K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon tuijotellut Bojanin varpaita paljon mutta nyt iski epäilys kun olisi näytön paikka. 😰 Bojanilla on varmuudella akkavarvas pidempi kuin ukkovarvas joten hän on joko vasemmalla tai oikealla. Muistaakseni ukkovarvas on ennemmin lyhyt ja pyöreä kuten kuvan vasemmalla puolella.

Bn varpaat on näkyneet usein mutta nyt en tähän hätään löydä muita referenssikuvia kuin tämän https://www.instagram.com/reel/Cx2iMwCt0w2/
Tuossakin näkyy karvaa jalkapöydällä. Joissain kuvissa valaistus saa karvat näyttämään tummelmilta kuin ovat, esim. Bn kämmenselän ja sormien karvat Damonin kuvissa. Täytyy myös muistaa että yhden kehonosan karvaisuus ei kerro välttämättä muiden kehonosien karvaisuudesta mitään. Mun miehen sääri- ja reisikarvat on kunnon villahousut mutta sitten rinnassa ja kasvoissa on tosi vähän karvoitusta.

Mutta niin, onko kellään kuvia Bn varpaista? En ole itse niitä säilönyt vaikka olen tuijotellut. :D
 
vierailija
Et sinä tiedä K:n loman sisällöstä yhtään mitään muuta kuin siitä jakaa, naurettavia kirjoituksia ja sama noiden B:n tekemisten arvailun kanssa.
Loukkaannuitko, kun K:ta luonnehdittiin sohvalla istuvaksi vantaalaiseksi maailmanksnsalais-Bojanin rinnalla?
Mulla on ollut heistä sama kuva, emme tietenkään tiedä, mutta sen perusteella mitä olemme nähneet, siis.
 
vierailija
Loukkaannuitko, kun K:ta luonnehdittiin sohvalla istuvaksi vantaalaiseksi maailmanksnsalais-Bojanin rinnalla?
Mulla on ollut heistä sama kuva, emme tietenkään tiedä, mutta sen perusteella mitä olemme nähneet, siis.
Eikö K ole ihan itse useammassa yhteydessä sanonut, että tykkää pötköttelystä ja rantalomista? Eihän siinä mitään pahaa ole.
 
vierailija
Loukkaannuitko, kun K:ta luonnehdittiin sohvalla istuvaksi vantaalaiseksi maailmanksnsalais-Bojanin rinnalla?
Mulla on ollut heistä sama kuva, emme tietenkään tiedä, mutta sen perusteella mitä olemme nähneet, siis.
Minulla ei, ja varsinkin toi B maailmankansalainen menee vähän yli, mutta jokainen ajatelkoon kuinka haluaa. Ei kuulu sen enempää minulle.
 
vierailija
Kyllä hän vahvisti että oli B. Se Bn kuvan laittanut vaan poisti viestinsä.
Kun kerran viesti oli poistettu, et voi väittää, että siinä oli B. Itse en usko, että oli, koska alkuperäinen henkilö ei koskaan vastannut noihin kysymyksiin, vaan joku, joka oli muka hänen kanssaan viestitellyt. Plus B tuskin oli Sadien kanssa koneessa, kun matkusti bändin kanssa Hampuriin plus oli ollut hoidettavana siitä patista.
 
vierailija
Siis tietysti se henkilö voi valehdella asiasta kun kyseessä on Twitter mutta kyllä hän vahvisti yhteen niistä ketjun kuvista ennen kun se poistui. Eikä tämä tyyppi vaikuta olevan mikään hc-Sadiefani eikä Joksujen fani ollenkaan niin tuskin hänellä mitään agendaa on ollut niissä vastauksissaan. Hän on varmaan vaan katsonut Stranger Thingsiä ja oli innoissaan kun törmäsi sarjan näyttelijään.
Ei me tiedetä mikä kuva siinä oli, mihin vahvisti hyvää päivää nyt taas. Eli jos poistetun viestin alla lukee joo, niin et sä voi päätellä, että siinä oli kuva Bojanista. Näin itsekin sen viestiketjun ja se joo ei todellakaan ollut kohdassa, jossa oli edes todennäköistä, että kuva oli oikeasti ollut Bojanin kuva. Saattoi olla kenen kuva tahansa.,
 
vierailija
Ei me tiedetä mikä kuva siinä oli, mihin vahvisti hyvää päivää nyt taas. Eli jos poistetun viestin alla lukee joo, niin et sä voi päätellä, että siinä oli kuva Bojanista. Näin itsekin sen viestiketjun ja se joo ei todellakaan ollut kohdassa, jossa oli edes todennäköistä, että kuva oli oikeasti ollut Bojanin kuva. Saattoi olla kenen kuva tahansa.,
Ei vaan mä näin sen kuvan, en mä mitään päätellyt. En sitä tietysti pysty todistamaan kun kuvaa ei enää ole, mutta ihan sama se mulle on uskotko vai et.
 
vierailija
Ei me tiedetä mikä kuva siinä oli, mihin vahvisti hyvää päivää nyt taas. Eli jos poistetun viestin alla lukee joo, niin et sä voi päätellä, että siinä oli kuva Bojanista. Näin itsekin sen viestiketjun ja se joo ei todellakaan ollut kohdassa, jossa oli edes todennäköistä, että kuva oli oikeasti ollut Bojanin kuva. Saattoi olla kenen kuva tahansa.,
Sieltä sen tilin vastauksista näkee kenelle se ”yes” vastaus oli laitettu ja kyseessä on Joksu-fanin Twitter-tili. Mitä muuta se olisi häneltä voinut kysyä, aika ilmiselvää on mikä häntä kiinnosti. Vai meniköhän kysymään oliko lennolla hyvät tarjoilut ja sitten poisti viestinsä?
 
vierailija
Minusta näytti siltä, että se videokin oli tehty jossain sairaalassa tai vastaavassa. Ihan valkoiset, kliiniset seinät, ja Bojanin valkoinen vaatekin vaikutti sairaalapaidalta. Napit edessä
Ei ole mikään sairaalapaita, haloo. Sama paita oli Bojanilla päällä vuosi sitten, kun teki videon, jossa ilmoittaa poistuvansa instasta. Mulla on ruutukaappaus kyseisestä videosta.
 
vierailija
Oon tuijotellut Bojanin varpaita paljon mutta nyt iski epäilys kun olisi näytön paikka. Bojanilla on varmuudella akkavarvas pidempi kuin ukkovarvas joten hän on joko vasemmalla tai oikealla. Muistaakseni ukkovarvas on ennemmin lyhyt ja pyöreä kuten kuvan vasemmalla puolella.

Bn varpaat on näkyneet usein mutta nyt en tähän hätään löydä muita referenssikuvia kuin tämän https://www.instagram.com/reel/Cx2iMwCt0w2/
Tuossakin näkyy karvaa jalkapöydällä. Joissain kuvissa valaistus saa karvat näyttämään tummelmilta kuin ovat, esim. Bn kämmenselän ja sormien karvat Damonin kuvissa. Täytyy myös muistaa että yhden kehonosan karvaisuus ei kerro välttämättä muiden kehonosien karvaisuudesta mitään. Mun miehen sääri- ja reisikarvat on kunnon villahousut mutta sitten rinnassa ja kasvoissa on tosi vähän karvoitusta.

Mutta niin, onko kellään kuvia Bn varpaista? En ole itse niitä säilönyt vaikka olen tuijotellut.
Mullakaan ei valitettavasti ole sitä kuvaa mutta samanlainen mielikuva, että ne varpaat olis enemmän tuollaiset pyöreän malliset, en kyllä muista missä kuvassa ne on näkyneet. Olen siis se joka eilen veikkaili B:n olevan vasemmalla. 😄
 
vierailija
Mullakaan ei valitettavasti ole sitä kuvaa mutta samanlainen mielikuva, että ne varpaat olis enemmän tuollaiset pyöreän malliset, en kyllä muista missä kuvassa ne on näkyneet. Olen siis se joka eilen veikkaili B:n olevan vasemmalla.
Missä muka olisitte nähneet B:n varpaat muka niin läheltä? Itse en pysty sanomaan, ettei vois olla toi oikealla oleva myös. Mistään ranta tai muista kuvista ei näy ja jos onkin näkynyt niin tuollaista karvoitusta en muista.
 
vierailija
Missä muka olisitte nähneet B:n varpaat muka niin läheltä? Itse en pysty sanomaan, ettei vois olla toi oikealla oleva myös. Mistään ranta tai muista kuvista ei näy ja jos onkin näkynyt niin tuollaista karvoitusta en muista.
Monesti on näkynyt. Nyt kesällä hän on käyttänyt paljon sandaaleita ja videoilta tai kuvista on pystynyt zoomaamaan. Sitten oli yksi rantavideo viime kesänä josta näki varpaat tosi hyvin. Itse asiassa erikoista miten paljon Bn varpaat on vilahdellut. :D
 

Yhteistyössä