks ne siellä on. Eivät shippaa?Kompostin Discordissa taitaa olla suurin osa Joksujen faneista.
Aijaa, täytyy katsoa sitten uudestaan, se oli kai skyskanner mistä katsoin.Kyllä pitäis mennä, ne alkaa 1.4.
Ei ole ainakaan sinne maininnut. K&B discordista puhun.
En minäkään kun heittivät 2h varoitusajalla ulos ne jotka eivät olleet siihen mennessä kirjoittaneet. Epic fail.Siinä toisessa en ole, kun en jaksa vääriä parituksia.
Mitä sä sellaisesta katsot, ole suomalainen ja käytä Finnairin sivuja.Aijaa, täytyy katsoa sitten uudestaan, se oli kai skyskanner mistä katsoin.
Miks ne siellä on. Eivät shippaa?
Mä oon miettinyt samaa. Ainakin Tapiola festeillä on Bess ja Kärtsä supersunnuntaissa, mutta ei tosiaan samana päivänä.Onko BESS ja Kärtsä missään samoilla festareilla? Haluun kuulla tän livenä!
Jotenkin vaan kävi niin, että sinne BK discordiin ajautui paljon K-faneja ja kompostiin JO-faneja. Saattaa olla vauvan peruja, kun siellä ei aikoinaan saanut keskustella mistään joksujen ystävistä mutta Kn kavereista keskustelu oli sallittua.Miks ne siellä on. Eivät shippaa?
Väärä vastaus, olet pudonnut pelistä1 nanosekunti: oot.
Aika vähän sielläkin on mitään shippausta ollut kuten toisessakin Discordissa.En ole siellä enää. Toimivat väärin ja heittivät minut pois kertomatta syytä. Siellä shipataan yhteensopimattomia pareja ja niiden lukeminen oli tuskaa.
Niiden pitäis varmaan samana päivänä olla, että kuultais heidät molemmat.Mä oon miettinyt samaa. Ainakin Tapiola festeillä on Bess ja Kärtsä supersunnuntaissa, mutta ei tosiaan samana päivänä.
Minä en edes kerännyt mennä koko paikkaan, taisi olla vain hyvä asia.En minäkään kun heittivät 2h varoitusajalla ulos ne jotka eivät olleet siihen mennessä kirjoittaneet. Epic fail.
En minäkään kun heittivät 2h varoitusajalla ulos ne jotka eivät olleet siihen mennessä kirjoittaneet. Epic fail.
Jotenkin vaan kävi niin, että sinne BK discordiin ajautui paljon K-faneja ja kompostiin JO-faneja. Saattaa olla vauvan peruja, kun siellä ei aikoinaan saanut keskustella mistään joksujen ystävistä mutta Kn kavereista keskustelu oli sallittua.
Ihan kaikenlainen keskustelu kiellettiin ja poistettiin viestit sekä ohjattiin kompostiin. Itse en shippaa ketään ja ihan normaaleja viestejä oon kirjoittanut.Niin parittavat Damonia ja Bojania. Se ei kuulunut vauvalle.
Miten ihmeessä teidät tosikot saisi tajuamaan tän jutun juonen? Siis kaikki meidän jututhan on keksittyjä, tarinaa, muokataan itselle sopivaksi. Tämä on hauskaa viihdettä, leikkiä, ei meistä kukaan (tai no ehkä se yksi) väitä näitä asioita tosiksi ja väitä tietävänsä mitä nää ajattelee ja tekee. Mutta kun aina tulee joku tosikko saarnaamaan että te tulkitsette nyt asioita miten haluatte ja eikö tämä nyt sovikaan agendaan jne jne. No totta kai me tulkitaan, keksitään ja kuvitellaan! Miten sä et vieläkään tajua sitä? Ota nyt se kiristävä vanne pois pään ympäriltä.Ei siinä viitata K:hon. Pointti on se, että te toshippaajat tulkitsevat asioita miten haluatte. Jos se sopisi tarinaan että K on vela, niin silloin olisit tulkinnut niin.
No mutta eihän tää edes pidä paikkaansa, kun K ja B ryhmässä eniten menijöitä näytti olevan joksujen keikoille sen tehdyn kyselyn mukaan.Jotenkin vaan kävi niin, että sinne BK discordiin ajautui paljon K-faneja ja kompostiin JO-faneja. Saattaa olla vauvan peruja, kun siellä ei aikoinaan saanut keskustella mistään joksujen ystävistä mutta Kn kavereista keskustelu oli sallittua.
Miksei siellä sitten puhuta joksuista mitään mutta Ksta senkin edestä?No mutta eihän tää edes pidä paikkaansa, kun K ja B ryhmässä eniten menijöitä näytti olevan joksujen keikoille sen tehdyn kyselyn mukaan.