K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Taitaa mennä K fanitus vähän yli, jos tollasesta hermostuu, no mutta hajoilkaa rauhassa ei siinä.
En hermostunut enkä hajoillut, eikä minua vaivaa se, että kohdisti Kärtsään, mä ihmettelen yhteisöllisyyden tunteen puutosta, jota hänellä on kirjoittaessaan ryhmään tuollaisia viestejä, joista sata varmasti muiden näkemys kääntyy häntä itseään vastaan. On siis vähän sama kuin ois kirjoittanut itsestään, että mulla on haiseva jalkasieni ja tykkään alaikäisistä 🤷‍♀️

vierailija
En edes ole K-fani, tosi hämmentävää ja häiriintynyttä vaan kirjoitella tollasia kenestä tahansa henkilöstä jota ei oikeasti edes tunne.
Ei enempää kuin teidän täällä kirjoitella ilkeitä kyseisestä nimimerkistä, ei yksittäisen ihmisen mietinnöistä ja mielipiteistä kannata ottaa itseensä, jos sietää eri mielipiteitä ne ei haittaa, kukaan ei pakota olemaan samaa mieltä. Itse en taas tykkää, jos paikasta yritetään tehdä jotain pakkoposipaikkaa, nuo jutut tuo sinne vähän väriä tylsyyteen.

vierailija
Ei enempää kuin teidän täällä kirjoitella ilkeitä kyseisestä nimimerkistä, ei yksittäisen ihmisen mietinnöistä ja mielipiteistä kannata ottaa itseensä, jos sietää eri mielipiteitä ne ei haittaa, kukaan ei pakota olemaan samaa mieltä. Itse en taas tykkää, jos paikasta yritetään tehdä jotain pakkoposipaikkaa, nuo jutut tuo sinne vähän väriä tylsyyteen.
Mäkin innostun aina kun JM heittää sinne jotain tyhmää, että millainen draama sillä kertaa saadaan! 😜

vierailija
Hän vain käytännössä alentaa itseään tuollaisilla kommenteilla siellä.

vierailija
Emmä kaipaa mitä pakkoposipaikkaa, noita parasosiaalisia analyysejä voi kirjoittaa myös positiivisista asioista ja tulen edelleen päivittelemään miten pimeetä se on.

vierailija
Mäkin innostun aina kun JM heittää sinne jotain tyhmää, että millainen draama sillä kertaa saadaan! 😜
Discordin oli tarkoitus olla paikka, jossa voidaan rauhassa keskustella ja vaikka olla eri mieltä ilman, tarkoituksellista ilkeilyä ja JMheitot eivät kyllä edistä hyvää ilmapiiriä. Miksi ihmeessä haluat olla Discordissa, jos tällainen kompostityylinen keskustelu on mieluisempaa.

vierailija
Discordin oli tarkoitus olla paikka, jossa voidaan rauhassa keskustella ja vaikka olla eri mieltä ilman, tarkoituksellista ilkeilyä ja JMheitot eivät kyllä edistä hyvää ilmapiiriä. Miksi ihmeessä haluat olla Discordissa, jos tällainen kompostityylinen keskustelu on mieluisempaa.
No miten mä niihin liityn yhtään mitenkään? En mä ole sinne aihetta kommentoinut, pölvästi.

vierailija
Täyttä peetä nyt taas, kompostityyliä siellä on ollut ihan muilla nimimerkeillä kylläkin, en näe samantasoista valittamista heistä, itse olen kyllä sitä tarpeen tullen tehnyt nimiä esiin tuomatta tosin.

vierailija
En hermostunut enkä hajoillut, eikä minua vaivaa se, että kohdisti Kärtsään, mä ihmettelen yhteisöllisyyden tunteen puutosta, jota hänellä on kirjoittaessaan ryhmään tuollaisia viestejä, joista sata varmasti muiden näkemys kääntyy häntä itseään vastaan. On siis vähän sama kuin ois kirjoittanut itsestään, että mulla on haiseva jalkasieni ja tykkään alaikäisistä 🤷‍♀️
Eikös tämän voi nähdä positiivisenakin? Tietää kuka kirjoittaa mitäkin ja minkälainen ihminen on (tai minkälainen kuva hänestä muodostuu ja onko samantyylinen kuin itse) kun kirjoitellaan nimimerkeillä. Ehkä parempi jopa tietää näitä asioita/mielipiteitä kuin olla tietämättä.

Yhteistyössä