No ei kyllä ollut epäselvä kenenkään normaaliälyisen mielestä, sinulla vaan itsellä kova halu S sadun jatkumiseen omiin toiveisiisi perustuen.Voihan sinkkukin haluta salata suhteen ja siksi sanoo tuon ystäviä ja kollegoita. Silloin ei tietenkään ole pettämisestä kyse, kun joku sitä ihmetteli. En sano että B on suhteessa, en tiedä suuntaan tai toiseen edes mitä itse uskon, mutta olihan se pikkuisen epäselvä lausunto, kun sanoi vain tuon eikä rajannut mitään pois.
Olis kysynyt mieluummin että jokos kuvaukset on päättyneet tai missä vaiheessa ne on. Siihen B olisi voinut lipsauttaakin jotain.Mun mielestä hän vaan naureskeli juoruille ja puhui kierrellen. Ja hyvin luultavasti edes sarjan näyttelijät ei tällä hetkellä vielä tiedä milloin se kausi on tulossa ulos.
Tarkoitan tuolla siis jos on ennestään sinkku, ei siis varattu ja haluaa silti salata uuden suhteen.Voihan sinkkukin haluta salata suhteen ja siksi sanoo tuon ystäviä ja kollegoita. Silloin ei tietenkään ole pettämisestä kyse, kun joku sitä ihmetteli. En sano että B on suhteessa, en tiedä suuntaan tai toiseen edes mitä itse uskon, mutta olihan se pikkuisen epäselvä lausunto, kun sanoi vain tuon eikä rajannut mitään pois.
Nyt jätätte sen B:n rauhaan jo.Tarkoitan tuolla siis jos on ennestään sinkku, ei siis varattu ja haluaa silti salata uuden suhteen.
Huomaatko miten hyökkäävä olet muita kohtaan? Vihjailet että toinen ei ole normaaliälyinen. Millainen ihminen puhuu tuolla tavalla toiselle?No ei kyllä ollut epäselvä kenenkään normaaliälyisen mielestä, sinulla vaan itsellä kova halu S sadun jatkumiseen omiin toiveisiisi perustuen.
Eri, mutta tuossahan puhuttiin vaan yleisesti eikä B:stäNyt jätätte sen B:n rauhaan jo.
Huoh. Nämä keskustelut ei etene mihinkään, jos heti olet loukkaantumassa kaikesta B:n puolesta. Tämäkin kommentoija puhui selvästi asiasta yleisesti, eikä B:stä.No ei kyllä ollut epäselvä kenenkään normaaliälyisen mielestä, sinulla vaan itsellä kova halu S sadun jatkumiseen omiin toiveisiisi perustuen.
Tai jos suhde ei ole vielä virallinen tai varma vaan ennemminkin tunnusteluasteella niin sinkkukin voi tosiaan noin sanoa. Tai ei jostain muusta syystä halua sitä julistaa. Haastattelutilanne tietenkin sitten vielä asia erikseen.Tarkoitan tuolla siis jos on ennestään sinkku, ei siis varattu ja haluaa silti salata uuden suhteen.
Luitko edes mitä kirjoitin? Kommentoin sitä ystävä ja kollegajuttua, mistä oli puhe. Ja sanoin selvin sanoin, että en itsekään tiedä mitä ajattelen asiasta. Jätä sinä muut rauhaan täällä äläkä raivoa ja hauku.Nyt jätätte sen B:n rauhaan jo.
Lopeta jo hyvä ihminen. Kukaan ei ole puhunut nyt B:stä vaan yleisesti näistä asioista. Sitäpaitsi sä et täällä määrää.Nyt jätätte sen B:n rauhaan jo.
Miksi sitten lainasit Bojaniin liittyvää viestiä, kun kommenttisi oli noin irrallinen? Sulla on selvästikin keskustelupalstojen käytännöt vähän hukassa.Ettei tämä mene nyt liian pitkälle, niin puhuin kommentissani pettävistä puolisoista ja liian usein korostuu tämä olemme vain ”ystäviä ja kollegoita” virsi. Yksi kliseisimpiä on myös ”ulkoilutin vaan naapurin koiraa”. Naureskelin siis lähinnä tuolle ystäviä ja kollegoita selitykselle ja viestini koski sitä, mutta joku sai siihenkin vedettyä B:n mukaan, vaikka hän ei edes tietääkseni seurustele, joten siksi B:n vetäminen mukaan kommenttiini oli täysin absurdia. En joudu työni puolesta miettimään sellaisia, että miksi sinkku sanoo noin.
Ei todellakaan ole.Kyllä hän on myös maininnut sanan nainen ja useasti.
Niin oli. Miettisin joskus, että voiko B olla pidättyväinen näissä tilanteissa naisten kanssa, koska pelkää esim. juoruja tai koska naiset kiinnostaa häntä? Hänen on selvästi helpompaa kaulailla lämpimästi miesten kanssa ja osoittaa heille hellyyttä. Voiko se johtua siitä, että kokee sen turvallisemmaksi ja luontevammaksi?Se kuva missä olivat kaulakkain sen Lukan kanssa oli tosiaan ihanan lämmin. En sano vertaillakseni keneenkään, vaan siksi koska se oli.
Sen sijaan, että moitit täällä muita, niin voisit itse harkita sitä, että koittaisit ymmärtää lukemasi. Itselleni ei ole tuottanut mitään vaikeuksia ymmärtää sitä, että näistä asioista ollaan puhuttu täällä yleisellä tasolla. Sen sijaan joku vetää kokoajan turhaan herneitä nenään B:n puolesta ja syyttää sekä nimittelee muita kommentoijia.Miksi sitten lainasit Bojaniin liittyvää viestiä, kun kommenttisi oli noin irrallinen? Sulla on selvästikin keskustelupalstojen käytännöt vähän hukassa.
No on. Sen lisäksi on kertonut mm. että puhuu kavereidensa kanssa usein naisista, mikä viittaa siihen, että naiset kiinnostaa.Ei todellakaan ole.
Voi olla, se on varmasti ainakin helpompaa. Aika moni nainen olis hänestä varmasti kiinnostunut ja ehkä varoo antamasta väärää signaalia jos ei itse ole. En tarkoita ettei yleisesti olisi kiinnostunut naisista (en tiedä), mutta jos ei ainakaan siinä tilanteessa ole kiinnostunut, niin ehkä vähän varoo.Niin oli. Miettisin joskus, että voiko B olla pidättyväinen näissä tilanteissa naisten kanssa, koska pelkää esim. juoruja tai koska naiset kiinnostaa häntä? Hänen on selvästi helpompaa kaulailla lämpimästi miesten kanssa ja osoittaa heille hellyyttä. Voiko se johtua siitä, että kokee sen turvallisemmaksi ja luontevammaksi?
Katselepa vaan peiliin, että kukaan ei mieti sun teksteistä, että "ai, nyt se muistelee töissään kokemia tilanteita eikä tää liity mitenkään Bojaniin", kun sä LAINAAT kommenttia, jossa mietitään Bojanin asioita.Sen sijaan, että moitit täällä muita, niin voisit itse harkita sitä, että koittaisit ymmärtää lukemasi. Itselleni ei ole tuottanut mitään vaikeuksia ymmärtää sitä, että näistä asioista ollaan puhuttu täällä yleisellä tasolla. Sen sijaan joku vetää kokoajan turhaan herneitä nenään B:n puolesta ja syyttää sekä nimittelee muita kommentoijia.
Tämä keskustelu menee jo absurdiksi. Ei millään pahalla, mutta nyt tuntuu jo siltä, että hakemalla haetaan niitä syitä, jotta päästään jankkaamaan ja riitelemään muiden kanssa."Naureskelin siis lähinnä tuolle ystäviä ja kollegoita selitykselle ja viestini koski sitä, mutta joku sai siihenkin vedettyä B:n mukaan."
Ai "sai vedettyä" kun itse retardina lainaat Bojaniin liittyvää viestiä Mitä jos ensi kerralla laitat tuollaisen kommentin ilman lainauksia niin menee vähän paremmin maaliin?
Kerran maininnut. Ja senkin ihmisen kanssa, jolla ei ole ehkä käryä, ettei B ole välttämättä naisista kiinnostunut enää.No on. Sen lisäksi on kertonut mm. että puhuu kavereidensa kanssa usein naisista, mikä viittaa siihen, että naiset kiinnostaa.
Ikinä ei siis ainakaan olla nähty tilannetta, että B ois jostain naisesta kiinnostunut.Voi olla, se on varmasti ainakin helpompaa. Aika moni nainen olis hänestä varmasti kiinnostunut ja ehkä varoo antamasta väärää signaalia jos ei itse ole. En tarkoita ettei yleisesti olisi kiinnostunut naisista (en tiedä), mutta jos ei ainakaan siinä tilanteessa ole kiinnostunut, niin ehkä vähän varoo.
Henkilö puolustautuu ja nillittää muille, vaikka itse aiheutti noi saamansa kommentit.Tämä keskustelu menee jo absurdiksi. Ei millään pahalla, mutta nyt tuntuu jo siltä, että hakemalla haetaan niitä syitä, jotta päästään jankkaamaan ja riitelemään muiden kanssa.
Sä sekoitat nyt kirjoittajia täällä. Se ei ollut mun kommentti. Kirjoitin vain, että itselleni ei tuottanut vaikeuksia ymmärtää sitä, että ihmiset puhuivat täällä asioista yleisesti heidän lainaamistaan kommenteista huolimatta. Itsestäni on huolestuttavaa, että joku loukkaantuu B:n puolesta jatkuvasti niin pahasti, että kokee oikeudekseen hyökätä muita kommentoijia vastaan ja solvata heitä epäasiallisesti.Katselepa vaan peiliin, että kukaan ei mieti sun teksteistä, että "ai, nyt se muistelee töissään kokemia tilanteita eikä tää liity mitenkään Bojaniin", kun sä LAINAAT kommenttia, jossa mietitään Bojanin asioita.