K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eiköhän tällä kokoonpanolla saataisi Kyllikki Saaren murhaaja selville.😆 Ehkä löytyisi pari kadonnutta siinä sivussa.
Itseasiassa kerran rikosfoorumilla oli vähän tämäntapainen mysteeri. Jantterit oli ottaneet kuvan taivasta vasten missä kuitenkin näkyi muutamia kuusenlatvoja ja poliisi julkaisi sen pyytäen apuja että missä on otettu. Paikkakunta tai suurinpiirteinen alue oli tiedossa. Siitä sitten googlemapsin kautta yritin itsekkin katsella että missä olisi samanlaiset latvat. Toivotontahan se oli. Paikallisia kävi myös siellä metsäteillä katselemassa ja jotenkin se paikkakin sitten selvisi. Muistikuvani mukaan se oli joku infolainen joka sen paikansi mutta voin muistaa väärinkin.
 
vierailija
Mun mielestä pakko olla K:n omia sympatioita, koska gf:kinnon sieltä päin eikä toisin päin. Itse kääntyisin ympäri alkumetreillä, jos jonkun tausta ois tuo.
Mikä Kreml-seuraaminen?

VKK-seuraamisesta olen lukenut ja musta tuntuu että K ei varmaan edes tiennyt puolueen Venäjä-kommenteista. Hän ei vaikuta kovin poliittisesti valveutuneelta.
 
vierailija
Itseasiassa kerran rikosfoorumilla oli vähän tämäntapainen mysteeri. Jantterit oli ottaneet kuvan taivasta vasten missä kuitenkin näkyi muutamia kuusenlatvoja ja poliisi julkaisi sen pyytäen apuja että missä on otettu. Paikkakunta tai suurinpiirteinen alue oli tiedossa. Siitä sitten googlemapsin kautta yritin itsekkin katsella että missä olisi samanlaiset latvat. Toivotontahan se oli. Paikallisia kävi myös siellä metsäteillä katselemassa ja jotenkin se paikkakin sitten selvisi. Muistikuvani mukaan se oli joku infolainen joka sen paikansi mutta voin muistaa väärinkin.
Nykyään kaikki saadaan selville, paitsi ei B:n tyttöystävää.😂 Ehkä pitää murtautua Slovenian kaduilla oleviin kameroihin.🤣
 
vierailija
Ei kaikki hyväksy, eikä tee, ihmettelen näitä kirjoituksia mitä täällä on, ei ihan tervettä touhua tollainen.
Nyky some mahdollistaa vaikka minkälaisen stalkkauksen. Mun kaverin ex oli niin sairaalloisen mustasukkainen, että kyttäsi koska mun kaveri on ollut mm. whatsappissa paikalla. Kuulusteli sitten, että kenen kanssa viestitit siihen ja siihen aikaan. Onneksi kaveri pääsi tästä miehestä eroon turvallisesti.
 
vierailija
Olen jotenkin ajatellut että ne kreml ja vkk yms seuraamiset instassa joista nousi kohu ennen euroviisuja, olisi olleet tyttiksen kautta tullutta kiinnostusta. Eli ne on olleetkin ihan kärtsän omia sympatioita itää kohtaan. Mikäli nämä vakuuttelut pitävät paikkansa että tyttiksellä ei missään nimessä voi olla mitään putin-sympatioita.
voi v*ttu. Täähän käytiin läpi silloin aikoinaan ihan täikamman kanssa. Itse asiassa moni julkkis ja vähemmän julkkiskin totesi seuraavansa tai seuranneensa joskus kyseisiä tilejä. Ei juma tollasissa tarvii olla sen kummempaa sympatiaa kuin että ehkä on halunnut joskus jotain juttua seurata ko tililtä esim. ns läpällä ja sitten unohtaa unfollata. Argh.
 

Yhteistyössä