vierailija
Lukee varmasti, muttei kirjoittele niinkuin moni muukin.JM todellakin on vakiokalustoa kompostissa, älä ole naivi.
Lukee varmasti, muttei kirjoittele niinkuin moni muukin.JM todellakin on vakiokalustoa kompostissa, älä ole naivi.
Jaksat edelleen olla NAIIIIVI.Lukee varmasti, muttei kirjoittele niinkuin moni muukin.
No tyylinsä on hyvinkin tunnistettava, on kirjailija kuitenkin ja minullehan ootte täällä huudelleet ootko JM ja välillä taas Aitoa.Jaksat edelleen olla NAIIIIVI.
Voi veikkonen. Discord ei tee hyvää ihmisen luovuudelle ja niin paljon kauniita asioita kuplii Annaliisan ajatuksissa.....🫦 Odottavat vain pulpahtamista!On sivuhenkilöpaikassa, voisit mennä sinne kiitos.
Miksi säilytät banaaneja viikkoja?Todella mielenkiintoinen lifehack Instasta. Banaanit säilyvät jopa viikkoja vaaleankeltaisina näin.
- Pese banaanien kuori lämpimällä vedellä, kypsyteaine poistuu. Kuivaa paperilla.
- sido teippiä banaanin terttukantojen ympärille, estää etyleenin vaikutuksen
Onko se joku tunnettukin kirjailija?No tyylinsä on hyvinkin tunnistettava, on kirjailija kuitenkin ja minullehan ootte täällä huudelleet ootko JM ja välillä taas Aitoa.
Jos on taitava kirjoittaja, mitä se selvästi olettaa olevansa, niin osaa myös muutella kirjoitustyyliään.No tyylinsä on hyvinkin tunnistettava, on kirjailija kuitenkin ja minullehan ootte täällä huudelleet ootko JM ja välillä taas Aitoa.
Haalea piimäprinssipakotus se on, joka loukkaa. Irtonamu tarvitsee rakkauttaEi kyllä ole, on Jereä loukkaavaa.
Mitä se on kirjoittanut?No tyylinsä on hyvinkin tunnistettava, on kirjailija kuitenkin ja minullehan ootte täällä huudelleet ootko JM ja välillä taas Aitoa.
Mä ainakin kommentoinkin mehevimpiä käänteitä vain tänne.Pysykää itse kaikesta häiriintyjät sieltä discordista pois, jos eri mielipiteet ja tulkinnat ottaa noin koville, siitä riiteleminen on eniten häiritsevää toisille, myös tuolla discordin puolella.
Höpsis, joka kerta kun ootte tätä huudelleet, se olen ollut minä, ei ole mitään tohon viittaavaa.Jos on taitava kirjoittaja, mitä se selvästi olettaa olevansa, niin osaa myös muutella kirjoitustyyliään.
Pyh, irtonamu nimitys on jo itsessään epäkunnioittava ja että jakaisi itseään kaikille miehille.Haalea piimäprinssipakotus se on, joka loukkaa. Irtonamu tarvitsee rakkautta
Tää palsta on just näitä varten pölhö, täällä saa esittää mielipiteitä vapaasti.Pyh, irtonamu nimitys on jo itsessään epäkunnioittava ja että jakaisi itseään kaikille miehille.
MiePyh, irtonamu nimitys on jo itsessään epäkunnioittava ja että jakaisi itseään kaikille miehille.
Ei hän jaakaan - hän ainoastaan viettelee heidät ja saa olemuksellaan sekaisin, koska on Irtonamu -Emmanuelle!Pyh, irtonamu nimitys on jo itsessään epäkunnioittava ja että jakaisi itseään kaikille miehille.
Yritätkö TAAS rajoittaa muiden sanomisia omien halujesi mukaan.Pyh, irtonamu nimitys on jo itsessään epäkunnioittava ja että jakaisi itseään kaikille miehille.
Jos oikein muistan niin aiemmin ihan kirjoja kaunokirjallisuutta ja eikö nyt lähiaikoina ole ollut joku tietokirjallisuuteen liittyvä projekti, näin muistelisin, lisäksi noi kivat ficit tietenkin.Mitä se on kirjoittanut?
Yök, no ei kyllä todellakaan tule, mitään naisia tänne tarvita.Mä just päätin, että tää on Bess&Käärijä ketju tästä eteenpäin Näyttää niin hyvältä yhdessä ja oli lomallakin just
Ei kuulu sulle, kun mä just näin päätinYök, no ei kyllä todellakaan tule, mitään naisia tänne tarvita.
No ei kyllä ole.Joo, Bessillä ja Kärdellä on kyllä kuumaa kemiaa.
Jos pyöreistä tädeistä tykkää.Bess on ihana
Noi sen ficit ei ole kivoja nähnytkään. Samanlaista roskaa kuin muutkin, mutta omahyväisyydellä kuorrutettuna.Jos oikein muistan niin aiemmin ihan kirjoja kaunokirjallisuutta ja eikö nyt lähiaikoina ole ollut joku tietokirjallisuuteen liittyvä projekti, näin muistelisin, lisäksi noi kivat ficit tietenkin.