K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuttu juttu: ruvetaan trollaamaan kun ei ole oikeaa tietoa tarjolla ja esitetään tietävänsä enemmän kuin tietääkään. Ja ikinä ei ole todisteita tai on syitä, miksi ei voi muka kertoa suoraan tietojaan.
 
vierailija
Kyllä täällä jaettas heti tieto jos ois jollain joku hajuntynkä. En usko tuon yhden höpinöitä yhtään. Kyse tosiaan lienee muutosta, jonka K haluaa hoitaa mahdollisimman huomaamattomasti ja tämä aivan ymmärrettävää.
 
vierailija
Muutto uuteen kämppään tyttöystävän/aviopuolison kanssa ❤ Jokohan siellä olis valmiina myös lastenhuone? 💝 Mä oikeesti pakahtuisin jos kuulisin et K:sta tulossa isä! Miten mä niin näen sen pienen tyttövauvan isänä, olis täydellinen girl daddy.
 
vierailija
Muutto uuteen kämppään tyttöystävän/aviopuolison kanssa Jokohan siellä olis valmiina myös lastenhuone? Mä oikeesti pakahtuisin jos kuulisin et K:sta tulossa isä! Miten mä niin näen sen pienen tyttövauvan isänä, olis täydellinen girl daddy.
Luulisin että nämä asiat hoidetaan sitten 5 year planin jälkeen kun on ne massit kerätty ja tämä ura paketissa. En toivois hänelle sellaista lapsiperhearkea jossa ei ehtis olemaan juurikaan mukana työkiireiden takia
 
vierailija
Ehtiikö 5 vuodessa kerätä sellaiset massit, että voi jäädä eläkkeelle.. epäilen. No NBL pelaaja vois.
No ei, mutta siinä vaiheessa voi vetäytyä tekemään jotain, joka ei vaadi jatkuvaa reissaamista. Perustaa oman levy-yhtiön, siirtyy televisioon/radioon, aloittaa kiinteistöbisneksen, mahdollisuuksiahan on kun nyt hankkii sen nimen ja aseman sekä starttirahan kaikkeen tulevaan.
 

Yhteistyössä