No sinähän pihalla olet, oiskohan Bessiin nyt kuitenkin viitattu, aika lapselliset noi kappaleen sanat kyllä (K:n tiimi näkyy)Tosishippaajien käyttämän logiikan mukaan K on vapaaehtoisesti vela.
Eihän se tarkoita tota, vaan äänten yhteensopivuutta enemmin.En oo kuunnellut tota Kaistaa enkä tiedä miksi kuuntelisinkaan. Joku kommentoi: ”Kärtsä jotenkin tasoittaa Bessin ääntä” Tietenkin! K aina korjaa ja parantelee muita
Huvittaa vaan tämä tosishippaajien logiikkaa, miten poimitaan pullasta ne rusinat.No sinähän pihalla olet, oiskohan Bessiin nyt kuitenkin viitattu, aika lapselliset noi kappaleen sanat kyllä (K:n tiimi näkyy)
Huoh, tahallasi taas tulkitset asian väärin. Bessin ja Käärijän äänet sopivat hyvin yhteen on tuon pointti.En oo kuunnellut tota Kaistaa enkä tiedä miksi kuuntelisinkaan. Joku kommentoi: ”Kärtsä jotenkin tasoittaa Bessin ääntä” Tietenkin! K aina korjaa ja parantelee muita
Siis olen itsekin sellainen ja ihan itse teet nää väärät johtopäätökset, että jotenkin erityisesti nyt K:hon viitattaisiin, biisin aihe nyt sattuu olemaan toi.Huvittaa vaan tämä tosishippaajien logiikkaa, miten poimitaan pullasta ne rusinat. Vertaa se eilinen poppari keskustelu.
Ei siinä viitata K:hon. Pointti on se, että te toshippaajat tulkitsevat asioita miten haluatte. Jos se sopisi tarinaan että K on vela, niin silloin olisit tulkinnut niin.Siis olen itsekin sellainen ja ihan itse teet nää väärät johtopäätökset, että jotenkin erityisesti nyt K:hon viitattaisiin, biisin aihe nyt sattuu olemaan toi.
Peksin kanssa parhaiten.K:n ääni sopii kaikkien kanssa yhteen. Erityisesti miesäänien.
Höpö höpöEi siinä viitata K:hon. Pointti on se, että te toshippaajat tulkitsevat asioita miten haluatte. Jos se sopisi tarinaan että K on vela, niin silloin olisit tulkinnut niin.
Nukkuukohan K pelipaita 35 päällänsä?![]()
@irtonamun_ystavat on Instagram
0 likes, 0 comments - irtonamun_ystavat on March 20, 2025www.instagram.com
Kyllä suomalainen -vahti on Senhän K toki tietääkin!
Eilen sopi niin hyvin poppari tarinaan, että B kaipaa Kärtsää.Höpö höpö
Eli siis totta. Kiitos vahvistuksesta.Höpö höpö
Nukkuu. Se on varmasti jo ihan kuolassa kun K haistelee ja pussailee sitäNukkuukohan K pelipaita 35 päällänsä?
Kaipaa kaipaa. Nyt vaan ei ole julkisia yhteisjuttuja, joissa näyttää sitä.Voi se B kaivatakin K:ta ja että huom huom mulle osuus kans tähtipölystä. Mutta kaipaako K....kun sillä pössistä riittää ja rakkaita harrastuksia.
Mitä julkisia yhteisjuttujaKaipaa kaipaa. Nyt vaan ei ole julkisia yhteisjuttuja, joissa näyttää sitä.