K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Missä mä nyt noista puhuin. Olet kyllä aika naurettava kun pelko pöksyssä pitää kaikki muu kuin posihöttö tulla heti torppaamaan.
En ymmärrä miksi pitää spekuloida että B on tosi pahasti sairas, kun on videoilla ja kuvissa ollut ihan oma itsensä ja on paljon todennäköisempää että tuollainen patti on vaan joku kysta kuin jokin todella paha sairaus.
 
vierailija
Tuskinpa B ois ees ulos lähtenyt jos ois kovin kipeänä ollut.
Joo mummon tössykkä ei kipeänä kykene edes niitä räkäpalleroita kiinnittämään tapettiin. Mummo auttaa, pikkurillillä kaivaa pikkuboitsun nenusta räkäklöntin, pyöräyttää sen palleroksi ja länttää seinään niin tulee tössykälle parempi mieli kuoppajaisia suunnitellessa.
 
vierailija
Joo mummon tössykkä ei kipeänä kykene edes niitä räkäpalleroita kiinnittämään tapettiin. Mummo auttaa, pikkurillillä kaivaa pikkuboitsun nenusta räkäklöntin, pyöräyttää sen palleroksi ja länttää seinään niin tulee tössykälle parempi mieli kuoppajaisia suunnitellessa.
Ai se olitkin sinä joka tätä huolitrollausta harrastaa. 😂
 
vierailija
En ymmärrä miksi pitää spekuloida että B on tosi pahasti sairas, kun on videoilla ja kuvissa ollut ihan oma itsensä ja on paljon todennäköisempää että tuollainen patti on vaan joku kysta kuin jokin todella paha sairaus.
Siis edelleen, missä mä spekuloin että on pahasti sairas. Edelleen, huonoa oloa (fyysistä tai psyykkistä) ei aina näy päällepäin. Ihan hyvin voi olla vaikka vaan pettynyt olo kun se edellinen keikka piti perua, ei sitä yhdestä hymyilevästä faniselfiestä todellakaan voi päätellä. Mut väännä nyt pois vaan kun tämä on kerran sulle niin elintärkeää. B on takuulla elämänsä kunnossa ja onnen kukkuloilla, selvästi näkee juuri tuosta kuvasta!! Menikö nyt hyvin?

Palstan*tsit stana pahempia täällä kuin vauvalla, enpä olisi ikinä uskonut.
 
vierailija
Siis edelleen, missä mä spekuloin että on pahasti sairas. Edelleen, huonoa oloa (fyysistä tai psyykkistä) ei aina näy päällepäin. Ihan hyvin voi olla vaikka vaan pettynyt olo kun se edellinen keikka piti perua, ei sitä yhdestä hymyilevästä faniselfiestä todellakaan voi päätellä. Mut väännä nyt pois vaan kun tämä on kerran sulle niin elintärkeää. B on takuulla elämänsä kunnossa ja onnen kukkuloilla, selvästi näkee juuri tuosta kuvasta!! Menikö nyt hyvin?

Palstan*tsit stana pahempia täällä kuin vauvalla, enpä olisi ikinä uskonut.
Ei sua kukaan kiellä asiasta tänne kirjoittelemasta, sanoin vaan etten itse ymmärrä tuota. Sinä närkästyt kun joku sanoo että on todennäköisempää että kyseessä ei ole vakava asia.
 
vierailija
Siis edelleen, missä mä spekuloin että on pahasti sairas. Edelleen, huonoa oloa (fyysistä tai psyykkistä) ei aina näy päällepäin. Ihan hyvin voi olla vaikka vaan pettynyt olo kun se edellinen keikka piti perua, ei sitä yhdestä hymyilevästä faniselfiestä todellakaan voi päätellä. Mut väännä nyt pois vaan kun tämä on kerran sulle niin elintärkeää. B on takuulla elämänsä kunnossa ja onnen kukkuloilla, selvästi näkee juuri tuosta kuvasta!! Menikö nyt hyvin?

Palstan*tsit stana pahempia täällä kuin vauvalla, enpä olisi ikinä uskonut.
Siellä kyllä vielä sekopäisempää touhua peukkuineen ja trolleineen.
 
vierailija
Siis edelleen, missä mä spekuloin että on pahasti sairas. Edelleen, huonoa oloa (fyysistä tai psyykkistä) ei aina näy päällepäin. Ihan hyvin voi olla vaikka vaan pettynyt olo kun se edellinen keikka piti perua, ei sitä yhdestä hymyilevästä faniselfiestä todellakaan voi päätellä. Mut väännä nyt pois vaan kun tämä on kerran sulle niin elintärkeää. B on takuulla elämänsä kunnossa ja onnen kukkuloilla, selvästi näkee juuri tuosta kuvasta!! Menikö nyt hyvin?

Palstan*tsit stana pahempia täällä kuin vauvalla, enpä olisi ikinä uskonut.
”Kuinkahan sairas se B ressu on?” oli keskustelun avaus. Tuo ei viittaa siihen että olisi paha mieli kun keikka peruuntui. Ja viestiin vastattiin että merkkien ja todennäköisyyden perusteella luultavasti ei sairas.
 

Yhteistyössä