K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä taas en usko että tuo olisi ollut merkityksellistä, olihan s näkynyt Damonin kuvassakin. Eli en siis usko että b oli kroatiassa ollenkaan.
Tarkoitin että ehkä eivät halunneet tulla kuvatuksi samassa paikassa, kun S:stä oli jo se Damonin kuva. Ehkä liikkuivat yhdessä, niin kuin siellä kahvilassakin mutta eivät julkaisseet mitään kuvia. Mut arvailua vaan.
 
vierailija
Mulla on vähän sellanen hytinä että ei tule julkisesti mitään keltään. Ihan ilman mitään shippiä musta tuntuu vähän hassulta että koko alkuvuosi oli tiivistä yhdessäoloa damonin kanssa sekä lontoossa että kiertueella ja sitä näytettiin myös faneille. Sit se vaan loppui. No kris sentään onnitteli raitistumisen merkkipäivänä, kävi lontoossa kuvattavana ja pyöri sen kanssa ljubljanassa linnassa sekä metelkovassa, mutta muiden osalta ei mitään. Ehkä eniten ihmettelen kyllä Bojanin osuutta, koska nehän oli alkujaan paljon yhdessä ja vielä siellä lontoon josubs haastattelussa B puhui siitä todella ylistäviä sanoja. Ja koska b on pitänyt yhteyttä sadieen, ei se damon ole voinut siltä ihan vaan unohtuakaan, koska s ja d on kuitenkin läheisiä keskenään, ja tietysti he linkittyvät toisiinsa myös siltä osin, että b ei olisi varmastikaan tavannut sadieta ilman damonia.
Ne oli vaan kavereita, jos olet omassa päässäsi kehitellyt enemmän niin ei se vaan näy tietenkään näiden instassa.
Ihan normaalia näyttää instassa niitä keiden kanssa kulloinkin on Ilman että siihen liittyy keidenkään Barbie-leikkijöiden keksmiä suhdekäänteitä.
 
vierailija
Ainoa ketä tosiaan itsekin vähän ihmettelen on Kris, joka muuten on huomioinut Damonia somessa.
Bojan taas ei ole viime aikoina enää muutenkaan paljoa postaillut, on kyllä vetänyt aika minimiin ton sometuksen. Siksi ihan ymmärrettävää, että mitään synttärionnittelujakaan ei enää laita julkisesti.
Muut, siis Jure, Jan, Nace, en muista että koskaan olisivat mitään onnitteluja somessa laittaneet.
Bojan somettaa vain rakkaastaan, braaderista.
 
vierailija
Ne oli vaan kavereita, jos olet omassa päässäsi kehitellyt enemmän niin ei se vaan näy tietenkään näiden instassa.
Ihan normaalia näyttää instassa niitä keiden kanssa kulloinkin on Ilman että siihen liittyy keidenkään Barbie-leikkijöiden keksmiä suhdekäänteitä.
Olen samaa mieltä. Instassa vilahtaa usein ne henkilöt, joiden kanssa heillä on parasta aikaa yhteistyötä jne. Ihmiset ei aina tajua sitä, että aikansa kutakin. Jos esim. D tai K ovat jääneet Joksuille läheisiksi, niin itsekin oletan, että sitä yhteydenpitoa käydään muualla kuin instan tykkäyksissä jne.
 
vierailija
Damonista on jo lypsetty kaikki julkisuushyöty minkä irti sai, ei sen julkinen onnitteleminen enää hyödytä mitenkään. Paidatkin jäi myymättä.

Nyt vois onnitella vaikka jotain Joostia julkisesti. 😌

Muistamme ne vilpittömät Ryanin onnittelut viime syksyltä, oikein sydänten kera... 😆
 
vierailija
Mulla on vähän sellanen hytinä että ei tule julkisesti mitään keltään. Ihan ilman mitään shippiä musta tuntuu vähän hassulta että koko alkuvuosi oli tiivistä yhdessäoloa damonin kanssa sekä lontoossa että kiertueella ja sitä näytettiin myös faneille. Sit se vaan loppui. No kris sentään onnitteli raitistumisen merkkipäivänä, kävi lontoossa kuvattavana ja pyöri sen kanssa ljubljanassa linnassa sekä metelkovassa, mutta muiden osalta ei mitään. Ehkä eniten ihmettelen kyllä Bojanin osuutta, koska nehän oli alkujaan paljon yhdessä ja vielä siellä lontoon josubs haastattelussa B puhui siitä todella ylistäviä sanoja. Ja koska b on pitänyt yhteyttä sadieen, ei se damon ole voinut siltä ihan vaan unohtuakaan, koska s ja d on kuitenkin läheisiä keskenään, ja tietysti he linkittyvät toisiinsa myös siltä osin, että b ei olisi varmastikaan tavannut sadieta ilman damonia.
Miksi pitää onnitella julkisesti? Ei sitä faneja varten tehdä vaan ajatellen synttärisankaria. Aivan varmasti B on onnitellut Damonia, mutta eihän hän muutenkaan ole somessa viime aikoina notkunut.
 
vierailija
Mä ajattelen että sekin on kyl ihan mahdollista, että B oli siellä Kroatiassa myös. Eivät ehkä vaan halunneet somettaa siitä mitään kun S:kin oli siellä.
Olihan se siellä. Tulivat yhdessä Ljubljanaan, Damon tapasi Krisin, Bojan kahvittelu Sadien kanssa. Sieltä S jatkoi Pariisiin, ja ehkä myös Damon.
Häneltä oli joku kirjakuva, jossa oli tekstinä aloituspaikka Pariisi. Päivämäärä natsasi.
 
vierailija
Olihan se siellä. Tulivat yhdessä Ljubljanaan, Damon tapasi Krisin, Bojan kahvittelu Sadien kanssa. Sieltä S jatkoi Pariisiin, ja ehkä myös Damon.
Häneltä oli joku kirjakuva, jossa oli tekstinä aloituspaikka Pariisi. Päivämäärä natsasi.
Paitsi että se Bojanin ja Sadien kuva on heinäkuulta, mutta toki S on voinut viettää kauemmin Euroopassa tai tullut uudestaan muutaman viikon päästä. Uskon myös että B ja S ovat nähneet sillä Kroatian reissulla.
 
vierailija
Olihan se siellä. Tulivat yhdessä Ljubljanaan, Damon tapasi Krisin, Bojan kahvittelu Sadien kanssa. Sieltä S jatkoi Pariisiin, ja ehkä myös Damon.
Häneltä oli joku kirjakuva, jossa oli tekstinä aloituspaikka Pariisi. Päivämäärä natsasi.
Ei se kahvittelu ollut siltä reissulta, B:llä oli siinä kahvilakuvassa lappu kaulalla haavan päällä, mitä ei vielä tuolloin ollut. Kahvittelu oli myöhemmin.
 
vierailija
Miksi pitää onnitella julkisesti? Ei sitä faneja varten tehdä vaan ajatellen synttärisankaria. Aivan varmasti B on onnitellut Damonia, mutta eihän hän muutenkaan ole somessa viime aikoina notkunut.
Juuri niin, kyllä nuo läheisten muistamiset yleensä hoidetaan yksityisesti, sen lisäksi voi halutessaan laittaa joskus jotain julkisestikin instassa. Etäisemmille tutuille niitä onnitteluja laitetaan usein juuri instaan, esim. B Rylanille. Tää on hassua kun jotkut on välillä luulleet ettei K ja B:kään pidä yhteyksiä, jos sitä ei näe instasta. Sitten itse kertovat että pitävät tosiasiassa paljonkin. Voihan sinne instaan vielä ilmestyä joksujenkin onnitteluja Damonille, mutta en päättelisi siitä mitään, jos ei ilmesty.
 
vierailija
Juuri niin, kyllä nuo läheisten muistamiset yleensä hoidetaan yksityisesti, sen lisäksi voi halutessaan laittaa joskus jotain julkisestikin instassa. Etäisemmille tutuille niitä onnitteluja laitetaan usein juuri instaan, esim. B Rylanille. Tää on hassua kun jotkut on välillä luulleet ettei K ja B:kään pidä yhteyksiä, jos sitä ei näe instasta. Sitten itse kertovat että pitävät tosiasiassa paljonkin. Voihan sinne instaan vielä ilmestyä joksujenkin onnitteluja Damonille, mutta en päättelisi siitä mitään, jos ei ilmesty.
Joillain täällä on jotenkin outo käsitys siitä, että somesta voisi paljon päätellä asioita yhteydenpidosta lähtien. Vaikka kyseessä on julkisuuden henkilöitä niin kaikkea ei tarvitse näyttää julkisesti somessa, edes niitä onnitteluja
 
vierailija
Damonista on jo lypsetty kaikki julkisuushyöty minkä irti sai, ei sen julkinen onnitteleminen enää hyödytä mitenkään. Paidatkin jäi myymättä.

Nyt vois onnitella vaikka jotain Joostia julkisesti.

Muistamme ne vilpittömät Ryanin onnittelut viime syksyltä, oikein sydänten kera...
Äh, liian vaniljaa. B vois onnitella vaikka Tilliä.😁
 
vierailija
Ei siinä ollut mitään, mikä viittaisi epäaitoon.
Ok. En muista tarkalleen, kun katsoin aika nopeasti, mutta oli siinä ainakin äkkiseltään outoja asioita. Jos jollain on se tallessa, niin mielelläni katsoisin uudestaan. Omassa mielikuviassani B:llä ei ollut minkäänlaista katsekontaktia seurueen muihin jäseniin vaan näytti siltä, että on siihen liitetty aivan eri tilanteesta. Mutta en tosiaan muista kovin hyvin ja jos asiaan paremmin perehtyneet ovat päätyneet siihen, että kuva on aito, niin en rupea sitä kiistämään.
 
vierailija
Ok. En muista tarkalleen, kun katsoin aika nopeasti, mutta oli siinä ainakin äkkiseltään outoja asioita. Jos jollain on se tallessa, niin mielelläni katsoisin uudestaan. Omassa mielikuviassani B:llä ei ollut minkäänlaista katsekontaktia seurueen muihin jäseniin vaan näytti siltä, että on siihen liitetty aivan eri tilanteesta. Mutta en tosiaan muista kovin hyvin ja jos asiaan paremmin perehtyneet ovat päätyneet siihen, että kuva on aito, niin en rupea sitä kiistämään.
Mun silmiin se oli aito. Otettu kaukaa ja siksi vähän ”suttuinen”. En ole S:ää parittamassa B:lle, joten mulle sen kuvan aitoudella ei ole henk.koht merkitystä. Julkkista itseään tuollainen salakuvaus varmaan harmittaa.
 
vierailija
Ne oli vaan kavereita, jos olet omassa päässäsi kehitellyt enemmän niin ei se vaan näy tietenkään näiden instassa.
Ihan normaalia näyttää instassa niitä keiden kanssa kulloinkin on Ilman että siihen liittyy keidenkään Barbie-leikkijöiden keksmiä suhdekäänteitä.
Mä en kyllä oo damoniin liittänyt mitään suhdekuvioita vaan kuten sanoin jo aluksi, ihmettelen sitä miten se jäi erityisesti bojanilta kokonaan näkymättömiin, kun alkuvuodesta b postasi damonista tosi paljon. Ja olen siis nimenomaan näistä postauksista puhunut, en siitä mitä tapahtuu siellä heidän muussa elämässään. Totta kai on selvää että b käytti instaa paljon vähemmän kesällä, ja siksi kiinnitinkin huomiota siihen ettei häntä näkynyt damoninkaan ljubljana-kuvissa, eikä myöskään krisin. Ja siis minustakin on normaalia että juuri ne tyypit näkyvät siellä julkaisuissa joiden kanssa on tekemisissä, ja siksi se tuntuukin kummalliselta että kun takana on tiivis yhdessäolo juuri heidän kahden välillä, he eivät kuitenkaan näytä tavanneen silloin kesäkuussa. Tietysti voidaan sanoa että bojanilla oli aikatauluongelmia tai vaikka flunssa, ne on ihan varteenotettavia syitä. Mutta eihän meillä sellaisia tietoja ole tietenkään, ja siksi niitä erilaisia syitä olenkin pohdiskellut.
 
vierailija
Ok. En muista tarkalleen, kun katsoin aika nopeasti, mutta oli siinä ainakin äkkiseltään outoja asioita. Jos jollain on se tallessa, niin mielelläni katsoisin uudestaan. Omassa mielikuviassani B:llä ei ollut minkäänlaista katsekontaktia seurueen muihin jäseniin vaan näytti siltä, että on siihen liitetty aivan eri tilanteesta. Mutta en tosiaan muista kovin hyvin ja jos asiaan paremmin perehtyneet ovat päätyneet siihen, että kuva on aito, niin en rupea sitä kiistämään.
Oli se aito. Bojan ja Sadie kuuntelivat sen naisen juttua vakavina. Musta täällä joku teki hyvän huomion Sn ja Bn kehonkielestä. He istuivat vastakkain toisiaan, eivätkä pöytää vasten, kuten yleensä istutaan.
 
vierailija
Ok. En muista tarkalleen, kun katsoin aika nopeasti, mutta oli siinä ainakin äkkiseltään outoja asioita. Jos jollain on se tallessa, niin mielelläni katsoisin uudestaan. Omassa mielikuviassani B:llä ei ollut minkäänlaista katsekontaktia seurueen muihin jäseniin vaan näytti siltä, että on siihen liitetty aivan eri tilanteesta. Mutta en tosiaan muista kovin hyvin ja jos asiaan paremmin perehtyneet ovat päätyneet siihen, että kuva on aito, niin en rupea sitä kiistämään.
Ei jonkun katsekontaktin perusteella voi kyllä kuvan aitoutta määritellä. Ihmiset nyt saattaa vilkaista vaikka itikkaa tai puhelinta tai tarjoilijaa just sillä hetkellä kun kuva on otettu. Ei se toinenkaan mies heitä siinä katsonut, muttei kukaan vissiin epäile että se ei olisi oikeasti ollut paikalla.
 
vierailija
Mä luulen että b:n terveys sakkasi tai ainakn huoletti sitä silloin kesäkuussa. Ei varmasti ole matkustellut missään, on maannut kotona maalaamassa piruja seinälle ja pelkäämässä kuolemaa. Sitä mukaa kun se on saanut laput kaulaansa, asia on lähtenyt vähitellen selviämään ja sen olokin on helpottunut sitä mukaa.
 
vierailija
Mä en kyllä oo damoniin liittänyt mitään suhdekuvioita vaan kuten sanoin jo aluksi, ihmettelen sitä miten se jäi erityisesti bojanilta kokonaan näkymättömiin, kun alkuvuodesta b postasi damonista tosi paljon. Ja olen siis nimenomaan näistä postauksista puhunut, en siitä mitä tapahtuu siellä heidän muussa elämässään. Totta kai on selvää että b käytti instaa paljon vähemmän kesällä, ja siksi kiinnitinkin huomiota siihen ettei häntä näkynyt damoninkaan ljubljana-kuvissa, eikä myöskään krisin. Ja siis minustakin on normaalia että juuri ne tyypit näkyvät siellä julkaisuissa joiden kanssa on tekemisissä, ja siksi se tuntuukin kummalliselta että kun takana on tiivis yhdessäolo juuri heidän kahden välillä, he eivät kuitenkaan näytä tavanneen silloin kesäkuussa. Tietysti voidaan sanoa että bojanilla oli aikatauluongelmia tai vaikka flunssa, ne on ihan varteenotettavia syitä. Mutta eihän meillä sellaisia tietoja ole tietenkään, ja siksi niitä erilaisia syitä olenkin pohdiskellut.
Mä ymmärsin sun pointin. Itsekin ihmettelin sitä, että D hävisi B:n elämästä kuin tuhka tuuleen. Siksi mä ajattelin, että B postaa nykyään lähinnä silloin, kun joku tietty yhteistyökuvio/henkilöhahmo on pinnalla hänen elämässään. Niitä tulee ja menee, osa käy kääntymässä hänen elämässään uudelleenkin. B:n insta oli ennen viisuja/viisujen jälkeen hieman henkilökohtaisempi. Ehkei hän tavannut D:tä silloin tai ei kokenut tarpeelliseksi postata siitä tapaamisesta mitään.
 

Yhteistyössä