K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En mutta olisko johtunut tuosta väärinkirjoitetusta alusasuja sanasta että niitä vain tuli.
Mä en edes huomannut, että se alusasut oli kirjoitettu väärin. Itse en varmaankaan tekisi kyseistä virhettä, mutta minusta on aika hassua arvioida jonkun kielitaitoa tuollaisen perusteella. Meinaan moni pitkän enkun kirjoittanut tekee noita paljon enemmän, kuin mä lyhyellä. Tiedä sitten miksi.
ware ja wear vielä lausutaan aikalailla samanlailla, niin 🤷‍♀️
 
vierailija
Jos oot julkkis, juorut kuuluu vähän niinkuin asiaan ja "työnkuvaa". Mikä sitten on totta, mistä juorut lähtee milloinkin liikkeelle, sitä on vaikea sanoa. Mutta tässä Bojanin tapauksessa selvää on, et jos se ei nyt ole Sadie, se on joku muu. Ei kai Bojan ole ollut tätä koko aikaa, mitä nyt suurin osa häntä seurannut keväästä -23 asti, ihan yksin? Tämän ikäinen ja tämän näköinen mies?
Mä uskon, että on ollut.
 
vierailija
Mä en edes huomannut, että se alusasut oli kirjoitettu väärin. Itse en varmaankaan tekisi kyseistä virhettä, mutta minusta on aika hassua arvioida jonkun kielitaitoa tuollaisen perusteella. Meinaan moni pitkän enkun kirjoittanut tekee noita paljon enemmän, kuin mä lyhyellä. Tiedä sitten miksi.
ware ja wear vielä lausutaan aikalailla samanlailla, niin
En muista älysinkö itsekkään illalla kun vaan kopion sen tekstin ja googletin ja häivyin sitten nukkumaan. Mulla tulisi harvemmin kirjoittaessa tuollaisia virheitä mutta lukiessa voi käydäkkin niin että aivot vaan korjaa sen eikä virhettä huomaa.
 
vierailija
Mä en edes huomannut, että se alusasut oli kirjoitettu väärin. Itse en varmaankaan tekisi kyseistä virhettä, mutta minusta on aika hassua arvioida jonkun kielitaitoa tuollaisen perusteella. Meinaan moni pitkän enkun kirjoittanut tekee noita paljon enemmän, kuin mä lyhyellä. Tiedä sitten miksi.
ware ja wear vielä lausutaan aikalailla samanlailla, niin
Se koko hommahan oli pelkkä vitsi. 🙄
 
vierailija
Jos oot julkkis, juorut kuuluu vähän niinkuin asiaan ja "työnkuvaa". Mikä sitten on totta, mistä juorut lähtee milloinkin liikkeelle, sitä on vaikea sanoa. Mutta tässä Bojanin tapauksessa selvää on, et jos se ei nyt ole Sadie, se on joku muu. Ei kai Bojan ole ollut tätä koko aikaa, mitä nyt suurin osa häntä seurannut keväästä -23 asti, ihan yksin? Tämän ikäinen ja tämän näköinen mies?
Musta on ihan selvää että voi hyvinkin olla ollut itsekseen. Sillä on ollut elämänsä kiireisin vuosi. Ei tuossa tilanteessa välttämättä edes halua mitään parisuhdetta alkaa viritellä, kun työkuviot vie ympäri Eurooppaa ja bändillä onkin paljon enemmän kysyntää kuin mihin olivat varautuneet. Ei se parisuhde ole iästä ja ulkonäöstä kiinni.
 
vierailija
vierailija
Musta on ihan selvää että voi hyvinkin olla ollut itsekseen. Sillä on ollut elämänsä kiireisin vuosi. Ei tuossa tilanteessa välttämättä edes halua mitään parisuhdetta alkaa viritellä, kun työkuviot vie ympäri Eurooppaa ja bändillä onkin paljon enemmän kysyntää kuin mihin olivat varautuneet. Ei se parisuhde ole iästä ja ulkonäöstä kiinni.
Niin ja saatan se läheisyyttä kuitenkin. Kaikilta kenen viereen istuu tai kenen perässä kädet ojossa kulkee.
 
vierailija
Suoraan sanotusti vielä typerämpää on tämä "mitä tampioita täällä oikein on" ja oletko se ja se. Täällä on puhuttu muistakin henkilökohtaisista asioista niin joku x määrän kieltä osaamisen maininta sopii siihen samaan. Mutta tämä tuntuu olevan nykyisin tapana joka palstalla.
 
vierailija
En meinannut millään tunnistaa Nacea tuosta, mutta Janin profiilin tunnistin heti! Sillä tuntuu olevan aina ihan omat kuviot

Mutta se on taas jotenkin niin selvää, että kun muut joraa seisten, nämä kaksi istuu vierekkäin.
Ja mua huvittaa myös se, kuten joku twitterissä mainitsi niin lähes joka kerta kun Nace laittaa jonkun stoorin niin sen lisäksi jakaa myös fanartin. Juuri yöllä oli jakanut taas Jance fanartin samoihin aikoihin, kuin sen Bojan pätkän 😁
 

Yhteistyössä