vierailija
Ja arvuutella, mitä saattaa tapahtua kulissien takana.........Voi hyvin olla. Sitä odotellessa me voidaan muistella lemmenlomaa pipolätkässä
Ja arvuutella, mitä saattaa tapahtua kulissien takana.........Voi hyvin olla. Sitä odotellessa me voidaan muistella lemmenlomaa pipolätkässä
Asiaa voi arvostella, ei yksittäistä ihmistä.Ihan normaalia kritiikkiä, voit ohitella täällä olevat viestit jos et siedä lukea.
No jos estän kritisoimalla, niin ei se minua haittaakaanSinähän voit estää, mitä niitä täällä jauhat. Moni muu osaa ohitella asiat.
Arvostelen sellaista asiaa, ettå discordin suojissa on olemassa yksi pohjamudissa kyntävä alkulima-olio, jonka geneettinen koodi on mennyt vikatilaan ja erittää pahanhajuista visvaa ympäriinsä. Lienee tehtåvä vaarattomaksi limaloukulla.Asiaa voi arvostella, ei yksittäistä ihmistä.
Paitsi että K jumaloi ja sitä jänskättää ja siksi kipinöi ja rätisee. Sarjassamme veteenpiirretty bromancen raja.... not any höpöhöpö also
Arvostelen sellaista asiaa, ettå discordin suojissa on olemassa yksi pohjamudissa kyntävä alkulima-olio, jonka geneettinen koodi on mennyt vikatilaan ja erittää pahanhajuista visvaa ympäriinsä. Lienee tehtåvä vaarattomaksi limaloukulla.
Puhakka-ketjussa, siis.Ei helvetti, pakko miettiä, osallistuuko JM Murha.infossa keskusteluihin nimimerkillä Taalasmaan Ulla
Taitaa mennä K fanitus vähän yli, jos tollasesta hermostuu, no mutta hajoilkaa rauhassa ei siinä.No jos estän kritisoimalla, niin ei se minua haittaakaan
En hermostunut enkä hajoillut, eikä minua vaivaa se, että kohdisti Kärtsään, mä ihmettelen yhteisöllisyyden tunteen puutosta, jota hänellä on kirjoittaessaan ryhmään tuollaisia viestejä, joista sata varmasti muiden näkemys kääntyy häntä itseään vastaan. On siis vähän sama kuin ois kirjoittanut itsestään, että mulla on haiseva jalkasieni ja tykkään alaikäisistäTaitaa mennä K fanitus vähän yli, jos tollasesta hermostuu, no mutta hajoilkaa rauhassa ei siinä.
En edes ole K-fani, tosi hämmentävää ja häiriintynyttä vaan kirjoitella tollasia kenestä tahansa henkilöstä jota ei oikeasti edes tunne.Taitaa mennä K fanitus vähän yli, jos tollasesta hermostuu, no mutta hajoilkaa rauhassa ei siinä.
Ei enempää kuin teidän täällä kirjoitella ilkeitä kyseisestä nimimerkistä, ei yksittäisen ihmisen mietinnöistä ja mielipiteistä kannata ottaa itseensä, jos sietää eri mielipiteitä ne ei haittaa, kukaan ei pakota olemaan samaa mieltä. Itse en taas tykkää, jos paikasta yritetään tehdä jotain pakkoposipaikkaa, nuo jutut tuo sinne vähän väriä tylsyyteen.En edes ole K-fani, tosi hämmentävää ja häiriintynyttä vaan kirjoitella tollasia kenestä tahansa henkilöstä jota ei oikeasti edes tunne.
Mäkin innostun aina kun JM heittää sinne jotain tyhmää, että millainen draama sillä kertaa saadaan!Ei enempää kuin teidän täällä kirjoitella ilkeitä kyseisestä nimimerkistä, ei yksittäisen ihmisen mietinnöistä ja mielipiteistä kannata ottaa itseensä, jos sietää eri mielipiteitä ne ei haittaa, kukaan ei pakota olemaan samaa mieltä. Itse en taas tykkää, jos paikasta yritetään tehdä jotain pakkoposipaikkaa, nuo jutut tuo sinne vähän väriä tylsyyteen.
Hän vain käytännössä alentaa itseään tuollaisilla kommenteilla siellä.Ei enempää kuin teidän täällä kirjoitella ilkeitä kyseisestä nimimerkistä, ei yksittäisen ihmisen mietinnöistä ja mielipiteistä kannata ottaa itseensä, jos sietää eri mielipiteitä ne ei haittaa, kukaan ei pakota olemaan samaa mieltä. Itse en taas tykkää, jos paikasta yritetään tehdä jotain pakkoposipaikkaa, nuo jutut tuo sinne vähän väriä tylsyyteen.
Emmä kaipaa mitä pakkoposipaikkaa, noita parasosiaalisia analyysejä voi kirjoittaa myös positiivisista asioista ja tulen edelleen päivittelemään miten pimeetä se on.Ei enempää kuin teidän täällä kirjoitella ilkeitä kyseisestä nimimerkistä, ei yksittäisen ihmisen mietinnöistä ja mielipiteistä kannata ottaa itseensä, jos sietää eri mielipiteitä ne ei haittaa, kukaan ei pakota olemaan samaa mieltä. Itse en taas tykkää, jos paikasta yritetään tehdä jotain pakkoposipaikkaa, nuo jutut tuo sinne vähän väriä tylsyyteen.
Discordin oli tarkoitus olla paikka, jossa voidaan rauhassa keskustella ja vaikka olla eri mieltä ilman, tarkoituksellista ilkeilyä ja JMheitot eivät kyllä edistä hyvää ilmapiiriä. Miksi ihmeessä haluat olla Discordissa, jos tällainen kompostityylinen keskustelu on mieluisempaa.Mäkin innostun aina kun JM heittää sinne jotain tyhmää, että millainen draama sillä kertaa saadaan!![]()
No miten mä niihin liityn yhtään mitenkään? En mä ole sinne aihetta kommentoinut, pölvästi.Discordin oli tarkoitus olla paikka, jossa voidaan rauhassa keskustella ja vaikka olla eri mieltä ilman, tarkoituksellista ilkeilyä ja JMheitot eivät kyllä edistä hyvää ilmapiiriä. Miksi ihmeessä haluat olla Discordissa, jos tällainen kompostityylinen keskustelu on mieluisempaa.
Se on oma asiansa sitten ja tuskinpa itse kokee noin.Hän vain käytännössä alentaa itseään tuollaisilla kommenteilla siellä.
Täyttä peetä nyt taas, kompostityyliä siellä on ollut ihan muilla nimimerkeillä kylläkin, en näe samantasoista valittamista heistä, itse olen kyllä sitä tarpeen tullen tehnyt nimiä esiin tuomatta tosin.Discordin oli tarkoitus olla paikka, jossa voidaan rauhassa keskustella ja vaikka olla eri mieltä ilman, tarkoituksellista ilkeilyä ja JMheitot eivät kyllä edistä hyvää ilmapiiriä. Miksi ihmeessä haluat olla Discordissa, jos tällainen kompostityylinen keskustelu on mieluisempaa.
Mäkin innostun aina kun JM heittää sinne jotain tyhmää, että millainen draama sillä kertaa saadaan!
No ei ole ollut, itse näet ihan vainoharhaisia harhoja muka muiden esim. bojere-vastaisuudesta siellä.Täyttä peetä nyt taas, kompostityyliä siellä on ollut ihan muilla nimimerkeillä kylläkin, en näe samantasoista valittamista heistä, itse olen kyllä sitä tarpeen tullen tehnyt nimiä esiin tuomatta tosin.
Mikset sitten kirjoita siellä, jos siellä on niin paljon kaltaisiasi?Täyttä peetä nyt taas, kompostityyliä siellä on ollut ihan muilla nimimerkeillä kylläkin, en näe samantasoista valittamista heistä, itse olen kyllä sitä tarpeen tullen tehnyt nimiä esiin tuomatta tosin.
Eikös tämän voi nähdä positiivisenakin? Tietää kuka kirjoittaa mitäkin ja minkälainen ihminen on (tai minkälainen kuva hänestä muodostuu ja onko samantyylinen kuin itse) kun kirjoitellaan nimimerkeillä. Ehkä parempi jopa tietää näitä asioita/mielipiteitä kuin olla tietämättä.En hermostunut enkä hajoillut, eikä minua vaivaa se, että kohdisti Kärtsään, mä ihmettelen yhteisöllisyyden tunteen puutosta, jota hänellä on kirjoittaessaan ryhmään tuollaisia viestejä, joista sata varmasti muiden näkemys kääntyy häntä itseään vastaan. On siis vähän sama kuin ois kirjoittanut itsestään, että mulla on haiseva jalkasieni ja tykkään alaikäisistä![]()