vierailija
Voi olla, mutta muitten matkalaisten stoorit näkyy mulle edelleen.Mulla näkyy kanssa. Ettei olisi vaan joku bugi?
Voi olla, mutta muitten matkalaisten stoorit näkyy mulle edelleen.Mulla näkyy kanssa. Ettei olisi vaan joku bugi?
Varmaan poistettu, mun instassa tapahtuu vain kaikki jostain syystä 1-2h jälkijunassa.Mulla näkyy kanssa. Ettei olisi vaan joku bugi?
Mulla on se kans En vielä poista, noista voi myöhemmin löytyä yllättävää todistusarvoa vänkäyksiin.On mullakin jotain NM:n titsejä jossain Italian lomalta . Tykkäsin niistä sen biksuista ja oli tarkoitus metsästää samanlaiset . Pitänee vissiin etsiä ja poistaa.
On mullakin jotain NM:n titsejä jossain Italian lomalta . Tykkäsin niistä sen biksuista ja oli tarkoitus metsästää samanlaiset . Pitänee vissiin etsiä ja poistaa.
Oliko näissä kuvissa niitä sormuksia, joista joskus kiisteltiin?Mulla on se kans En vielä poista, noista voi myöhemmin löytyä yllättävää todistusarvoa vänkäyksiin.
Juu esimerkiksi silloin, kun paitamyyjä oli muka joku random blondi, mutta sillä kuitenkin oli just se sama X-kaulakoru kuin siinä kuvassaMulla on se kans En vielä poista, noista voi myöhemmin löytyä yllättävää todistusarvoa vänkäyksiin.
Kummassa kädessä se sormus on?Mulla on se kans En vielä poista, noista voi myöhemmin löytyä yllättävää todistusarvoa vänkäyksiin.
Molemmissa on nimettömässä.Kummassa kädessä se sormus on?
Hitto kun en itse älynnyt tätä ajoissa. Hyvä että jollain on sentään tallessa.Mulla on se kans En vielä poista, noista voi myöhemmin löytyä yllättävää todistusarvoa vänkäyksiin.
Juuh.Oliko näissä kuvissa niitä sormuksia, joista joskus kiisteltiin?
Ja näkyy kumpi oikeasti on vasen, koska siinä on kelloJuuh.
Paitsi jos hän on vasenkätinen?Ja näkyy kumpi oikeasti on vasen, koska siinä on kello
Ei kaikki pidä kelloa vasemmassa kädessä.Ja näkyy kumpi oikeasti on vasen, koska siinä on kello
On kyllä nätti ja hyvä kroppa.Kaivoin sen kuvan ja täytyy kyllä sanoa että nätti se on. Ja taatusti titsimiehelle kelpaa. Mullekin kelpaisi, jos olisin mies tai lesbo.
On tosi nätti ja kurvikas. Varmasti on myös henkisiä avuja, joista K tykkää.Kaivoin sen kuvan ja täytyy kyllä sanoa että nätti se on. Ja taatusti titsimiehelle kelpaa. Mullekin kelpaisi, jos olisin mies tai lesbo.
Tosi naisellinen ja kuuma.On kyllä nätti ja hyvä kroppa.
Joo mä luotan Kärtsärin makuun kyllä täysin enkä tajua näitä jotka haukkuu tyttistä. K on itse niin hyvä tyyppi että en tosiaan usko että se löisi hynttyyt yhteen jonkun noita-akan kanssa.On tosi nätti ja kurvikas. Varmasti on myös henkisiä avuja, joista K tykkää.
Eikö niiden tatuointien perusteella voi sanoa, että kumpi on kumpi puoli?Ja näkyy kumpi oikeasti on vasen, koska siinä on kello
Pitäis kaivaa jostain ne paparazzikuvat. Jotka on mulla myös tallessa . Instasta hankala päätellä varmasti onko etu-vai takakameralla otettua matskua.Eikö niiden tatuointien perusteella voi sanoa, että kumpi on kumpi puoli?
Ei mitenkään sitä biksukuvaa sais jollekin kuvanjakosivustolle? Vaikka Aijaa:lle? Edes 5 minuutiksi, että pääsis katsomaan. Mennyt silloin aikanaan ohi tämä.Tosi naisellinen ja kuuma.
Mutta hänellä on siinä Apple watch. Sen nupista näkee, että kello on vasemmassa. Se on kohti sormia ja lähimpänä pikkusormea kuin etu-.Paitsi jos hän on vasenkätinen?
Mä silloin UMK aikoihin etsin kuvia hänestä (olen utelias p*skiainen, tiedän sen). Silloin niitä vielä löytyi hyvin ja minusta hän on tosi herttaisen näköinen niissä. Kaunis hymy. En oikein tiedä, että mistä ne väitteet kovuudesta tulee? Viileän vaalea ja tatuoinnit??!Joo mä luotan Kärtsärin makuun kyllä täysin enkä tajua näitä jotka haukkuu tyttistä. K on itse niin hyvä tyyppi että en tosiaan usko että se löisi hynttyyt yhteen jonkun noita-akan kanssa.
Niistä mulla ei ole dataa. Tai ei ole tullut katseltua. Altaalta -23 on kans kuva, en muista näkyykö siinä.Eikö niiden tatuointien perusteella voi sanoa, että kumpi on kumpi puoli?