Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Unohtui äsken vauvalla kirjoittaa tämä vielä tuohon onko Härtsä Suomessa -juttuun: katot ja johdot sikseen, miksi Härtsä olisi raahannut pahvi-Kärtsän mukanaan Balkanille ja iskenyt sen johonkin puskaan?
Jep. Ja lisäksi tuo naapurusto voisi olla suoraan meidän kulmilta ja ihan tässä pääkaupunkiseudun kulmilla asun. Tänään on ollut juuri tuollainen sumuinen ja harmahtava taivas, mikä näkyy taustalla ja pihlajatkin näyttää kuin meidän pihalta kuvatulta. Eikä ole meilläkään jalkakäytäviä kuin lähiön pääkadulla ja kaikki sivukadut on ilman niitä. Lisäksi nuo katulamput johtoineen ovat aivan suoraan meidän kadulta ja vähän kauempana on tuollaisia taustalla näkyviä omakotitaloja mutta tie ei vain täsmää niihin. Itse asiassa tuo voisi ihan oikeastikin olla jostain meidän lähettyviltä, mutta en kyllä tiedä, mitä Härtsä tekisi täällä meillä päin.
 
vierailija
Tämä taas osoittaa, että pitäisi oikeastikin varoa, mitä toivoo. Taisin lauantaina esittää toiveen, että ei tulisi mitään kuvia, koska se osoittaisi, että haluavat pitää suhteensa yksityisenä. Olin niin varma, että K ei pysty olemaan postaamatta kuvia, niin heitin tuon ihan siksi, että se jatkuva kuvatulva vaikuttaisi ehkä esittämiseltä eikä niin aidolta. No, nyt ei sitten tule kuvia. Huoh.
 
vierailija
Tämä taas osoittaa, että pitäisi oikeastikin varoa, mitä toivoo. Taisin lauantaina esittää toiveen, että ei tulisi mitään kuvia, koska se osoittaisi, että haluavat pitää suhteensa yksityisenä. Olin niin varma, että K ei pysty olemaan postaamatta kuvia, niin heitin tuon ihan siksi, että se jatkuva kuvatulva vaikuttaisi ehkä esittämiseltä eikä niin aidolta. No, nyt ei sitten tule kuvia. Huoh.
Mulle riittäisi vaikka vain yksi maamerkkistoori kuten Serbiasta, joka osoittaisi että Sloikuissa ollaan.
 
vierailija
Oli muuten juuri kiinnostava juttu Iltsikassa tyypistä, joka kaivaa esim. Ukrainan sodassa otetuista somekuvista esiin niiden ottopaikkoja sen perusteella, että näkyy joku pömpeli taustalla yms. Tosi kuumottavaa, miten oikeasti todella pienestä jutusta voi kaivaa esiin kuvan ottopaikan, vaikka siinä ei olisi normi-ihmisen silmin mitään edes etäisesti maamerkkiä muistuttavaa.

Ja siis kuumottavaa kun näissä fandomeissa on aika kuumottavaa porukkaa. Kuten nytkin on väitetty, että Joksuja aiemmin stalkannut tyyppi kuvasi Kärtsän lentokentällä (oletettavasti Ljubljanassa tai Belgradissa). Ja Kärtsän omat stalkkerit, Joostin seuraajat sun muut.
 
vierailija
Melkoista vuoristorataa tämä mayhemöinti.
Eilen iltaan asti oli toiveikkaat ajatukset. Nukutun yön jälkeen neutraalit. Häärijän video sai porukan ihan sekaisin. Myönnän mäkin retkahdin siihen ja uskoin, että Jere on nyt Sloveniassa. Ja näin yömyöhään taas epävarma olo. Kunpa asiat selvisivät, ettei tarvitsisi miettiä.
 
vierailija
Tuossa harjoituksissa oli myös siddharthan Tomi eikä Krisiä ainakaan Tuossa pätkässä ollut. Voi siis olla, että tää Tomi ja B ovat vielä mukana jossain yhdessä biisissä, jota ei tiedetä vielä. Me tiedetään ainoastaan ne, missä Kris&B on mukana eli Tudi Jaz ja Ngvot. B Voi olla myös jossain kolmannessakin mukana kuten Kris luultavasti soittaa kitaraa muussakin biisissä. Ei ole 100% varmaa, että B olisi vaan kahdessa mukana.
 
vierailija
Melkoista vuoristorataa tämä mayhemöinti.
Eilen iltaan asti oli toiveikkaat ajatukset. Nukutun yön jälkeen neutraalit. Häärijän video sai porukan ihan sekaisin. Myönnän mäkin retkahdin siihen ja uskoin, että Jere on nyt Sloveniassa. Ja näin yömyöhään taas epävarma olo. Kunpa asiat selvisivät, ettei tarvitsisi miettiä.
Äläpä :D Täysillä oikeesti aattelin, et hei jes Jere on vihdoin Sloikuissa. Mutta kun lukee muiden juttuja ei enää tiiä mitä uskoo. Perhena.
 
vierailija
Tämä taas osoittaa, että pitäisi oikeastikin varoa, mitä toivoo. Taisin lauantaina esittää toiveen, että ei tulisi mitään kuvia, koska se osoittaisi, että haluavat pitää suhteensa yksityisenä. Olin niin varma, että K ei pysty olemaan postaamatta kuvia, niin heitin tuon ihan siksi, että se jatkuva kuvatulva vaikuttaisi ehkä esittämiseltä eikä niin aidolta. No, nyt ei sitten tule kuvia. Huoh.
Toivot siis mitä toinen tekee, etkä mitä itse haluat? Onpa outoa. Mun toiveet liittyy kyllä aina siihen mitä mä itse haluan, eihän ne omat toiveet sen toisen tekoihin vaikuta.
Eli toivoit ettei K jaa kuvia, vaikka itse mielelläsi näkisit niitä? Mikset toivo mieluummin, että poikien suhde olisi mahdollisimman läheinen tai mitä nyt toivotkaan, tuli siitä kuvia tai ei?
Outoa toivoa joidenkin kuvien kautta suhteesta jotain.
 

Yhteistyössä