K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vai oliko tää se viimekesäinen haastattelu missä kysyttiin missä ovat 7 vuoden päästä? Ainakin siinä B mainitsi tuosta haaveestaan. Se oli just sillon Ptujn jälkeen ja B oli vähän hukassa. Muut tuki sitä ihan fyysisestikin, vaikka ne (tai ainakin Kris) nauroikin sille että sillä olisi lapsia silloin. Sitten ne siirtyivät vitsailemaan Wembleyn keikalla ja pitkällä lipunmyyntiajalla. Mutta on B siis varmasti voinut muuallakin mainita tuon haaveen, toi nyt vaan tuli mulle mieleen ekana.
Oliko tää sieltä hevosfarmilta ku ne oli maistellut viiniäkin ja kotimatkalla Bojan retkotti viinipäissään unessa auton etupenkillä ja Niko ajoi?
 
vierailija
Näin olikin! En tosin ajattele että näissä on juuri se aikataulu aivan oleellinen, vaan tuo toive perheestä ylipäänsä. Nuo kysymyksethän on aina aseteltu valmiiksi jonkinlaiseen slottiin, tyyliin vuonna 2030 tai 10 vuoden päästä, ja B reagoi siihen kertomalla tulevaisuuden haaveestaan. Tuskin hän siis itse mitään aikataulua on asettanut
Te kyl ootte, käytin ilmaisua "ns.aikataulu" ihan vaan et saisin asian kätevästi esitettyä ... Huuuooh.
 
vierailija
Mistä me tiedettäs vaikka Nacesta olis tullut jo isä tai Krisistä tulossa? Tai Kärtsästä? Tai joku näistä olis menossa tai mennyt naimisiin?
Jonkun naimisiinmenosta voisin jo kuvitella jonkun lauseen viikkokirjeeseenkin. Suhteen sinällään voi pitää omana tietonaan, mutta tuollaisen ison juhlan vietto olisi kuitenkin aika iso asia heidän kaikkien osalta. Enkä nyt tiedä olisiko häiden salaamiselle mitään syytäkään, kun Nace on ihan avoimesti kertonut tyttöystävästä ja yhteisestä tuoreesta "perheenjäsenestä".
 
vierailija
Jonkun naimisiinmenosta voisin jo kuvitella jonkun lauseen viikkokirjeeseenkin. Suhteen sinällään voi pitää omana tietonaan, mutta tuollaisen ison juhlan vietto olisi kuitenkin aika iso asia heidän kaikkien osalta. Enkä nyt tiedä olisiko häiden salaamiselle mitään syytäkään, kun Nace on ihan avoimesti kertonut tyttöystävästä ja yhteisestä tuoreesta "perheenjäsenestä".
Itse en kyllä usko tälläisistä tiedottelevan, henkilökohtaisia asioita.
 
vierailija
Itse en kyllä usko tälläisistä tiedottelevan, henkilökohtaisia asioita.
Tietysti se on henkilökohtainen asia, mutta ei erityisen salainen enää siinä vaiheessa kun on suhteesta muutenkin jo puhunut julkisuudessa. Eihän sen kertominen sitä tarkoita että päästäisi lehdistön ja fanilaumat itse tilaisuuteen tirkistelemään, vaan ainoastaan sitä että mainitsee mitä suurta elämässä on tapahtunut.
 
vierailija
Tietysti se on henkilökohtainen asia, mutta ei erityisen salainen enää siinä vaiheessa kun on suhteesta muutenkin jo puhunut julkisuudessa. Eihän sen kertominen sitä tarkoita että päästäisi lehdistön ja fanilaumat itse tilaisuuteen tirkistelemään, vaan ainoastaan sitä että mainitsee mitä suurta elämässä on tapahtunut.
No ei kyllä mitenkään esim. johonkin viikkokirjeeseen kuulu mielestäni eli olisi aika outoa lukea sieltä jotain tollaista.
 
vierailija
Kyllä mäkin arvelen että häistä he kertoisivat itse. Niistä tihkuisi joka tapauksessa jotain tietoja, esim. kuvia häävieraiden instoihin tms.
No en tiedä. Ei ainakaan ainakaan tässä vaiheessa kertos mut ehkä sit muutaman vuoden päästä kun (jos) tää suurin suosio laantuu ..? Tai mistä sitä tietää toki jos heistä tulee ne seuraavat Beatlesit. Eikä suosio lopu koskaan!
 
vierailija
No en tiedä. Ei ainakaan ainakaan tässä vaiheessa kertos mut ehkä sit muutaman vuoden päästä kun (jos) tää suurin suosio laantuu ..? Tai mistä sitä tietää toki jos heistä tulee ne seuraavat Beatlesit. Eikä suosio lopu koskaan!
Sit jos ne ois ihan älyttömän suosittuja maailmanlaajuisesti, häät olisi varmasti tosi yksityinen ja suojattu tilaisuus. Nyt ne on aika taviksia kuitenkin, vaikka tunnettuja ovatkin.
 

Yhteistyössä