vierailija
*mitä sitten onkaan*Tossahan on juurikin ideana, että tuo mitä sitten on mennyttä, eikä enää palaa. Myös # -kentässä. Voi nyyh
*mitä sitten onkaan*Tossahan on juurikin ideana, että tuo mitä sitten on mennyttä, eikä enää palaa. Myös # -kentässä. Voi nyyh
Mummot ei enää ole elossa, mutta tuttua kyllä, sukujuhlissa usein näkee sitä.Ja sulle omakohtaisen tuttua selkeästikin.
No anna luoda, mitä se sun peffaasi kutittaa.Puhe olikin, että luo K:sta sairastelevaa hahmoa, ei siitä, että mielipiteet ei olisi sallittuja.
🪸🪸Arvostelen sellaista asiaa, ettå discordin suojissa on olemassa yksi pohjamudissa kyntävä alkulima-olio, jonka geneettinen koodi on mennyt vikatilaan ja erittää pahanhajuista visvaa ympäriinsä. Lienee tehtåvä vaarattomaksi limaloukulla.
Kyyyllä se tilanne vielä jatkuu, sanokaa minun sanoneen! Only time 🩷Tossahan on juurikin ideana, että tuo mitä sitten on mennyttä, eikä enää palaa. Myös # -kentässä. Voi nyyh
Onko sulla satiaisia?No anna luoda, mitä se sun peffaasi kutittaa.
Eli olet itse ihminen, joka haluaa muiden toimivan tietyillä tavoin.Sinä sen sanoit, ei ole asiallista käytöstä.
Jotkut ottaa tommoset tosissaan. Ja onhan tuo vtun ällöttävä käyttövoima ihmiselle.- diagnosoida jollekin sairauksia, jotta oma pikku r*nkkufantasia pysyisi tekohengityksellä elossaNo anna luoda, mitä se sun peffaasi kutittaa.
Niinpä, tätä määräilyä olen itsekin huomannut.Eli olet itse ihminen, joka haluaa muiden toimivan tietyillä tavoin.
Kun vaan kutsutaan high fashioniksi, niin joillekin kaikki menee läpi. Vaikka näyttäisi kuinka hölmöltä.High fashionia, jota slipovereja ja kulahtaneita kauluspaitoja ihannoivat mummot ei ymmärrä.
Marjaleenan slogginväristys on uhattuna. Siispä pistetään mammasaagan vähempiarvoinen pala pipiksi.Jotkut ottaa tommoset tosissaan. Ja onhan tuo vtun ällöttävä käyttövoima ihmiselle.- diagnosoida jollekin sairauksia, jotta oma pikku r*nkkufantasia pysyisi tekohengityksellä elossa
Niinpä!Kun vaan kutsutaan high fashioniksi, niin joillekin kaikki menee läpi. Vaikka näyttäisi kuinka hölmöltä.
Siellä ruutuhame vaan kahisee, kun mietitään, miten sairas pikku-K on.Marjaleenan slogginväristys on uhattuna. Siispä pistetään mammasaagan vähempiarvoinen pala pipiksi.
Puhu vain itsestäsi, kun olet se häiriintyjä kerran.Onko sulla satiaisia?
Satiaisista voi päästä eroon, kannattaa käydä lääkärissä!Puhu vain itsestäsi, kun olet se häiriintyjä kerran.
Mene vain, jos sinulla kerran on.Satiaisista voi päästä eroon, kannattaa käydä lääkärissä!
Eihön nyt minulla höppänä, koitan vain auttaa sinuaMene vain, jos sinulla kerran on.
Seli seliEihön nyt minulla höppänä, koitan vain auttaa sinua
Niihin saa helposti apua, keräät nyt rohkeutta vaan mennä lääkäriin!Se
Seli seli
Relaa mamma! Miks ottaa discord noin koville?Pysykää itse kaikesta häiriintyjät sieltä discordista pois, jos eri mielipiteet ja tulkinnat ottaa noin koville, siitä riiteleminen on eniten häiritsevää toisille, myös tuolla discordin puolella.
Teillä valittajilla ottaa ja vainoatte ihmisiä niin.Relaa mamma! Miks ottaa discord noin koville?
No huutele siellä, oot aika nolo, kun täällä riehut🫣Teillä valittajilla ottaa ja vainoatte ihmisiä niin.
Loukkaat kaakaokattilaaBojanilla on krooninen testosteronin erityshäiriö testikkeleissä ja infantiili narsismi. Se selittää, miksi kaikki hänen suhteensa päättyvät oman vartalopeilin kautta mummin kaakaokattilan ääreen.