K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voihan se edelleenkin haluta perhettä, vaikkei olisikaan siihen just nyt valmis. Eipä ois eka nuori, joka haluaa kaiken mieluiten heti.
Vuosi sitten sano et viiden vuoden päästä näkee itsellään kaksi lasta. Toki Kris senkin teilasi silloin ja sanoi et jaa 5 vuoden, tuskinpa, ja Bojan korjasi et no yksi lapsi ainakin. Muut Joksut mietti musiikillisia tavoitteita mut Bojan perhettä.
 
vierailija
Vuosi sitten sano et viiden vuoden päästä näkee itsellään kaksi lasta. Toki Kris senkin teilasi silloin ja sanoi et jaa 5 vuoden, tuskinpa, ja Bojan korjasi et no yksi lapsi ainakin. Muut Joksut mietti musiikillisia tavoitteita mut Bojan perhettä.
Vai oliko tää se viimekesäinen haastattelu missä kysyttiin missä ovat 7 vuoden päästä? Ainakin siinä B mainitsi tuosta haaveestaan. Se oli just sillon Ptujn jälkeen ja B oli vähän hukassa. Muut tuki sitä ihan fyysisestikin, vaikka ne (tai ainakin Kris) nauroikin sille että sillä olisi lapsia silloin. Sitten ne siirtyivät vitsailemaan Wembleyn keikalla ja pitkällä lipunmyyntiajalla. Mutta on B siis varmasti voinut muuallakin mainita tuon haaveen, toi nyt vaan tuli mulle mieleen ekana.
 
vierailija
Vai oliko tää se viimekesäinen haastattelu missä kysyttiin missä ovat 7 vuoden päästä? Ainakin siinä B mainitsi tuosta haaveestaan. Se oli just sillon Ptujn jälkeen ja B oli vähän hukassa. Muut tuki sitä ihan fyysisestikin, vaikka ne (tai ainakin Kris) nauroikin sille että sillä olisi lapsia silloin. Sitten ne siirtyivät vitsailemaan Wembleyn keikalla ja pitkällä lipunmyyntiajalla. Mutta on B siis varmasti voinut muuallakin mainita tuon haaveen, toi nyt vaan tuli mulle mieleen ekana.
Viimeisin maininta Bojanilta taitaa tosiaan olla tuo viime kesältä, mutta hän on puhunut asiasta useamman kerran aiemminkin. JOS taisi hiljatain kääntää jonkun pari vuotta vanhan haastattelun, jossa B:ltä kysytään, missä hän näkee itsensä 35-vuotiaana, ja hän vastaa, että toivottavasti hänellä on perhe ja kaksi lasta ja hän viettää ihan tavallista elämää.
 
vierailija
Musta tuntuu, et K&B joutunut lähinnä täyttämään fanien/shippaajien haaveita ja odotuksia nyt, eli tämäkin just for the internet -heitto Bojanilta taannoin kertoo siitä. Sitäpä just. He yrittävät pitää yllä tätä shippaajien luomaa mielikuvaa heistä kahdesta best boyfriendeina eli mitä lie fanservicea. Mut toimiihan se näköjään. Ajatus näistä kahdesta yhdessä on ihana. Ihmiset rakastaa kauniita satuja ja epätodennäköisiä rakkaustarinoita. Hehän yhdessä ovat mm.lukeneet fanficceja, jotka kertovat heistä, joten aiheesta keskusteltu ja päätetty yhdessä antaa faneille, mitä nämä haluavat.
Samaa mieltä, että satuahan tämä, mutta tuo sanamuoto, että K ja B "joutuvat" täyttämään shippaajien tarpeita. Ei he mitään joudu, itse aloittivat ja kyllä he on tästä todella merkittävästi hyötyneet. Ei tämä tarina tyhjästä syntynyt, he itse loivat sille perustan niillä viisutapahtumilla ja ovat sen jälkeenkin itse sitä ruokkineet. Nyt vasta tämän vuoden puolella selvästi lakanneet ruokkimasta tätä lisää ja mun mielestä se vois kyllä olla shippaajillekin merkki, että riittää jo.
 
vierailija
Viimeisin maininta Bojanilta taitaa tosiaan olla tuo viime kesältä, mutta hän on puhunut asiasta useamman kerran aiemminkin. JOS taisi hiljatain kääntää jonkun pari vuotta vanhan haastattelun, jossa B:ltä kysytään, missä hän näkee itsensä 35-vuotiaana, ja hän vastaa, että toivottavasti hänellä on perhe ja kaksi lasta ja hän viettää ihan tavallista elämää.
Näin olikin! En tosin ajattele että näissä on juuri se aikataulu aivan oleellinen, vaan tuo toive perheestä ylipäänsä. Nuo kysymyksethän on aina aseteltu valmiiksi jonkinlaiseen slottiin, tyyliin vuonna 2030 tai 10 vuoden päästä, ja B reagoi siihen kertomalla tulevaisuuden haaveestaan. Tuskin hän siis itse mitään aikataulua on asettanut :D
 

Yhteistyössä