K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi olla, se on varmasti ainakin helpompaa. Aika moni nainen olis hänestä varmasti kiinnostunut ja ehkä varoo antamasta väärää signaalia jos ei itse ole. En tarkoita ettei yleisesti olisi kiinnostunut naisista (en tiedä), mutta jos ei ainakaan siinä tilanteessa ole kiinnostunut, niin ehkä vähän varoo.
Mutta siis jos Bojan on kiinnostunut naisista niin ei välttämättä osoita sitä julkisesti fanien takia. Itse en tosin usko, että on kauheasti naisista kiinnostunut 😆
 
vierailija
Sä sekoitat nyt kirjoittajia täällä. Se ei ollut mun kommentti. Kirjoitin vain, että itselleni ei tuottanut vaikeuksia ymmärtää sitä, että ihmiset puhuivat täällä asioista yleisesti heidän lainaamistaan kommenteista huolimatta. Itsestäni on huolestuttavaa, että joku loukkaantuu B:n puolesta jatkuvasti niin pahasti, että kokee oikeudekseen hyökätä muita kommentoijia vastaan ja solvata heitä epäasiallisesti.
Mun moitteeni oli täysin aiheellinen, ihan turha oli kommenttisi siitä, ettei ois ollut.
 
vierailija
Sä sekoitat nyt kirjoittajia täällä. Se ei ollut mun kommentti. Kirjoitin vain, että itselleni ei tuottanut vaikeuksia ymmärtää sitä, että ihmiset puhuivat täällä asioista yleisesti heidän lainaamistaan kommenteista huolimatta. Itsestäni on huolestuttavaa, että joku loukkaantuu B:n puolesta jatkuvasti niin pahasti, että kokee oikeudekseen hyökätä muita kommentoijia vastaan ja solvata heitä epäasiallisesti.
Sähän et asiaan liittynyt mitenkään. Nyt oli puhe täällä väärin lainaavasta ja ihmisistä, jotka sen takia olettivat, että hän liittää töistään muistelemia hetkiä Bojaniin. Ei sinusta.
 
vierailija
Sen sijaan, että moitit täällä muita, niin voisit itse harkita sitä, että koittaisit ymmärtää lukemasi. Itselleni ei ole tuottanut mitään vaikeuksia ymmärtää sitä, että näistä asioista ollaan puhuttu täällä yleisellä tasolla. Sen sijaan joku vetää kokoajan turhaan herneitä nenään B:n puolesta ja syyttää sekä nimittelee muita kommentoijia.
Monella muulla taas tuotti ja kirjoittaja ihan oikeassa.
 
vierailija
Sähän et asiaan liittynyt mitenkään. Nyt oli puhe täällä väärin lainaavasta ja ihmisistä, jotka sen takia olettivat, että hän liittää töistään muistelemia hetkiä Bojaniin. Ei sinusta.
Kommentoin asiaan sivusta sen takia, että minusta se on huolestuttavaa, että joku on täällä jatkuvasti niin herkillä B:n puolesta ja vetää tämän takia kaiken itseensä. Sivusta seuranneena voin sanoa, että nämä B:n puolesta loukkaantuneet olivat juuri niitä, jotka alkoivat haukkumaan ja syyttelemään täällä muita. Ihan sama kuvio toistuu joka päivä.
 
vierailija
No ihan aiheellisesti ei, kun henkilö lainasi BOJANIIN LIITTYVÄÄ kommenttia!
Normaali ihminen ei jää asioihin tuolla tavalla kiinni, vaan pääsee niistä yli. Varsinkin kun on muilta selitykset niihin saanut. Ehkä kannattaisi miettiä, että miksi loukkaannut aina niin helposti B:n puolesta, että on sen takia tarve raivota täällä joka päivä.
 
vierailija
"Naureskelin siis lähinnä tuolle ystäviä ja kollegoita selitykselle ja viestini koski sitä, mutta joku sai siihenkin vedettyä B:n mukaan."
Ai "sai vedettyä" kun itse retardina lainaat Bojaniin liittyvää viestiä Mitä jos ensi kerralla laitat tuollaisen kommentin ilman lainauksia niin menee vähän paremmin maaliin?
No tämäpä juuri, oot asian ytimessä.
 
vierailija
Kommentoin asiaan sivusta sen takia, että minusta se on huolestuttavaa, että joku on täällä jatkuvasti niin herkillä B:n puolesta ja vetää tämän takia kaiken itseensä. Sivusta seuranneena voin sanoa, että nämä B:n puolesta loukkaantuneet olivat juuri niitä, jotka alkoivat haukkumaan ja syyttelemään täällä muita. Ihan sama kuvio toistuu joka päivä.
Kyllä, on mennyt tosi raskaaksi, kun mitään keskustelua ei voi käydä ilman noita haukkujia.
 
vierailija
Normaali ihminen ei jää asioihin tuolla tavalla kiinni, vaan pääsee niistä yli. Varsinkin kun on muilta selitykset niihin saanut. Ehkä kannattaisi miettiä, että miksi loukkaannut aina niin helposti B:n puolesta, että on sen takia tarve raivota täällä joka päivä.
Niin kuin sinä nyt..? Ei lopu tuo vastaan jankkaus sitten millään, vaikka se kyseinen kirjoittaja tässä mokan teki lainaamalla viestiä, johon ei de facto ollutkaan kommentoimassa...
 
vierailija
No ei kai se nyt voi julkisuudessa sanoa, että miehet kiinnostaa ja naiset ei yhtään?
Tätäkin ollaan täällä usein spekuloitu, mutta joskus se asia voi olla niinkuin toinen sen sanoo. Pointti on se, että hyvin valikoivasti ihmiset uskovat näihin B:n sanomisiin. Valitaan ne jotka tukevat omaa agendaa, mut samaan syssyyn syytetään muita tästä, vaikka itse toimii samalla tavalla.
 
vierailija
Niin kuin sinä nyt..? Ei lopu tuo vastaan jankkaus sitten millään, vaikka se kyseinen kirjoittaja tässä mokan teki lainaamalla viestiä, johon ei de facto ollutkaan kommentoimassa...
Sun mielestä siinä kommentissa oli aiheena Bojan, tämän lainaajan mielestä keskiössä oli se ystävä ja kollega väite. Ehkä kannattaisi mennä jo eteenpäin, eikä jäädä roikkumaan tähän aiheeseen. Maailmassa on mielenkiintoisempiakin aiheita kuin muiden kommentoijien pilkkuvirheet.
-eri
 
vierailija
Tätäkin ollaan täällä usein spekuloitu, mutta joskus se asia voi olla niinkuin toinen sen sanoo. Pointti on se, että hyvin valikoivasti ihmiset uskovat näihin B:n sanomisiin. Valitaan ne jotka tukevat omaa agendaa, mut samaan syssyyn syytetään muita tästä, vaikka itse toimii samalla tavalla.
Joo samaa mieltä tästä, se on selvää että vaikka muita täällä korjailevat, se oma näkökulma on todella suodatettu sen suhteen mitä osaa B:n puheista uskotaan.
 
vierailija
Sun mielestä siinä kommentissa oli aiheena Bojan, tämän lainaajan mielestä keskiössä oli se ystävä ja kollega väite. Ehkä kannattaisi mennä jo eteenpäin, eikä jäädä roikkumaan tähän aiheeseen. Maailmassa on mielenkiintoisempiakin aiheita kuin muiden kommentoijien pilkkuvirheet.
-eri
Tietenkin siinä oli Bojan, koska siinä kerrottiin, mitä Bojan oli sanonut ja lisäksi tän ketjun yksi pääaihe on Bojan, ei se, mitä jollain kirjoittajalla on meneillään töissään. Jios haluaa muistella koomisia tilenteita töistään ilman asiayhteyttä edelliseen kommenttiin, silloin ei lainata sitä edellistä kommenttia. Kaikki kyllä tajuavat, mihin "ystävä ja kollega" viittaa ilman yhden yhtäkään lainausta.
 
vierailija
Sun mielestä siinä kommentissa oli aiheena Bojan, tämän lainaajan mielestä keskiössä oli se ystävä ja kollega väite. Ehkä kannattaisi mennä jo eteenpäin, eikä jäädä roikkumaan tähän aiheeseen. Maailmassa on mielenkiintoisempiakin aiheita kuin muiden kommentoijien pilkkuvirheet.
-eri
Yhtäkkiä maalitolpat siirtyvätkin taas :D Nyt muka jankkauksen syy on pilkkuvirheet kommentoijalla, kun oikeasti syy oli se, että joku ymmärsi, että kommentti liittyi Bojaniin.
 

Yhteistyössä