vierailija
Joo toi tyyppi on niin kaksinaismoralistinen, tekee itse sitä mistä toisia moittii.Eikä kukaan spekuloi näitä Sadie-juttuja Bojanille joten niissä ei ole mitään ilkeää.
Joo toi tyyppi on niin kaksinaismoralistinen, tekee itse sitä mistä toisia moittii.Eikä kukaan spekuloi näitä Sadie-juttuja Bojanille joten niissä ei ole mitään ilkeää.
Olisko sitten mahdollista, että purat sen harmituksesi ihan muualla ensin eli ethän tule heti palstoille räyhäämään ja kiukuttelemaan. Tiedät hyvin mitä siitä seuraa, ei ainakaan hyvää oloa itsellesikään.Miksei sausi harmitella eli valittaa? Todellakin sanon siinä tapauksessa että voi saatana jne.
Referoida voi muttei arvostella kun itse just moittii ettei surija tunne kohteita.Miksen saisi referoida mitä joku tänne kirjoittaa?
No minä kirjoitin kyllä tuon silloin joskus, kun oli huono päivä, mutta oon tullut siihen tulokseen, että ystäviä vain ovat, ei viitettä muuhun ottaen huomion myös B:n omat puheet.Täällä yksi ainakin oli tosi synkissä tunnelmissa ja kertoi itkeneensä kun joku Sadie-juttu tuli ilmi. Oisko ollut se mummon YT-seuraaminen tai joku vastaava. Ja puhui rumasti Sadiesta eikä halunnut Bn olevan hänen kanssaan tekemisissä. Onhan toi tosi sakeeta settiä kun kyseessä on ihmiset joita hän ei oikeasti tunne.
Mä luulen että ennen ei olisi ollut, mutta tää asialla leikittely on kyllä eskaloitunut aika lailla eli ehkä? Joskus? Soon?Tässä kohtaa tulee esiin se K:n ongelma. Häneltä onnistuu m/m show vain turvallisten tyyppien kanssa ja niin, että mukana on sitä koomisuutta. Tommyn kanssa olisi oikeasti potentiaalia johonkin ronskimpaan, mutta onko K:sta siihen?
Ne on valetta joten valehtelu on ilkeiden puuhia.Eikä kukaan spekuloi näitä Sadie-juttuja Bojanille joten niissä ei ole mitään ilkeää.
Tottahan hän kirjoittaa.Sun settis on sakeeta kun kirjoitat palstalaisesta jota et tunne.
Ennustaja. Se joka vänkää jokaiseen S-viestiin, että eivät ole pari, eivät edes katso toisiaan kuvassa jne. Se on pelottavqn epävakaa.Kukas se muuten oli joka halusi matkustaa jonnekin keikalle (Romaniaan? En muista) "tarkastamaan" onko Sadie siellä? Mitäköhän se aikoi asialle tehdä jos hänet olisi löytynyt? Kuulosti kerrassaan karmaisevalta.
Joo, tarkastamaan Bn voinnin ja että S ei ole paikalla. Ei ole tervettä fanitusta enää tuo.Kukas se muuten oli joka halusi matkustaa jonnekin keikalle (Romaniaan? En muista) "tarkastamaan" onko Sadie siellä? Mitäköhän se aikoi asialle tehdä jos hänet olisi löytynyt? Kuulosti kerrassaan karmaisevalta.
No minä kirjoitin kyllä tuon silloin joskus, kun oli huono päivä, mutta oon tullut siihen tulokseen, että ystäviä vain ovat, ei viitettä muuhun ottaen huomion myös B:n omat puheet.
Ja syyllistyy itse sit samaan.Tottahan hän kirjoittaa.
Eikä K näyttänyt enää jännittävän Tommya niin paljon, joten Tommy peliin mukaan, jos hänellä on aikaa/halua. Tai jos jännittää, niin sitten vaan kehiin ofia, jossa Tommy vie ja K vikisee.Mä luulen että ennen ei olisi ollut, mutta tää asialla leikittely on kyllä eskaloitunut aika lailla eli ehkä? Joskus? Soon?
Mä en ole edelleenkään ihan varma, että Aito, Rynkky ja Ennustaja ei ole kaikki yksi ja sama tyyppi.Ennustaja. Se joka vänkää jokaiseen S-viestiin, että eivät ole pari, eivät edes katso toisiaan kuvassa jne. Se on pelottavqn epävakaa.
Ei minusta yhtään. En ole tuollainen elämänkokemusta omaamaton hermoheikko. Se oli hänen itsensä kannalta ennemminkin merkityksellistä, ei liittynyt minkään tekemiseen kohteille, tauno.Kukas se muuten oli joka halusi matkustaa jonnekin keikalle (Romaniaan? En muista) "tarkastamaan" onko Sadie siellä? Mitäköhän se aikoi asialle tehdä jos hänet olisi löytynyt? Kuulosti kerrassaan karmaisevalta.
Onhan se nyt merkki että kaikki ei ole kunnossa kun vieraan ihmisen ihmissuhdekuviot saa aikaan tuollaisia reaktioita.Referoida voi muttei arvostella kun itse just moittii ettei surija tunne kohteita.
No sun kb-jutut valetta vasta onkin.Ne on valetta joten valehtelu on ilkeiden puuhia.
Ennustaja ja rynkky voisivat olla sama, Aito ei.Mä en ole edelleenkään ihan varma, että Aito, Rynkky ja Ennustaja ei ole kaikki yksi ja sama tyyppi.
Asian esille tuomisessa ei ole mitään väärää.Ja syyllistyy itse sit samaan.
On ihan normaalia, näinhän teki joku muukin ketjuissa siis oli huolissaan voinnista.Joo, tarkastamaan Bn voinnin ja että S ei ole paikalla. Ei ole tervettä fanitusta enää tuo.
Epäilen, ettei tää yhteistyökuvio-suunta enää jatku.Eikä K näyttänyt enää jännittävän Tommya niin paljon, joten Tommy peliin mukaan, jos hänellä on aikaa/halua. Tai jos jännittää, niin sitten vaan kehiin ofia, jossa Tommy vie ja K vikisee.
Jep, samaa mieltä ja täysin sama mielikuva jäi viimeisestä yhteisesiintymisestä, verrattuna stadikan keikkaan. Ottaispa Tommy puheeksi, voisi tulla todella mielenkiintoista settiä.Eikä K näyttänyt enää jännittävän Tommya niin paljon, joten Tommy peliin mukaan, jos hänellä on aikaa/halua. Tai jos jännittää, niin sitten vaan kehiin ofia, jossa Tommy vie ja K vikisee.
Sun mielialaan? Mutta se on heidän elämänsä, ei sun. Sulla on omasi ja voit mennä läheistesi kanssa ihan minne haluat. Niin hekin. On toinen asia iloita heidän puolestaan jostain, vaikka siitä että K menee sinne, kuin olla harmissaan ja valittaa siitä, että he tekee jotain mitä itse haluavat tehdä.No se vaikuttaisi mun mielialaan asioista!
Menee ehkä fanitus vähän yli jos tuollaisia asioita pitää lentää ”tarkastamaan”.Ei minusta yhtään. En ole tuollainen elämänkokemusta omaamaton hermoheikko. Se oli hänen itsensä kannalta ennemminkin merkityksellistä, ei liittynyt minkään tekemiseen kohteille, tauno.
Rumaa käyttää etunimiä muiden haukkumiseen.Ei minusta yhtään. En ole tuollainen elämänkokemusta omaamaton hermoheikko. Se oli hänen itsensä kannalta ennemminkin merkityksellistä, ei liittynyt minkään tekemiseen kohteille, tauno.
Jep, Joymuffin.On ihan normaalia, näinhän teki joku muukin ketjuissa siis oli huolissaan voinnista.
No se Joymuffin meni siksi myös. Siis B:n vointia / kuntoa tarkastamaan.Menee ehkä fanitus vähän yli jos tuollaisia asioita pitää lentää ”tarkastamaan”.