K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tätäkään en ymmärrä. Tyttis on kasvanut Suomessa, ja ihan niinkuin kenessäkään muussa suomalaisessa ei olisi tippaakaan venäläisverta. Jopa minussa, ja voin kyllä vannoa että evakkojen jälkeläisenä en todellakaan ole venäläismielinen. En vaan arvostele ihmisiä heidän kansalaisuutensa perusteella.
Mä jopa luulin noin 35 elämäni ekaa vuotta, että oon 1/32 venäläinen, ja silti vihaan pycciä. Mutta sitten selvisi, että henkilö, jolla oli nämä pyccäjuuret suvussa olikin adoptoinut seuraavan polven jälkeläisen, joka on siis esi-isäni. Että ei ihan läheltä löydykään venäläisverta. Se ei muuttanut suhtautumistani mitenkään.
 
vierailija
Kovismainen? Ihan samalta Käärijä näyttää siinä vieressä. Varmaan vituttaa kun kuvataan.
Onko tästä nyt mitään järkeä alkaa jankkaamaan? Onko se vähemmän vttuuntuneen/vakavan näköinen jos K vieressä on myös? Puhuttiin siitä kontrastista ja miksi jollekin on voinut jäädä kovismainen vaikutelma tyypistä, ja itse asiassa kehuttiin miten kivan/symppiksen oloinen ja kaunis on vähän vapautuneemmassa tilanteessa.
 
vierailija
Pitäis kaivaa jostain ne paparazzikuvat. Jotka on mulla myös tallessa . Instasta hankala päätellä varmasti onko etu-vai takakameralla otettua matskua.
Saanko kysyä, että seuraatko näin intensiivisesti muita julkkiksia? Mä en ole enää kymmeneen vuoteen jaksanut. Nuorempana mulla oli kunnon arkisto, köh kehtaisiko sanoa, että Markus Pöyhösestä.
 
vierailija
Mä jopa luulin noin 35 elämäni ekaa vuotta, että oon 1/32 venäläinen, ja silti vihaan pycciä. Mutta sitten selvisi, että henkilö, jolla oli nämä pyccäjuuret suvussa olikin adoptoinut seuraavan polven jälkeläisen, joka on siis esi-isäni. Että ei ihan läheltä löydykään venäläisverta. Se ei muuttanut suhtautumistani mitenkään.
Selvä.
 
vierailija
Mä jopa luulin noin 35 elämäni ekaa vuotta, että oon 1/32 venäläinen, ja silti vihaan pycciä. Mutta sitten selvisi, että henkilö, jolla oli nämä pyccäjuuret suvussa olikin adoptoinut seuraavan polven jälkeläisen, joka on siis esi-isäni. Että ei ihan läheltä löydykään venäläisverta. Se ei muuttanut suhtautumistani mitenkään.
Jaa. No mulla on useampi venäläistaustaustainen ystävä ja ovat ihania ihmisiä, ihan samanlaisia kuin suomalaiset tai italialaiset ystäväni.
 
vierailija
Saanko kysyä, että seuraatko näin intensiivisesti muita julkkiksia? Mä en ole enää kymmeneen vuoteen jaksanut. Nuorempana mulla oli kunnon arkisto, köh kehtaisiko sanoa, että Markus Pöyhösestä.
En ihmettele 😆 Pöyhösissä selvästi on sitä jotain.

Ja en seuraa mitenkään erityisen intensiivisesti, näistä vaan tuli otettua kuvakaappauksia kun jäi joskus harmittamaan että jostain aiemmasta ei ollut kun vauvalla jotain väännettiin.
 
vierailija
Olen jotenkin ajatellut että ne kreml ja vkk yms seuraamiset instassa joista nousi kohu ennen euroviisuja, olisi olleet tyttiksen kautta tullutta kiinnostusta. Eli ne on olleetkin ihan kärtsän omia sympatioita itää kohtaan. Mikäli nämä vakuuttelut pitävät paikkansa että tyttiksellä ei missään nimessä voi olla mitään putin-sympatioita.
 
vierailija
Saanko kysyä, että seuraatko näin intensiivisesti muita julkkiksia? Mä en ole enää kymmeneen vuoteen jaksanut. Nuorempana mulla oli kunnon arkisto, köh kehtaisiko sanoa, että Markus Pöyhösestä.
No en todellakaan. Enkä tässäkään saagassa kuin Boitsua aika tarkkaan, ja MK:sta ottelen talteen selkeämmät vilahdukset, just because. Jos joku alkaa myöhemmin väittää jotain, voi tarkistaa. (Se arkisto on onneksi tosi lyhyt ja pieni.)
 
vierailija
Onko tästä nyt mitään järkeä alkaa jankkaamaan? Onko se vähemmän vttuuntuneen/vakavan näköinen jos K vieressä on myös? Puhuttiin siitä kontrastista ja miksi jollekin on voinut jäädä kovismainen vaikutelma tyypistä, ja itse asiassa kehuttiin miten kivan/symppiksen oloinen ja kaunis on vähän vapautuneemmassa tilanteessa.
Anteeksi, ei ollut tarkoitus jankata. Tuo oli eka viestini aiheesta ja luulin että joku väitti hänen olevan ”kovis” noiden kahden jutun takia. Lopetan tähän.
 
vierailija
Saanko kysyä, että seuraatko näin intensiivisesti muita julkkiksia? Mä en ole enää kymmeneen vuoteen jaksanut. Nuorempana mulla oli kunnon arkisto, köh kehtaisiko sanoa, että Markus Pöyhösestä.
Eihän toi ole enää julkkisten seuraamista, vaan heidän lähipiirinsä ja yksityiselämän sairaalloista stalkkausta. Täällä se vaan on muuttunut hyväksytyksi ja normaaliksi, kun muutkin sitä tekee ja komppaa.
 
vierailija
Olen jotenkin ajatellut että ne kreml ja vkk yms seuraamiset instassa joista nousi kohu ennen euroviisuja, olisi olleet tyttiksen kautta tullutta kiinnostusta. Eli ne on olleetkin ihan kärtsän omia sympatioita itää kohtaan. Mikäli nämä vakuuttelut pitävät paikkansa että tyttiksellä ei missään nimessä voi olla mitään putin-sympatioita.
Mun mielestä pakko olla K:n omia sympatioita, koska gf:kinnon sieltä päin eikä toisin päin. Itse kääntyisin ympäri alkumetreillä, jos jonkun tausta ois tuo.
 

Yhteistyössä