K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voihan sinkkukin haluta salata suhteen ja siksi sanoo tuon ystäviä ja kollegoita. Silloin ei tietenkään ole pettämisestä kyse, kun joku sitä ihmetteli. En sano että B on suhteessa, en tiedä suuntaan tai toiseen edes mitä itse uskon, mutta olihan se pikkuisen epäselvä lausunto, kun sanoi vain tuon eikä rajannut mitään pois.
No ei kyllä ollut epäselvä kenenkään normaaliälyisen mielestä, sinulla vaan itsellä kova halu S sadun jatkumiseen omiin toiveisiisi perustuen.
 
vierailija
Voihan sinkkukin haluta salata suhteen ja siksi sanoo tuon ystäviä ja kollegoita. Silloin ei tietenkään ole pettämisestä kyse, kun joku sitä ihmetteli. En sano että B on suhteessa, en tiedä suuntaan tai toiseen edes mitä itse uskon, mutta olihan se pikkuisen epäselvä lausunto, kun sanoi vain tuon eikä rajannut mitään pois.
Tarkoitan tuolla siis jos on ennestään sinkku, ei siis varattu ja haluaa silti salata uuden suhteen.
 
vierailija
Ettei tämä mene nyt liian pitkälle, niin puhuin kommentissani pettävistä puolisoista ja liian usein korostuu tämä olemme vain ”ystäviä ja kollegoita” virsi. Yksi kliseisimpiä on myös ”ulkoilutin vaan naapurin koiraa”. Naureskelin siis lähinnä tuolle ystäviä ja kollegoita selitykselle ja viestini koski sitä, mutta joku sai siihenkin vedettyä B:n mukaan, vaikka hän ei edes tietääkseni seurustele, joten siksi B:n vetäminen mukaan kommenttiini oli täysin absurdia. En joudu työni puolesta miettimään sellaisia, että miksi sinkku sanoo noin.
Miksi sitten lainasit Bojaniin liittyvää viestiä, kun kommenttisi oli noin irrallinen? Sulla on selvästikin keskustelupalstojen käytännöt vähän hukassa.
 
vierailija
Se kuva missä olivat kaulakkain sen Lukan kanssa oli tosiaan ihanan lämmin. En sano vertaillakseni keneenkään, vaan siksi koska se oli.
Niin oli.❤ Miettisin joskus, että voiko B olla pidättyväinen näissä tilanteissa naisten kanssa, koska pelkää esim. juoruja tai koska naiset kiinnostaa häntä? Hänen on selvästi helpompaa kaulailla lämpimästi miesten kanssa ja osoittaa heille hellyyttä. Voiko se johtua siitä, että kokee sen turvallisemmaksi ja luontevammaksi?
 
vierailija
Miksi sitten lainasit Bojaniin liittyvää viestiä, kun kommenttisi oli noin irrallinen? Sulla on selvästikin keskustelupalstojen käytännöt vähän hukassa.
Sen sijaan, että moitit täällä muita, niin voisit itse harkita sitä, että koittaisit ymmärtää lukemasi. Itselleni ei ole tuottanut mitään vaikeuksia ymmärtää sitä, että näistä asioista ollaan puhuttu täällä yleisellä tasolla. Sen sijaan joku vetää kokoajan turhaan herneitä nenään B:n puolesta ja syyttää sekä nimittelee muita kommentoijia.
 
vierailija
"Naureskelin siis lähinnä tuolle ystäviä ja kollegoita selitykselle ja viestini koski sitä, mutta joku sai siihenkin vedettyä B:n mukaan."
Ai "sai vedettyä" kun itse retardina lainaat Bojaniin liittyvää viestiä :D Mitä jos ensi kerralla laitat tuollaisen kommentin ilman lainauksia niin menee vähän paremmin maaliin?
 
vierailija
Niin oli. Miettisin joskus, että voiko B olla pidättyväinen näissä tilanteissa naisten kanssa, koska pelkää esim. juoruja tai koska naiset kiinnostaa häntä? Hänen on selvästi helpompaa kaulailla lämpimästi miesten kanssa ja osoittaa heille hellyyttä. Voiko se johtua siitä, että kokee sen turvallisemmaksi ja luontevammaksi?
Voi olla, se on varmasti ainakin helpompaa. Aika moni nainen olis hänestä varmasti kiinnostunut ja ehkä varoo antamasta väärää signaalia jos ei itse ole. En tarkoita ettei yleisesti olisi kiinnostunut naisista (en tiedä), mutta jos ei ainakaan siinä tilanteessa ole kiinnostunut, niin ehkä vähän varoo.
 
vierailija
Sen sijaan, että moitit täällä muita, niin voisit itse harkita sitä, että koittaisit ymmärtää lukemasi. Itselleni ei ole tuottanut mitään vaikeuksia ymmärtää sitä, että näistä asioista ollaan puhuttu täällä yleisellä tasolla. Sen sijaan joku vetää kokoajan turhaan herneitä nenään B:n puolesta ja syyttää sekä nimittelee muita kommentoijia.
Katselepa vaan peiliin, että kukaan ei mieti sun teksteistä, että "ai, nyt se muistelee töissään kokemia tilanteita eikä tää liity mitenkään Bojaniin", kun sä LAINAAT kommenttia, jossa mietitään Bojanin asioita.
 
vierailija
"Naureskelin siis lähinnä tuolle ystäviä ja kollegoita selitykselle ja viestini koski sitä, mutta joku sai siihenkin vedettyä B:n mukaan."
Ai "sai vedettyä" kun itse retardina lainaat Bojaniin liittyvää viestiä Mitä jos ensi kerralla laitat tuollaisen kommentin ilman lainauksia niin menee vähän paremmin maaliin?
Tämä keskustelu menee jo absurdiksi. Ei millään pahalla, mutta nyt tuntuu jo siltä, että hakemalla haetaan niitä syitä, jotta päästään jankkaamaan ja riitelemään muiden kanssa.
 
vierailija
Voi olla, se on varmasti ainakin helpompaa. Aika moni nainen olis hänestä varmasti kiinnostunut ja ehkä varoo antamasta väärää signaalia jos ei itse ole. En tarkoita ettei yleisesti olisi kiinnostunut naisista (en tiedä), mutta jos ei ainakaan siinä tilanteessa ole kiinnostunut, niin ehkä vähän varoo.
Ikinä ei siis ainakaan olla nähty tilannetta, että B ois jostain naisesta kiinnostunut.
 
vierailija
Katselepa vaan peiliin, että kukaan ei mieti sun teksteistä, että "ai, nyt se muistelee töissään kokemia tilanteita eikä tää liity mitenkään Bojaniin", kun sä LAINAAT kommenttia, jossa mietitään Bojanin asioita.
Sä sekoitat nyt kirjoittajia täällä. Se ei ollut mun kommentti. Kirjoitin vain, että itselleni ei tuottanut vaikeuksia ymmärtää sitä, että ihmiset puhuivat täällä asioista yleisesti heidän lainaamistaan kommenteista huolimatta. Itsestäni on huolestuttavaa, että joku loukkaantuu B:n puolesta jatkuvasti niin pahasti, että kokee oikeudekseen hyökätä muita kommentoijia vastaan ja solvata heitä epäasiallisesti.
 
vierailija
Jos jätettäisiin tuo haukkuja (vai onko niitä kaksi) kokonaan huomiotta? Nuo kirjoitukset on niin törkeitä, etten ainakaan itse aio enää edes kommentoida niihin mitään, enkä muihinkaan kommentteihinsa mitkä on tunnistettavissa. Toimii siinä tapauksessa jos muutkaan ei kommentoi. Ei jaksa tuota riitelyä päivästä toiseen.
 

Yhteistyössä