K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä yksi ainakin oli tosi synkissä tunnelmissa ja kertoi itkeneensä kun joku Sadie-juttu tuli ilmi. Oisko ollut se mummon YT-seuraaminen tai joku vastaava. Ja puhui rumasti Sadiesta eikä halunnut Bn olevan hänen kanssaan tekemisissä. Onhan toi tosi sakeeta settiä kun kyseessä on ihmiset joita hän ei oikeasti tunne.
No minä kirjoitin kyllä tuon silloin joskus, kun oli huono päivä, mutta oon tullut siihen tulokseen, että ystäviä vain ovat, ei viitettä muuhun ottaen huomion myös B:n omat puheet.
 
vierailija
Tässä kohtaa tulee esiin se K:n ongelma. Häneltä onnistuu m/m show vain turvallisten tyyppien kanssa ja niin, että mukana on sitä koomisuutta. Tommyn kanssa olisi oikeasti potentiaalia johonkin ronskimpaan, mutta onko K:sta siihen?
Mä luulen että ennen ei olisi ollut, mutta tää asialla leikittely on kyllä eskaloitunut aika lailla eli ehkä? Joskus? Soon?
 
vierailija
Kukas se muuten oli joka halusi matkustaa jonnekin keikalle (Romaniaan? En muista) "tarkastamaan" onko Sadie siellä? Mitäköhän se aikoi asialle tehdä jos hänet olisi löytynyt? Kuulosti kerrassaan karmaisevalta.
Ennustaja. Se joka vänkää jokaiseen S-viestiin, että eivät ole pari, eivät edes katso toisiaan kuvassa jne. Se on pelottavqn epävakaa.
 
vierailija
Kukas se muuten oli joka halusi matkustaa jonnekin keikalle (Romaniaan? En muista) "tarkastamaan" onko Sadie siellä? Mitäköhän se aikoi asialle tehdä jos hänet olisi löytynyt? Kuulosti kerrassaan karmaisevalta.
Ei minusta yhtään. En ole tuollainen elämänkokemusta omaamaton hermoheikko. Se oli hänen itsensä kannalta ennemminkin merkityksellistä, ei liittynyt minkään tekemiseen kohteille, tauno.
 
vierailija
Eikä K näyttänyt enää jännittävän Tommya niin paljon, joten Tommy peliin mukaan, jos hänellä on aikaa/halua. Tai jos jännittää, niin sitten vaan kehiin ofia, jossa Tommy vie ja K vikisee.
Jep, samaa mieltä ja täysin sama mielikuva jäi viimeisestä yhteisesiintymisestä, verrattuna stadikan keikkaan. Ottaispa Tommy puheeksi, voisi tulla todella mielenkiintoista settiä.
 
vierailija
No se vaikuttaisi mun mielialaan asioista!
Sun mielialaan? Mutta se on heidän elämänsä, ei sun. Sulla on omasi ja voit mennä läheistesi kanssa ihan minne haluat. Niin hekin. On toinen asia iloita heidän puolestaan jostain, vaikka siitä että K menee sinne, kuin olla harmissaan ja valittaa siitä, että he tekee jotain mitä itse haluavat tehdä.
 

Yhteistyössä