K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon huomannut, että K:ta siellä ei saa kritisoida tai tulee alapeukkuja yms muita juttua, mutta Joksuja siellä saa kritisoida ja se jos mikä on ärsyttävää välillä. Ymmärrän, että K faneja siellä on enemmän, mutta kun yhteisfandomista on kyse olisi kiva, jos heitä kohdellaan myös tasapuolisesti
Saman huomannut välillä. Ihan oikein että puolustetaan K:ta mutta joksutkin ansaitsisi saman.
 
vierailija
No tuskin se siinä fani kainalossa itkua vääntäisi vaikka olo ei ihan paras mahdollinen olikaan. Eihän niitä lavalla tapahtuneita paniikkikohtauksiakaan olisi moni huomannut.

Joo sovitaan näin. Varmasti on paha syöpä ja vain yksi sen kasvaimista saatu leikattua.

Missä mä nyt noista puhuin.
Olet kyllä aika naurettava kun pelko pöksyssä pitää kaikki muu kuin posihöttö tulla heti torppaamaan.


En ymmärrä miksi pitää spekuloida että B on tosi pahasti sairas, kun on videoilla ja kuvissa ollut ihan oma itsensä ja on paljon todennäköisempää että tuollainen patti on vaan joku kysta kuin jokin todella paha sairaus.

Tästä siis provosoiduin (käytän nyt tätä termiä vaikka oikeastaan haluaisin vaan että kukaan ei olettaisi tietävänsä mitä olen tänne muuta kirjoittanut sen viestin lisäksi mihin vastaavat, tai tulkitsisi omiaan rivien välistä - kuten mainitsin aiemmin, ei ollut ensimmäinen kerta). Heti ensimmäisessä vastauksessa mun viestiin, jossa en maininnut mitään sairautta ja neutraalisti huomautin, että yhdestä kuvasta ei pysty kenenkään olotilaa päättelemään. Kyllä, sanavalintani eivät ehkä olleet ensimmäisessä viestissäni . En myöskään sanonut että minkäänlainen sairaus olisi mitenkään todennäköinen, tai edes että itse epäilen hänen olevan sairas. Enkä spekuloinut yhtään millään, mutta vastapuoli toki spekuili sitten minunkin edestäni.

Aion kyllä jatkossakin huomauttaa siitä, jos joku antaa ymmärtää että olen kirjoittanut täällä jotain mitä en todellisuudessa ole.
 
vierailija
Miten se suhtautuminen poikkeaa tästä ketjusta? Vai onko todellisuudessa asia niin, että oikeasti on kivointa täällä yrittää torpata ne S keskustelut?
Gossip tasoisten juorujen levittäminen loukkaa Bojania, siksi puutun, en kiusallani. Ja ne on tuotu tänne vääristeltynä useasti. Sillä tavalla tämä ketju eroaa, että voi kirjoittaa enempi omana itsenään ja täällä on monesti järkevääkin keskustelua.
 
vierailija
Mikä sitten tekee sinusta heidän suhteensa todennäköiseksi?
Lähtökohtaisesti se että heillä tuntuu olevan paljon yhteistä, kummallakin on samantyyppistä historiaa lapsesta asti taiteen parissa jne. eli mielestäni he siis sopivat toisilleen hyvin, ja siksi siis ylipäänsä pidän koko juttua todennäköisenä Oletin alun perinkin sadien olleen aika tärkeä jollekin heistä, koska hänetkin otettiin kiertuebussiin mukaan, ja kun kerran juuri bojan sinne new yorkiin lähti niin aika selvästi s oli tärkeä juuri hänelle. Uskon kyllä että he ovat varmasti toisiaan senkin reissun jälkeen nähneet, mutta tuo oli kyllä niin epämääräinen ketju, jossa varsinainen havainnon tekijä ei edes vastaillut kysymyksiin, vaan keskustelun suunnilleen kaappasi se person of interest joka on sen jälkeenkin mielellään levitellyt s ja b juoruja ja kaikille kysyjille lupaillut vain yksityisviestejä. En tiedä mikä hänen mielestään mahtaa olla niin salaista ettei sitä voi vastata avoimesti.
 
vierailija
No tuskin se siinä fani kainalossa itkua vääntäisi vaikka olo ei ihan paras mahdollinen olikaan. Eihän niitä lavalla tapahtuneita paniikkikohtauksiakaan olisi moni huomannut.

Joo sovitaan näin. Varmasti on paha syöpä ja vain yksi sen kasvaimista saatu leikattua.

Missä mä nyt noista puhuin.
Olet kyllä aika naurettava kun pelko pöksyssä pitää kaikki muu kuin posihöttö tulla heti torppaamaan.


En ymmärrä miksi pitää spekuloida että B on tosi pahasti sairas, kun on videoilla ja kuvissa ollut ihan oma itsensä ja on paljon todennäköisempää että tuollainen patti on vaan joku kysta kuin jokin todella paha sairaus.

Tästä siis provosoiduin (käytän nyt tätä termiä vaikka oikeastaan haluaisin vaan että kukaan ei olettaisi tietävänsä mitä olen tänne muuta kirjoittanut sen viestin lisäksi mihin vastaavat, tai tulkitsisi omiaan rivien välistä - kuten mainitsin aiemmin, ei ollut ensimmäinen kerta). Heti ensimmäisessä vastauksessa mun viestiin, jossa en maininnut mitään sairautta ja neutraalisti huomautin, että yhdestä kuvasta ei pysty kenenkään olotilaa päättelemään. Kyllä, sanavalintani eivät ehkä olleet ensimmäisessä viestissäni . En myöskään sanonut että minkäänlainen sairaus olisi mitenkään todennäköinen, tai edes että itse epäilen hänen olevan sairas. Enkä spekuloinut yhtään millään, mutta vastapuoli toki spekuili sitten minunkin edestäni.

Aion kyllä jatkossakin huomauttaa siitä, jos joku antaa ymmärtää että olen kirjoittanut täällä jotain mitä en todellisuudessa ole.

Ja tästä nyt jostain syystä poistui välistä sanoja kirjoittamisen ja lähettämisen välillä, mutta sanoma tullee kuitenkin suhteellisen selväksi.
 
vierailija
Saman huomannut välillä. Ihan oikein että puolustetaan K:ta mutta joksutkin ansaitsisi saman.
Otetaan esimerkiksi vaikka se Joksujen Joost tiktokki. Sitä kritisoitiin ihan huolella ja sanottiin, että pitää nyt nämä kritisoinnit kestää (todellisuudessa ei ollut edes vaikutusta Joksujen suosioon) mutta jos K:ta joku jostain kritisoi niin heti tulee alapeukkuja ja tyrmääviä vastaväitteitä
 
vierailija
Gossip tasoisten juorujen levittäminen loukkaa Bojania, siksi puutun, en kiusallani. Ja ne on tuotu tänne vääristeltynä useasti. Sillä tavalla tämä ketju eroaa, että voi kirjoittaa enempi omana itsenään ja täällä on monesti järkevääkin keskustelua.
Väität täällä itse välillä että Klla ja Bllä on salasuhde, ihan samanlainen juoru sekin vaikka kuinka yrität muuta väittää.
 
vierailija
Siis tietysti se henkilö voi valehdella asiasta kun kyseessä on Twitter mutta kyllä hän vahvisti yhteen niistä ketjun kuvista ennen kun se poistui. Eikä tämä tyyppi vaikuta olevan mikään hc-Sadiefani eikä Joksujen fani ollenkaan niin tuskin hänellä mitään agendaa on ollut niissä vastauksissaan. Hän on varmaan vaan katsonut Stranger Thingsiä ja oli innoissaan kun törmäsi sarjan näyttelijään.
Mulle tuli sama fiilis että ei oo mikään hardcore fani ja siksi aika pian aloin epäillä että onkohan se sittenkään nähnyt just sadieta vai jonkun toisen punapään. Eli siis ihan vaan erehtynyt henkilöstä. Kun se ei vastannut enää kysymyksiin, tuli vaikutelma että se ei välttämättä halunnutkaan ihan niin isolle yleisölle kertoa mitä näki ja kenen kanssa, eikä ehkä ollut itsekään ihan varma mitä lopulta näki.
 
vierailija
Siellä Saksassahan oli nähty niihin aikoihin joku muu aika paljon S näköinen henkilö poikaystävänsä kanssa festareilla, on voinut sekoittaa häneen. Se kuva oli esillä silloin, kun tästä keskusteltiin.
 
vierailija
Musta s ja B ois hyvinkin todennäköinen pari mutta tällaisten "todisteiden" valossa en lähtisi kyllä sitä päättelemään.
Sama. Jos edes joku ois bongannut sadien siellä festareilla kun paikalla oli kuitenkin potentiaalisia ST fanikuntaa ja tietysti jokereitten faneja jotka kyllä todellakin tunnistaisi sen. Mutta kun ainoa havainto on lentokoneesta, ja jostain vessajonosta, eikä mitään tuntomerkkejä esim siitä kaveriporukasta.
 
vierailija
Mulle tuli sama fiilis että ei oo mikään hardcore fani ja siksi aika pian aloin epäillä että onkohan se sittenkään nähnyt just sadieta vai jonkun toisen punapään. Eli siis ihan vaan erehtynyt henkilöstä. Kun se ei vastannut enää kysymyksiin, tuli vaikutelma että se ei välttämättä halunnutkaan ihan niin isolle yleisölle kertoa mitä näki ja kenen kanssa, eikä ehkä ollut itsekään ihan varma mitä lopulta näki.
Joo voi toki olla. Mutta on jännä sattuma että kaksi epämääräistä Sadie-havaintoa tulee Saksan lentokentiltä juuri Joksujen keikan ympäriltä, kun muulloin tässä kesän aikana ei häntä ole kentillä bongattu.
 
vierailija
Minusta näytti siltä, että se videokin oli tehty jossain sairaalassa tai vastaavassa. Ihan valkoiset, kliiniset seinät, ja Bojanin valkoinen vaatekin vaikutti sairaalapaidalta. Napit edessä
Yritin google haulla katsoa tuota rakennusta, mutta se antoi tulokseksi joitain asuntoja Ljubljanassa joita voi varata. Joku taisi jossain olisiko täällä sanoa, että tunnisti tuon paikan ei siis pelkkää sitä taloa ja ei tainnut olla sairaala kyseessä
 
vierailija
Otetaan esimerkiksi vaikka se Joksujen Joost tiktokki. Sitä kritisoitiin ihan huolella ja sanottiin, että pitää nyt nämä kritisoinnit kestää (todellisuudessa ei ollut edes vaikutusta Joksujen suosioon) mutta jos K:ta joku jostain kritisoi niin heti tulee alapeukkuja ja tyrmääviä vastaväitteitä
Mun mielestä myös menee noin päin aina.
 
vierailija
Sama. Jos edes joku ois bongannut sadien siellä festareilla kun paikalla oli kuitenkin potentiaalisia ST fanikuntaa ja tietysti jokereitten faneja jotka kyllä todellakin tunnistaisi sen. Mutta kun ainoa havainto on lentokoneesta, ja jostain vessajonosta, eikä mitään tuntomerkkejä esim siitä kaveriporukasta.
Jos se oli backstagella siellä festareilla? Ei kai siellä kukaan bongannut Joksujakaan, vaikka Jan oli vielä illalla katsomassa jotain keikkaa siellä.
 
vierailija

Yhteistyössä