vierailija
Ei tarvitse, mutta todennäköisesti ketjut on niitä juttuja täynnä.Joo, no mun ei kai tarvitse niistä kiinnostua?
Ei tarvitse, mutta todennäköisesti ketjut on niitä juttuja täynnä.Joo, no mun ei kai tarvitse niistä kiinnostua?
Osa olikin kyllä just sellaista settiä. Kaikki haukkumiset ei kuitenkaan mene misogynian piikkiin.Mun mielestä ne Loreen-kommentit oli tosi törkeää naisvihaa vaikka tarkoitus olisikin haukkua häntä siksi että hän voitti eikä K.
En edes muistanut koko shottia. Mun muistini mukaan vauvalla pääosan sai lakanajankkaus ja kertomukset siitä käyttääkö itse kukin valkoisia lakanoita kotonaan.Eikös pääosassa kuitenkin ollut se inkiväärishotti tai se ainakin muistaakseni B:n stoorissa
Eli kuten itsekin sanoit, emoji oli Sveitsille. Ei siis Nemolle.Oksentava miesemoiji Sveitsille jonkun mielestä asiallinen kannanotto vai?
No stoorissa pääosa oli kylläkin shotti ei lakanat, kuten vauvalta kuvan saiEn edes muistanut koko shottia. Mun muistini mukaan vauvalla pääosan sai lakanajankkaus ja kertomukset siitä käyttääkö itse kukin valkoisia lakanoita kotonaan.
Ja sit tulikin kuva hotellista Mutta siitäkin jankattiin pitkään että ei näytä hotellilta, ja sitten se oli "ihan varmasti" Flamingosta, kunnes joku laittoi kuvan Crowne plazasta, jossa oli tasan samanlaiset huoneet. Okei en muista oliko just toi hotelli vai joku muu, mutta joka tapauksessa.En edes muistanut koko shottia. Mun muistini mukaan vauvalla pääosan sai lakanajankkaus ja kertomukset siitä käyttääkö itse kukin valkoisia lakanoita kotonaan.
Joo, ”ginger shot, vitamins” soi taustalla ja kuvassa oli inkiväärishotti ja vitamiinipaketti.No stoorissa pääosa oli kylläkin shotti ei lakanat, kuten vauvalta kuvan sai
Joo, luulen että ne on nopeita reagoimaan jos ei yhteistyötahot enää edustakaan heidän ajamaansa asiaa.Mä vähän luulen että esim Ljubljana Pride olisi ottanut Mihan haastattelun youtube-kanavaltaan pois, jos olisi aistittavissa että sillä on transvastaisia mielipiteitä. Se on vanha haastattelu, mutta tietysti nyt niitten suosituimpia videoita.
Se Crown plaza tunnistus oli ihan eri kuva ja eri päivänä. Se oli siitä kuvasta missä Naze ratkoi tietokoneella jotain teknistä ongelmaa ja oli siis just ennen Kultsan keikkaa perjantaina, jolloin varmasti olivatkin jo hotellissa kun muukin crew oli saapunut. Se shottikuva oli aikaisemmin, oliko ekana tai tokana päivänä.Ja sit tulikin kuva hotellista Mutta siitäkin jankattiin pitkään että ei näytä hotellilta, ja sitten se oli "ihan varmasti" Flamingosta, kunnes joku laittoi kuvan Crowne plazasta, jossa oli tasan samanlaiset huoneet. Okei en muista oliko just toi hotelli vai joku muu, mutta joka tapauksessa.
Mun mielestä ohut muovi ei näytä siltä, enemmän joku paksu kangas tai tosi paksu paperi kun siinä näkyy niitä pieniä ”ryppyjäkin” ja vasemmalla yläkulmassa näkyy jotain samanväristä joka voisi olla tyyny.Mulla on itse asiassa näköjään ss siitä vitamiinistoorista puhelimen syövereissä edelleen. Ja nyt kun katson sitä, niin yhtä hyvin se vois olla vaikka valkoinen muovikassi minkä päällä ne paketit on.
Jankuttakaa nyt sitten vaikka tästä loppupäivä.Mun mielestä ohut muovi ei näytä siltä, enemmän joku paksu kangas tai tosi paksu paperi kun siinä näkyy niitä pieniä ”ryppyjäkin” ja vasemmalla yläkulmassa näkyy jotain samanväristä joka voisi olla tyyny.
Niin oli. Kun siis ensin vannottiin että pöyhösillä ollaan ja sitten oltiin varmoja että vantaalla nyt ainakin eli pakko olla flamingossa. Mutta hotelli olikin keskellä Helsinkiä. Ja kyllä tiedän, että jonkun mielestä oli ihan varteenotettava vaihtoehto että he olisivat vaihtaneet hotellia kesken muutaman päivän visiitin.Se Crown plaza tunnistus oli ihan eri kuva ja eri päivänä. Se oli siitä kuvasta missä Naze ratkoi tietokoneella jotain teknistä ongelmaa ja oli siis just ennen Kultsan keikkaa perjantaina, jolloin varmasti olivatkin jo hotellissa kun muukin crew oli saapunut. Se shottikuva oli aikaisemmin, oliko ekana tai tokana päivänä.
En usko, että mitään esittelyä edes saadaan. Ja ei kai tuossa mitään vaikeaa olisi, ihmisiä ei näytetä ja tavarat kaappiin.Miten se luvattu K:n kodin esittely tapahtuu jos haluaa esittää että on sinkkukämppä?
Asia ei kyllä tippaakaan kiinnosta, mutta pakko nyt korjata. Nemo ei ole trans, vaan hän on non-binäärinen. Ihan eri asia.Mä vähän luulen että esim Ljubljana Pride olisi ottanut Mihan haastattelun youtube-kanavaltaan pois, jos olisi aistittavissa että sillä on transvastaisia mielipiteitä. Se on vanha haastattelu, mutta tietysti nyt niitten suosituimpia videoita.
Ehkä K pyytää Johanneksen ja Artun visiitille kotiinsa. Saamme sitten vihjailevaa poikamatskua makkarista tai sitten K esittää olevansa onnellisessa parisuhteessa Härtsän kanssa.Miten se luvattu K:n kodin esittely tapahtuu jos haluaa esittää että on sinkkukämppä?
Ei ole onnistunut K ennenkäään. Vähintään blingblinglaukku ja valkoiset naisten kengät jää näytille. Hupsis.En usko, että mitään esittelyä edes saadaan. Ja ei kai tuossa mitään vaikeaa olisi, ihmisiä ei näytetä ja tavarat kaappiin.
Näinhän he juuri tekivät. Tulivat keskiviikkona, olivat Pöyhösillä perjantaihin saakka ja vaihtoivat sen jälkeen hotelliin kun muu porukka tuli Helsinkiin. Jan kertoi fanille kahden yön yksityismajoituksesta, enkä epäile sitä lainkaan. Äiti-Pöyhönen on tottunut poikansa kavereihin, ja ottaa heidät aina lämpimästi vastaan.Niin oli. Kun siis ensin vannottiin että pöyhösillä ollaan ja sitten oltiin varmoja että vantaalla nyt ainakin eli pakko olla flamingossa. Mutta hotelli olikin keskellä Helsinkiä. Ja kyllä tiedän, että jonkun mielestä oli ihan varteenotettava vaihtoehto että he olisivat vaihtaneet hotellia kesken muutaman päivän visiitin.
Raidata? Etkö osaa suomea?Miksi ei kantaisi? Eihän se ole tehnyt mitään niitä mielipiteitä muuttaakseenkaan. Päinvastoin, kaivanut itselleen syvempää kuoppaa vaan.
Kääkkä-Gusti on limanen. Mulla on kai oikeus mielipiteeseeni? Nyt pitää poikansa maineella raidata.
No ei todellakaan hetkauta itseäni.Oksentava miesemoiji Sveitsille jonkun mielestä asiallinen kannanotto vai?
Oisko peräti samasta paikasta?Mulla kävi mielessä että voisi olla jatkoa niille valkoisille lakanoille joiden kuva kuva jaettiin Suomen vierailun aikaan ja joista väännettiin vauvalla että mistä kuva on ja käytetäänkö valkoisia lakanoita muualla kuin hotelleissa. Nyt ne on vaan myllätyt.