K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä vähän luulen että esim Ljubljana Pride olisi ottanut Mihan haastattelun youtube-kanavaltaan pois, jos olisi aistittavissa että sillä on transvastaisia mielipiteitä. Se on vanha haastattelu, mutta tietysti nyt niitten suosituimpia videoita.
 
vierailija
En edes muistanut koko shottia. Mun muistini mukaan vauvalla pääosan sai lakanajankkaus ja kertomukset siitä käyttääkö itse kukin valkoisia lakanoita kotonaan.
Ja sit tulikin kuva hotellista :D Mutta siitäkin jankattiin pitkään että ei näytä hotellilta, ja sitten se oli "ihan varmasti" Flamingosta, kunnes joku laittoi kuvan Crowne plazasta, jossa oli tasan samanlaiset huoneet. Okei en muista oliko just toi hotelli vai joku muu, mutta joka tapauksessa.
 
vierailija
Mä vähän luulen että esim Ljubljana Pride olisi ottanut Mihan haastattelun youtube-kanavaltaan pois, jos olisi aistittavissa että sillä on transvastaisia mielipiteitä. Se on vanha haastattelu, mutta tietysti nyt niitten suosituimpia videoita.
Joo, luulen että ne on nopeita reagoimaan jos ei yhteistyötahot enää edustakaan heidän ajamaansa asiaa.
 
vierailija
Ja sit tulikin kuva hotellista Mutta siitäkin jankattiin pitkään että ei näytä hotellilta, ja sitten se oli "ihan varmasti" Flamingosta, kunnes joku laittoi kuvan Crowne plazasta, jossa oli tasan samanlaiset huoneet. Okei en muista oliko just toi hotelli vai joku muu, mutta joka tapauksessa.
Se Crown plaza tunnistus oli ihan eri kuva ja eri päivänä. Se oli siitä kuvasta missä Naze ratkoi tietokoneella jotain teknistä ongelmaa ja oli siis just ennen Kultsan keikkaa perjantaina, jolloin varmasti olivatkin jo hotellissa kun muukin crew oli saapunut. Se shottikuva oli aikaisemmin, oliko ekana tai tokana päivänä.
 
vierailija
Mulla on itse asiassa näköjään ss siitä vitamiinistoorista puhelimen syövereissä edelleen. 😄 Ja nyt kun katson sitä, niin yhtä hyvin se vois olla vaikka valkoinen muovikassi minkä päällä ne paketit on. 🤷‍♂️
 
vierailija
Mulla on itse asiassa näköjään ss siitä vitamiinistoorista puhelimen syövereissä edelleen. Ja nyt kun katson sitä, niin yhtä hyvin se vois olla vaikka valkoinen muovikassi minkä päällä ne paketit on.
Mun mielestä ohut muovi ei näytä siltä, enemmän joku paksu kangas tai tosi paksu paperi kun siinä näkyy niitä pieniä ”ryppyjäkin” ja vasemmalla yläkulmassa näkyy jotain samanväristä joka voisi olla tyyny.
 
vierailija
Se Crown plaza tunnistus oli ihan eri kuva ja eri päivänä. Se oli siitä kuvasta missä Naze ratkoi tietokoneella jotain teknistä ongelmaa ja oli siis just ennen Kultsan keikkaa perjantaina, jolloin varmasti olivatkin jo hotellissa kun muukin crew oli saapunut. Se shottikuva oli aikaisemmin, oliko ekana tai tokana päivänä.
Niin oli. Kun siis ensin vannottiin että pöyhösillä ollaan ja sitten oltiin varmoja että vantaalla nyt ainakin eli pakko olla flamingossa. Mutta hotelli olikin keskellä Helsinkiä. Ja kyllä tiedän, että jonkun mielestä oli ihan varteenotettava vaihtoehto että he olisivat vaihtaneet hotellia kesken muutaman päivän visiitin.
 
vierailija
Mä vähän luulen että esim Ljubljana Pride olisi ottanut Mihan haastattelun youtube-kanavaltaan pois, jos olisi aistittavissa että sillä on transvastaisia mielipiteitä. Se on vanha haastattelu, mutta tietysti nyt niitten suosituimpia videoita.
Asia ei kyllä tippaakaan kiinnosta, mutta pakko nyt korjata. Nemo ei ole trans, vaan hän on non-binäärinen. Ihan eri asia.
 
vierailija
Niin oli. Kun siis ensin vannottiin että pöyhösillä ollaan ja sitten oltiin varmoja että vantaalla nyt ainakin eli pakko olla flamingossa. Mutta hotelli olikin keskellä Helsinkiä. Ja kyllä tiedän, että jonkun mielestä oli ihan varteenotettava vaihtoehto että he olisivat vaihtaneet hotellia kesken muutaman päivän visiitin.
Näinhän he juuri tekivät. Tulivat keskiviikkona, olivat Pöyhösillä perjantaihin saakka ja vaihtoivat sen jälkeen hotelliin kun muu porukka tuli Helsinkiin. Jan kertoi fanille kahden yön yksityismajoituksesta, enkä epäile sitä lainkaan. Äiti-Pöyhönen on tottunut poikansa kavereihin, ja ottaa heidät aina lämpimästi vastaan.
 
vierailija
Joksut muuten vaihto myös ig profiilin kuvaukseen Bluza september 27th ja new album in november!!. Kyllä tuon levyn on nyt pakko olla suhteellisen valmis, kun pystyvät jo varmaksi ilmoittamaan kuukauden eikä ole enää epämääräistä. Ikinä en oo marraskuuta odottanut näin paljon 🤩
 

Yhteistyössä