Kai soitit ja kerroit tämän myös niille Slovenialaisille juorulehdille ja annoit palautettu sille radiojuontajalle?Ilkeää on juoruta ihmisten yksityiselämistä vaikka he ovat sanoneet, että juoruilu tuntuu inhottavalta.
Sori ei oo BoJania, mutta tässä on Jania ja Jurea
”Oma toive määrittää sitä mitä uskotaan ja pahinta on että niistä asioista hermostutaan ja suututaan. Pitäis hahmottaa että siinä on vieraan, heille oikeassa elämässä tuntemattoman ihmisen asioista kyse, ei heidän omista.”Niinpä. Väitetään, että Kärtsällä ja Bojanilla oli jotakin oikeasti ja että Bojan&Kärtsä pettäisivät K:n gf:ää selän takana. Aika mautonta juoruilua tosiaan. Suoraan sanottuna törkeitä väitteitä.
Miksi pitää tuommoinen asia edes mainita ja sillä päätään vaivata? Et sinä sille mitään voi jos sinne menee. Keskittyisit ennemmin positiiviseen.Mitä juoruamista se on jos miettii, ettei halua häntä esim Sloveniaan?
Radiotyyppi ei puhunut selän takana.Kai soitit ja kerroit tämän myös niille Slovenialaisille juorulehdille ja annoit palautettu sille radiojuontajalle?
Jatkan tätä, koska tässä keskustelun alussa sentään on järkeä.Sun kommentti meinaa hukkua tämän kaiken jankkauksen keskelle. Mä luulen, että K on ottanut sen huomioon. Uskon, että hän tahtoo tietoisesti räväyttää ja herättää mielipiteitä puolesta ja vastaan. Miespuolinen Erika, mutta vähän tuhmempi versio. Mielenkiinnolla jään seuraamaan, vaikka Joksu fani olenkin.
SamoinKauniita unia, anusaukon kuvia.
No se vaikuttaisi mun mielialaan asioista!Miksi pitää tuommoinen asia edes mainita ja sillä päätään vaivata? Et sinä sille mitään voi jos sinne menee. Keskittyisit ennemmin positiiviseen.
Mutta juoruista puhui kuitenkin.Radiotyyppi ei puhunut selän takana.
eri
Niinhän mä keskitynkin; sehän ois tosi positiivista, jos ei gf menis mukana sinne.Miksi pitää tuommoinen asia edes mainita ja sillä päätään vaivata? Et sinä sille mitään voi jos sinne menee. Keskittyisit ennemmin positiiviseen.
Se on sen työtä ja Bojanilla oli mahdollisuus vastata.Mutta juoruista puhui kuitenkin.
Se ei ole ehkä juoruamista, mutta on kyllä aika lapsellista edes esittää tuollaisia toiveita. Kyse on ihan oikeista ihmisistä ja oikeista ihmissuhteista heidän kaikkien kesken, siis ystävyydestä.Mitä juoruamista se on jos miettii, ettei halua häntä esim Sloveniaan?
Käsittele se sitten jollakin muulla tavalla kuin vetämällä oikeita ihmisiä mukaan. Syytön hän mielialaasi on.No se vaikuttaisi mun mielialaan asioista!
Loukkaavaa on udella ihmisten yksityisasioita haastattelussa, menisit urputtamaan sille toimittajalle.Se on sen työtä ja Bojanilla oli mahdollisuus vastata.
Miten niin lapsellista? Eihän niitä toiveita heille esitettySe ei ole ehkä juoruamista, mutta on kyllä aika lapsellista edes esittää tuollaisia toiveita. Kyse on ihan oikeista ihmisistä ja oikeista ihmissuhteista heidän kaikkien kesken, siis ystävyydestä.
Mua kiinnostaa kuinka pitkälle K on of valmis viemään, nähdäänkö joskus muutakin kuin vaan aktin simulointia, ehkä jotain bdsm kuvastoa tms.? Vai onko tää se loppuhuipennus ja "kovempaa kamaa" ei enää ole tulossa?Jatkan tätä, koska tässä keskustelun alussa sentään on järkeä.
Jotenkin tulee mieleen, että tämä OF-kausi on tehty tarkoituksella ronskiksi, jotta nousisi otsikoihin. Sitten Kärtsä julkaisee levyn ja alkaa ihan tarkoituksella markkinoida sitä strategialla "kun pelkkä musiikki ei yleisöä kiinnosta". Tätähän on Kärtsän dissaajat väittäneet jo kauan ja olisi kyllä ihan hänen tyyliään ottaa dissaajien aseet omaan käyttöön. No joo. Täyttä spekuiluahan tää on, mutta kyllä tässä nyt jotain mielenkiintoista täytyy olla taustalla, kun tää roisi linja valittiin. Albumista kuitenkin jo on jotain vihjaillut ja olishan nyt jo aika.
En oo nähnyt kenenkään B/S juttuun uskovan ottavan sitä henkilökohtaisesti. Asia kiinnostaa mut se ei ole kellekään niin vakava juttu.Tää ois erittäin hyvä muistutus tähän ketjuun Sadisteille.
No kuka kieltää Bojania tännekin vastaamasta, jos nämä suomalaisen vauvapalstan keskustelut häntä niin häiritsevät.Se on sen työtä ja Bojanilla oli mahdollisuus vastata.
Ja heidän pitäis toimia sun mieliksi. Toi jos mikä on sairasta. He on avopari ja selvästikin vakiintuneita. Gf tuntee Bojanin jo yhtälailla kuin K.No se vaikuttaisi mun mielialaan asioista!
Kuinkahan pitkään K on tähdännyt tähän? Onko se roisi K kokoajan piilotellut siellä jossakin ja odottanut sopivaa hetkeä tulla ulos? Kyllähän tästä kiinnostuksesta m/m teemaan ja rivouteen on ollut viitteitä jo ainakin vuodesta 2021. Onneksi on löytynyt sopivia miespuolisia henkilöitä, jotka ovat lähteneet toteuttamaan tätä K:n puolta. Saa nähdä, mihin tämä vielä kehittyy. Härtsä, Boitsu ja Johannes ovat aika turvallisia vaihtoehtoja, lähteekö K räväyttämään oikein kunnolla?Jatkan tätä, koska tässä keskustelun alussa sentään on järkeä.
Jotenkin tulee mieleen, että tämä OF-kausi on tehty tarkoituksella ronskiksi, jotta nousisi otsikoihin. Sitten Kärtsä julkaisee levyn ja alkaa ihan tarkoituksella markkinoida sitä strategialla "kun pelkkä musiikki ei yleisöä kiinnosta". Tätähän on Kärtsän dissaajat väittäneet jo kauan ja olisi kyllä ihan hänen tyyliään ottaa dissaajien aseet omaan käyttöön. No joo. Täyttä spekuiluahan tää on, mutta kyllä tässä nyt jotain mielenkiintoista täytyy olla taustalla, kun tää roisi linja valittiin. Albumista kuitenkin jo on jotain vihjaillut ja olishan nyt jo aika.
Great minds think alikeMeinasin vastata ihan samalla lauseella.
Siksi, että se kuulostaa niin lapselliselta myös palstalaisista. En ole itse ikinä shipannut, mutta moneen kertaan shippaajat ovat sanoneet, ettei tosielämän kumppanit kuulu siihen tarinaan. Ja vaikket shippaisi ja toivoisit Kärtsän ja B:n tapaamista, on silti aika ikävää esittää toivetta, ettei kumppani ole mukana. Eiköhän se ole ihan heidän oma asiansa onko vai eikö, he ovat katsos ihan oikeasti aikuisia ihmisiä.Miten niin lapsellista? Eihän niitä toiveita heille esitetty
Miten niin udella yksityisasioista? Toimittaja sanoo: ”Sinut on nähty SS:n kanssa, oliko oikein?”Loukkaavaa on udella ihmisten yksityisasioita haastattelussa, menisit urputtamaan sille toimittajalle.
Miksi? Miksi sua haittaa hänen olemassaolonsa ja menemisensä?Niinhän mä keskitynkin; sehän ois tosi positiivista, jos ei gf menis mukana sinne.
Toi on vaan sun mielipide, aika heikot perustelut.Siksi, että se kuulostaa niin lapselliselta myös palstalaisista. En ole itse ikinä shipannut, mutta moneen kertaan shippaajat ovat sanoneet, ettei tosielämän kumppanit kuulu siihen tarinaan. Ja vaikket shippaisi ja toivoisit Kärtsän ja B:n tapaamista, on silti aika ikävää esittää toivetta, ettei kumppani ole mukana. Eiköhän se ole ihan heidän oma asiansa onko vai eikö, he ovat katsos ihan oikeasti aikuisia ihmisiä.