K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä juttuja noihin teemoihin liittyen Kärtsällä on ollut aiempina vuosina? En häntä seuraa mutta kiinnostaisi tietää. Sen muistan lukeneeni että on flirttaillut ilmeisesti miehille yleisössä.
Just sellasta pientä, ne vuoden 2021 bileet antaa ehkä kuvaa asiasta. UMK:n aikoihin K kokeili oikein tosissaan kepillä jäätä, mutta saalis oli aika heikko. Kämänen pusu Aapolta ja huokaus Johannekselta jne.
 
vierailija
No ei mikään ja niinhän he toimivatkin. Me emme tiedä heidän elämästään kuin muutamia murusia. Sinä vaan kovasti tunnut haluavan, että he toimisivat sun oman käsikirjoituksen mukaan.
Hellitä nyt hyvä ihminen. Hyvää yötä.
Niin, he toimivat, se ei tarkoita mulle, etten mä voi toivoa ihan mitä mä haluan. Ja mä toivon, ettei gf mene sinne Sloveniaan, jos K menee. Oliko sulla siihen vielä jotain sanottavaa?
 
vierailija
”Oma toive määrittää sitä mitä uskotaan ja pahinta on että niistä asioista hermostutaan ja suututaan. Pitäis hahmottaa että siinä on vieraan, heille oikeassa elämässä tuntemattoman ihmisen asioista kyse, ei heidän omista.”
Miksi lainasit minun tekstiäni tuohon toisen kirjoittajan kommenttiin? Meni aika ohi aiheen, kun ei tuossa mitään omia toiveita tuotu esille, saati suuttumusta niiden takia.
 
vierailija
Minä muistan, mutta ehkä se oli Vauvalla joskus.
Täällä yksi ainakin oli tosi synkissä tunnelmissa ja kertoi itkeneensä kun joku Sadie-juttu tuli ilmi. Oisko ollut se mummon YT-seuraaminen tai joku vastaava. Ja puhui rumasti Sadiesta eikä halunnut Bn olevan hänen kanssaan tekemisissä. Onhan toi tosi sakeeta settiä kun kyseessä on ihmiset joita hän ei oikeasti tunne.
 
vierailija
Täällä yksi ainakin oli tosi synkissä tunnelmissa ja kertoi itkeneensä kun joku Sadie-juttu tuli ilmi. Oisko ollut se mummon YT-seuraaminen tai joku vastaava. Ja puhui rumasti Sadiesta eikä halunnut Bn olevan hänen kanssaan tekemisissä. Onhan toi tosi sakeeta settiä kun kyseessä on ihmiset joita hän ei oikeasti tunne.
Sun settis on sakeeta kun kirjoitat palstalaisesta jota et tunne.
 
vierailija
Ihan turhaan me täällä ihmetellään noita aivoituksia. On tullut jo harvinaisen selväksi että tyyppi on täysin sekaisin. Ne parin päivän takaiset Bojanille ei hyvä heilu jos on valehdellut (ei, sun selitys ei vakuuttanut eikä siinä ollut mitään järkeä) ja puu kotus/kuulaka lloon -jutut oli mulle viimeinen tippa. Enää en yritä ymmärtää enkä kysellä että mistä kenkä puristaa.
 
vierailija
Mä luulen että siihen ronskimpaan tarvittaisiin joku ei-sisäpiiriläinen. Tommy olisi hyvä ja kiinnostusta varmaan löytyisi sieltäkin (ala)päästä.
Tässä kohtaa tulee esiin se K:n ongelma. Häneltä onnistuu m/m show vain turvallisten tyyppien kanssa ja niin, että mukana on sitä koomisuutta. Tommyn kanssa olisi oikeasti potentiaalia johonkin ronskimpaan, mutta onko K:sta siihen?
 
vierailija
Ihan turhaan me täällä ihmetellään noita aivoituksia. On tullut jo harvinaisen selväksi että tyyppi on täysin sekaisin. Ne parin päivän takaiset Bojanille ei hyvä heilu jos on valehdellut (ei, sun selitys ei vakuuttanut eikä siinä ollut mitään järkeä) ja puu kotus/kuulaka lloon -jutut oli mulle viimeinen tippa. Enää en yritä ymmärtää enkä kysellä että mistä kenkä puristaa.
Parempi on jättää vastaamatta hänelle kokonaan.
 

Yhteistyössä