vierailija
No sit ois pitäny kuitenkin perua ku on muuta ohjelmaa.Varmaan olisivat vuosi sitten voineet varata esim tälle viikolle?
No sit ois pitäny kuitenkin perua ku on muuta ohjelmaa.Varmaan olisivat vuosi sitten voineet varata esim tälle viikolle?
Tuskin he pystyvät varaamaan etukäteen? Olisi kuten tuossa joku sanoi pitänyt kuitenkin perua, kun huomenna on se Mihan keikka ja siihen liittyvät treenit on ollut tällä viikolla ja promokuvat otettu sunnuntaina, kun valokuvaajalla ei välttämättä ole muuta sopivaa aikaaVarmaan olisivat vuosi sitten voineet varata esim tälle viikolle?
Et viittis avittaa kun hoksottimet puuttuu?K ei ole ollut Sloveniassa vaan ihan muualla. Tämä tieto löytyy netistä kaikille, joilla on hoksottimet.
Juu juu, niin varmaan.K ei ole ollut Sloveniassa vaan ihan muualla. Tämä tieto löytyy netistä kaikille, joilla on hoksottimet.
Onko tämä samaa luokkaa oleva vihje kuin se mysteerikuva, josta kukaan muu kuin yksi kompostilainen ei koskaan nähnyt vilaustakaan?K ei ole ollut Sloveniassa vaan ihan muualla. Tämä tieto löytyy netistä kaikille, joilla on hoksottimet.
Kyse ei ole valokuvasta. Ihan K:n aiemmin itse jakamista tiedoista voi tämän päätelmän tehdä.Onko tämä samaa luokkaa oleva vihje kuin se mysteerikuva, josta kukaan muu kuin yksi kompostilainen ei koskaan nähnyt vilaustakaan?
No etkö nyt voi sanoa mikä se tieto on? Tämmöstä lypsämistä kukaan jaksaKyse ei ole valokuvasta. Ihan K:n aiemmin itse jakamista tiedoista voi tämän päätelmän tehdä.
Eli muutto. Sen hän on kertonut osuvan syksyyn. Lokakuuta menee Euroopassa, joten homma on hoidettava syyskuussa.Kyse ei ole valokuvasta. Ihan K:n aiemmin itse jakamista tiedoista voi tämän päätelmän tehdä.
En voi sanoa, koska kyse ei ole työhommasta.No etkö nyt voi sanoa mikä se tieto on? Tämmöstä lypsämistä kukaan jaksa
No kaikki muukin täällä on juoruttu, niin nytkö alettiin panttaamaan tietoja? Naimisiinko se on mennyt vai mikä nyt on niin salattua tietoa?En voi sanoa, koska kyse ei ole työhommasta.
Oletan, että kukaan ei oikeasti niin edes kuvitellut. Eiköhän se ollut shippilasein tehtyä tulkintaa.Kuka tuosta H:n jutusta jotain Sloveniaa on kuvitellut, saa itseään syyttää, mikään ei sellaiseen edes viitannut. Eikä vielä ole colder months syyskuussa.
Luulisin että nämä asiat hoidetaan sitten 5 year planin jälkeen kun on ne massit kerätty ja tämä ura paketissa. En toivois hänelle sellaista lapsiperhearkea jossa ei ehtis olemaan juurikaan mukana työkiireiden takiaMuutto uuteen kämppään tyttöystävän/aviopuolison kanssa Jokohan siellä olis valmiina myös lastenhuone? Mä oikeesti pakahtuisin jos kuulisin et K:sta tulossa isä! Miten mä niin näen sen pienen tyttövauvan isänä, olis täydellinen girl daddy.
Ne joilla on hoksottimet olleet koko ajan päällä, tietävät, että Kärtsän talo valmistuu vasta lokakuussa. Eli ei ole muuttohommissa.K ei ole ollut Sloveniassa vaan ihan muualla. Tämä tieto löytyy netistä kaikille, joilla on hoksottimet.
No ei, mutta siinä vaiheessa voi vetäytyä tekemään jotain, joka ei vaadi jatkuvaa reissaamista. Perustaa oman levy-yhtiön, siirtyy televisioon/radioon, aloittaa kiinteistöbisneksen, mahdollisuuksiahan on kun nyt hankkii sen nimen ja aseman sekä starttirahan kaikkeen tulevaan.Ehtiikö 5 vuodessa kerätä sellaiset massit, että voi jäädä eläkkeelle.. epäilen. No NBL pelaaja vois.
Hyi olkoon mitä puhetta ja määritellä joku K:n lapsen sukupuolikin ennalta.Muutto uuteen kämppään tyttöystävän/aviopuolison kanssa Jokohan siellä olis valmiina myös lastenhuone? Mä oikeesti pakahtuisin jos kuulisin et K:sta tulossa isä! Miten mä niin näen sen pienen tyttövauvan isänä, olis täydellinen girl daddy.