vierailija
Voi nyt vttu! Kompostissa ei ole trolleja, täällä keskustelu on täysin vapaata. Painu sinä itse ja muutkin trollinhuutelijat vauvalle.Eli olet pelkkä trolli siis. Onneksi näin.
Voi nyt vttu! Kompostissa ei ole trolleja, täällä keskustelu on täysin vapaata. Painu sinä itse ja muutkin trollinhuutelijat vauvalle.Eli olet pelkkä trolli siis. Onneksi näin.
No ei se 4000 paikkaisesta Joksuille pientä tee, tauno.Stozice on sisätila
Voi kyynel...Suomessa On muuten sananvapaus ja jos sanoo jotain instassa näkemäänsä ihmistä tyrkyn näköiseksi muovibimboksi, niin sepä ei ole lähelläkään kunnianloukkausta.Nekin oli tosi törkeitä.
Mutta mikä tuossa on joksuille niin ihmeellistä? Meinaatko ettei ne käy ikinä missään muualla kuin latotansseissa?No ei se 4000 paikkaisesta Joksuille pientä tee, tauno.
No ei, mutta liian suuri heille esiintymispaikaksi, kun sitä joku mietti.Eihän Joksut edes esiintyneet tuolla tilaisuudessa? Vai siis tarkoitatko että se oli heille hienoa ylipäänsä osallistua?
B oli kipeänä silloin ja tosiaan mitään yhteistä K ja B Thaimaan matkaa ole tulossa. Slovenia vain luvattu.Kärtsähän kysyy dinner deiteillä, että lähtiskö Bojan hänen kanssaan Thaikkuihin. Ehkä Bojan halusi säästääkin ne rahat yhteiseen matkaan Jerpan kanssa. Näin oon ajatellut sieltä lokakuusta lähtien, kun B ei mennytkään mukaan. Tosin luulisi nyt olevan varaa mennä sinne kaksikin kertaa, mutta ehkä se pois jääminen ei ollutkaan rahan takia, vaan halusi vain tiettyä omaa aikaa ja irtiottoa.
Ymmärsin, että joku nostalgia.Mutta mikä tuossa on joksuille niin ihmeellistä? Meinaatko ettei ne käy ikinä missään muualla kuin latotansseissa?
Varmaan se tapahtumanaan oli hieno ja näkivät siellä muita esiintyjiä yms. Onhan tuo nyt hieno kokemusMutta mikä tuossa on joksuille niin ihmeellistä? Meinaatko ettei ne käy ikinä missään muualla kuin latotansseissa?
On täälläkin trolleja = KB tosi shippaajat. Lue vaikka trollin määritelmä, jos sun oma järki ei sitä kerro.Voi nyt vttu! Kompostissa ei ole trolleja, täällä keskustelu on täysin vapaata. Painu sinä itse ja muutkin trollinhuutelijat vauvalle.
Juuri kertoivat viikkokirjeessä miksi se oli hieno kokemus.Mutta mikä tuossa on joksuille niin ihmeellistä? Meinaatko ettei ne käy ikinä missään muualla kuin latotansseissa?
Musta kuulostaa että osa ei ymmärtänyt sitä englanninkielistä tekstiä kunnolla tai lukaisi liian nopeasti ja osa ei oo lukenut koko kirjettä niin tää koko keskustelu on ihan sekavaJoksuthan oli vaan yleisössä tuolla? Miten heidän kuuntelijaluvut tähän liittyy?
Ai niinkuin jonkun kompostissa ja vauvalla kirjoittavan keski-ikäisen Pirkon vai?Siis onko tuolla karmealla maatuskalla oikeesti maatuskatatuointi! Järkkyä. En ymmärrä miksei kärtsä tajua että saisi niin paljon tasokkaammankin naisen.
Vaikee sanoa. Suomessa varmaan isoin, mut en tiedä onko muissa maissa niin isoa yhteisfandomiaKoska kompostin puolella ollaan, niin osaako joku hiukan sanoa, että kuinka suuri K&B/JO yhteisfandom nykyään on? Suomessa varmaan isoin?
Maatuska sulla on p*rseessäsi.Siis onko tuolla karmealla maatuskalla oikeesti maatuskatatuointi! Järkkyä. En ymmärrä miksei kärtsä tajua että saisi niin paljon tasokkaammankin naisen.
1) Sava centre on hieno paikka jossa on esiintynyt vaikka ketäJuuri kertoivat viikkokirjeessä miksi se oli hieno kokemus.
Ja jo se, että heidät sinne kutsuttiin oli varmasti hieno juttu.1) Sava centre on hieno paikka jossa on esiintynyt vaikka ketä
2) näkivät Zdravko Čolićin ja olivat tosi innoissaan siitä
3) tapasivat ennestään tuttuja kollegoita ja tutustuivat uusiin
Minkälaisissa luvuissa mahdetaan mennä? Tämä voi olla vain mun oma tuntuma, mutta ihan kuin K&B shippaus olisi hiipunut todella paljon. Tietty riippuu siitä, mitä käytetään vertailukohteena jne.Vaikee sanoa. Suomessa varmaan isoin, mut en tiedä onko muissa maissa niin isoa yhteisfandomia
Ei. Sinun mielestäsikö tuo nykyinen muija on tasokkainta mitä löytyy?Ai niinkuin jonkun kompostissa ja vauvalla kirjoittavan keski-ikäisen Pirkon vai?
Mahorkka haisee ja balalaika soi.Siis onko tuolla karmealla maatuskalla oikeesti maatuskatatuointi! Järkkyä. En ymmärrä miksei kärtsä tajua että saisi niin paljon tasokkaammankin naisen.
En osaa sanoa ja oon samaa mieltä, että se on hiipunut kyllä toki ei sitä matskuakaan kauheesti tule niin varmaan sekin vaikuttaaMinkälaisissa luvuissa mahdetaan mennä? Tämä voi olla vain mun oma tuntuma, mutta ihan kuin K&B shippaus olisi hiipunut todella paljon. Tietty riippuu siitä, mitä käytetään vertailukohteena jne.
Slovenialaisen kultapojun.Ai niinkuin jonkun kompostissa ja vauvalla kirjoittavan keski-ikäisen Pirkon vai?
Kyllä kaikki tämän varmaan ymmärsi. Keskustelu lähti siitä että joku sanoi tuon olleen isoin tapahtuma missä Joksut on olleet niin sitä yritettiin korjata.1) Sava centre on hieno paikka jossa on esiintynyt vaikka ketä
2) näkivät Zdravko Čolićin ja olivat tosi innoissaan siitä
3) tapasivat ennestään tuttuja kollegoita ja tutustuivat uusiin
Ainakin Fugessa näytti olevan jonkun verran ulkkiksia, jotka myös Joksu-faneja. Heistä useimmat ei taida kuitenkaan shipata, ainakaan enää.Minkälaisissa luvuissa mahdetaan mennä? Tämä voi olla vain mun oma tuntuma, mutta ihan kuin K&B shippaus olisi hiipunut todella paljon. Tietty riippuu siitä, mitä käytetään vertailukohteena jne.