K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten niin udella yksityisasioista? Toimittaja sanoo: ”Sinut on nähty SS:n kanssa, oliko oikein?”
Sehän oli totta, eihän toimittaja siinä mitään yksityisasiaa paljastanut. Sitten kysyy miten he tapasivat. Ihan perus, kun Sadie-yhteys kuitenkin oli jo julkinen tieto kiitos New Yorkin.
Aloitti koko homman sanomalla että sinusta ja Sadiesta on juoruja.
 
vierailija
Miten niin udella yksityisasioista? Toimittaja sanoo: ”Sinut on nähty SS:n kanssa, oliko oikein?”
Sehän oli totta, eihän toimittaja siinä mitään yksityisasiaa paljastanut. Sitten kysyy miten he tapasivat. Ihan perus, kun Sadie-yhteys kuitenkin oli jo julkinen tieto kiitos New Yorkin.
Mutta niiden juorulehtien tietojen perusteellahan se niitä kysymyksiä esitti.
 
vierailija
Kuinkahan pitkään K on tähdännyt tähän? Onko se roisi K kokoajan piilotellut siellä jossakin ja odottanut sopivaa hetkeä tulla ulos? Kyllähän tästä kiinnostuksesta m/m teemaan ja rivouteen on ollut viitteitä jo ainakin vuodesta 2021. Onneksi on löytynyt sopivia miespuolisia henkilöitä, jotka ovat lähteneet toteuttamaan tätä K:n puolta. Saa nähdä, mihin tämä vielä kehittyy. Härtsä, Boitsu ja Johannes ovat aika turvallisia vaihtoehtoja, lähteekö K räväyttämään oikein kunnolla?
Mitä juttuja noihin teemoihin liittyen Kärtsällä on ollut aiempina vuosina? En häntä seuraa mutta kiinnostaisi tietää. Sen muistan lukeneeni että on flirttaillut ilmeisesti miehille yleisössä.
 
vierailija
Toi on vaan sun mielipide, aika heikot perustelut.
Enpä taida olla ainoa, luepas noita muitakin vastauksia, joita sulle on tullut jo useita.
Sitäpaitsi onko se mielipide tai heikko perustelu, että sanoin heidän olevan aikuisia ihmisiä? Taitaa olla ihan faktaa. Se taas tarkoittaa sitä, että he voivat elämisensä ja tapaamistensa suhteen toimia ihan niin kuin itse haluavat.
 
vierailija
Mua kiinnostaa kuinka pitkälle K on of valmis viemään, nähdäänkö joskus muutakin kuin vaan aktin simulointia, ehkä jotain bdsm kuvastoa tms.? Vai onko tää se loppuhuipennus ja "kovempaa kamaa" ei enää ole tulossa?
Pitäisi löytää sopivan radikaali henkilö siihen mukaan. Härtsän kanssa show on liian koominen ja siksi niin turvallinen. Ulos vaan siitä turvallisuuden kehästä ja härkää sarvista kiinni. Tämä materiaali olisi ihan erilaista esim. TM:n tai vaikka Ronyn kanssa. Oikeasti seksikkäämpää.
 
vierailija
Enpä taida olla ainoa, luepas noita muitakin vastauksia, joita sulle on tullut jo useita.
Sitäpaitsi onko se mielipide tai heikko perustelu, että sanoin heidän olevan aikuisia ihmisiä? Taitaa olla ihan faktaa. Se taas tarkoittaa sitä, että he voivat elämisensä ja tapaamistensa suhteen toimia ihan niin kuin itse haluavat.
No mikä estää?
 
vierailija
Pitäisi löytää sopivan radikaali henkilö siihen mukaan. Härtsän kanssa show on liian koominen ja siksi niin turvallinen. Ulos vaan siitä turvallisuuden kehästä ja härkää sarvista kiinni. Tämä materiaali olisi ihan erilaista esim. TM:n tai vaikka Ronyn kanssa. Oikeasti seksikkäämpää.
Mä luulen että siihen ronskimpaan tarvittaisiin joku ei-sisäpiiriläinen. Tommy olisi hyvä ja kiinnostusta varmaan löytyisi sieltäkin (ala)päästä.
 
vierailija
Sun kommentti meinaa hukkua tämän kaiken jankkauksen keskelle. Mä luulen, että K on ottanut sen huomioon. Uskon, että hän tahtoo tietoisesti räväyttää ja herättää mielipiteitä puolesta ja vastaan. Miespuolinen Erika, mutta vähän tuhmempi versio. Mielenkiinnolla jään seuraamaan, vaikka Joksu fani olenkin.
Mäkin uskon että on se varmasti harkinnut tuon jutun. Jostain syystä sitä tekee. Luulen myös että haluaa räväyttää tarkoituksella, tulee särmää lisää.
 

Yhteistyössä