K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos se patti on nähty jo maaliskuussa ja joidenkin mukaan jo Lontoon kuvissa niin ei tää nyt vissiin kovin kiireellinen ole ollut.
Mutta suhteellisen kiireelliseksi ehkä mielletty sen edellisen laastarin jälkeen. Biopsia tai muu näyte. Ei ehkä ollut tutkituttanut sitä ennen, mieltänyt harmittomaksi kaulapatiksi. Toivottavasti nämä täällä kirjoittavat vähättelijät on oman terveytensä kanssa vähän proaktiivisempia.
 
vierailija
Provosoidun vain ja ainoastaan niistä viesteistä, jotka on vastauksia mun omiin viesteihin, ja jossa mainitaan minun (eli sen lainatun viestin kirjoittajan) sanoneen jotain, mitä en ole sanonut, siinä lainatussa viestissä tai missään muussakaan mun kirjoittamassa viestissä.
Itse en ole vastannut nyt noihin sun viesteihin, vastasin vain siihen missä sanottiin B:n näyttävän kärsivältä. Mietin että voisko kuitenkin kyse olla siitä että kommentoija vastaa tavallaan koko keskusteluun, eikä pelkästään sun viestiin, vaikka lainaa sitä. Itsellä on joskus tullut tehtyä niin, että lainaan viestiä mutta kommentoin asiaa yleisesti myös, en pelkästään sitä lainaamansa viestin kirjoittajaa. Silloin vois tietysti aloittaa uuden viestin, eikä lainata mutta aina sitä ei hoksaa.
 
vierailija
Itse en ole vastannut nyt noihin sun viesteihin, vastasin vain siihen missä sanottiin B:n näyttävän kärsivältä. Mietin että voisko kuitenkin kyse olla siitä että kommentoija vastaa tavallaan koko keskusteluun, eikä pelkästään sun viestiin, vaikka lainaa sitä. Itsellä on joskus tullut tehtyä niin, että lainaan viestiä mutta kommentoin asiaa yleisesti myös, en pelkästään sitä lainaamansa viestin kirjoittajaa. Silloin vois tietysti aloittaa uuden viestin, eikä lainata mutta aina sitä ei hoksaa.
Jos siinä viestissä kirjoitetaan esim. että "miksi sinä haluat spekuloida vakavalla sairaudella" niin vika ei ehkä ole siinä minun tulkinnassani, käsittääkseni? Voin toki olla myös väärässä.
 
vierailija
No se oli kyllä niin epämääräinen ja sekava se koko viestiketju ja hupsista vaan, se poistui... Koko ketju pelkkää toisen käden tietoa ja tulkintaa. Että vähän lähdekritiikkiä nyt hyvä ihminen.
Siis tietysti se henkilö voi valehdella asiasta kun kyseessä on Twitter mutta kyllä hän vahvisti yhteen niistä ketjun kuvista ennen kun se poistui. Eikä tämä tyyppi vaikuta olevan mikään hc-Sadiefani eikä Joksujen fani ollenkaan niin tuskin hänellä mitään agendaa on ollut niissä vastauksissaan. Hän on varmaan vaan katsonut Stranger Thingsiä ja oli innoissaan kun törmäsi sarjan näyttelijään.
 
vierailija
Siis tietysti se henkilö voi valehdella asiasta kun kyseessä on Twitter mutta kyllä hän vahvisti yhteen niistä ketjun kuvista ennen kun se poistui. Eikä tämä tyyppi vaikuta olevan mikään hc-Sadiefani eikä Joksujen fani ollenkaan niin tuskin hänellä mitään agendaa on ollut niissä vastauksissaan. Hän on varmaan vaan katsonut Stranger Thingsiä ja oli innoissaan kun törmäsi sarjan näyttelijään.
Kyse oli nyt siitä, että alkuperäinen tweettaja ei siihen ikinä vastannut, ei mitä paskaa viestiketjuun on päästä keksitty.
 
vierailija
Jos siinä viestissä kirjoitetaan esim. että "miksi sinä haluat spekuloida vakavalla sairaudella" niin vika ei ehkä ole siinä minun tulkinnassani, käsittääkseni? Voin toki olla myös väärässä.
Se kirjoittaja sanoi ettei ymmärrä ”miksi pitää spekuloida” ihan passiivissa vaan. Minä ainakin tulkitsin sen yleisenä kommenttina keskusteluun.
 
vierailija
Kyllä hän vahvisti että oli B. Se Bn kuvan laittanut vaan poisti viestinsä.
En muista menikö näin, mutta se tai kukaan muukaan ei vahvistanut että mikä se kaveriporukka oli. Täällä ainakin päätettiin että se oli JO, mutta siitä ei kysytty siltä mitään vaikka kuvia olisi ollut näytettäväksi koko bändistäkin. Musta on nimittäin s-fanien näkökulmasta katsottuna erikoista että s olisi matkustanut viiden tuntemattoman miehen kanssa ja ne olisi kuitattu vaan hänen kaveriporukaksi. Siinä fandomissa kuitenkin tarkkaillaan aina sen mahdollisia kumppaneita, kuten nyt tässäkin tapauksessa, ja yksi siitä nimettiin poikaystäväksi koska "käyttäytyi kuin poikaystävä" tms. Jos taas ne kaverit eivät olleet joksut niin B olisi tullut eri lennolla, lähtenyt vielä metrolla johonkin ennen festareille päätymistä, ja mukana olisi ollut joku muu lössi.

Mun mielestä tää kyseinen s/b jäi hyvin avoimeksi eikä missään tapauksessa kovin varmaksi havainnoksi.
 
vierailija
Jos siinä viestissä kirjoitetaan esim. että "miksi sinä haluat spekuloida vakavalla sairaudella" niin vika ei ehkä ole siinä minun tulkinnassani, käsittääkseni? Voin toki olla myös väärässä.
Ok, en väitä tietäväni mitä joku muu tarkoitti. Pohdin vaan tuota jos joku väitti sun sanoneen jotain, mitä et sanonut, että oisko voinut käydä noin.
 
vierailija
Osaako joku vastata tähän, että mikä psykologinen tarve jollakin on tuoda K&B shippiä tähän ketjuun vaikka niitä shippi ketjuja on jo kaksi? Tai yrittää kieltää S ja Jan keskustelut? Ei se mun elämää mitenkään liikuta, että joku noin tekee, mutta mielenkiinnosta kysyn.
Johtuu millaiseksi pakkoposiketjuksi vauvan ketju on muuttunut, voit mennä koittamaan kirjoittaa mitä tahansa kriittistä sinne niin kimppuusi hyökätään. Sitten suhtaudutaan ilkeästi tosielämän suhteen odottajiin.
 
vierailija
Johtuu millaiseksi pakkoposiketjuksi vauvan ketju on muuttunut, voit mennä koittamaan kirjoittaa mitä tahansa kriittistä sinne niin kimppuusi hyökätään. Sitten suhtaudutaan ilkeästi tosielämän suhteen odottajiin.
Oon huomannut, että K:ta siellä ei saa kritisoida tai tulee alapeukkuja yms muita juttua, mutta Joksuja siellä saa kritisoida ja se jos mikä on ärsyttävää välillä. Ymmärrän, että K faneja siellä on enemmän, mutta kun yhteisfandomista on kyse olisi kiva, jos heitä kohdellaan myös tasapuolisesti
 
vierailija
Johtuu millaiseksi pakkoposiketjuksi vauvan ketju on muuttunut, voit mennä koittamaan kirjoittaa mitä tahansa kriittistä sinne niin kimppuusi hyökätään. Sitten suhtaudutaan ilkeästi tosielämän suhteen odottajiin.
Miten se suhtautuminen poikkeaa tästä ketjusta? Vai onko todellisuudessa asia niin, että oikeasti on kivointa täällä yrittää torpata ne S keskustelut?
 
vierailija
Siellä ketjussa oli kuva Bojanista jonka käyttäjä poisti myöhemmin. Se alkuperäisen twiittajan vastaus näkyy siellä vielä.
Vastaus näkyy mutta siinä poistetussa ei ollut kuvaa, se oli toisessa kohdassa. Kuvaanhan se ei vastannut, kuten ei enää muihinkaan siinä vaiheessa tulvineisiin kyselyihin. Ja silloin se pinkkikuvakkeinen tyyppi oli jo kaikille ilmoitellut että ap vahvisti kaiken, let me dm you.
 

Yhteistyössä