K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei sua kukaan kiellä asiasta tänne kirjoittelemasta, sanoin vaan etten itse ymmärrä tuota. Sinä närkästyt kun joku sanoo että on todennäköisempää että kyseessä ei ole vakava asia.
Vastaatko mun kysymykseen? Mä närkästyn vain siitä, että laitat sanoja mun suuhun. En ole ikinä sanonut että on pahasti sairas, tai edes sairas. Todennäköisyyksiin en ole myöskään ottanut kantaa, suuntaan tai toiseen.
 
vierailija
Ei sua kukaan kiellä asiasta tänne kirjoittelemasta, sanoin vaan etten itse ymmärrä tuota. Sinä närkästyt kun joku sanoo että on todennäköisempää että kyseessä ei ole vakava asia.
Täällä ei kukaan puhunut mitään tälläistä, itse keksit vähän omaa lisää näiden asiallisten viestien päälle, joissa vain todetaan, ettei B vielä ihan kunnossa taida olla tmst.
 
vierailija
En ymmärrä miksi pitää spekuloida että B on tosi pahasti sairas, kun on videoilla ja kuvissa ollut ihan oma itsensä ja on paljon todennäköisempää että tuollainen patti on vaan joku kysta kuin jokin todella paha sairaus.
Joo en mäkään tajua tätä. Tajuan sen että on välillä kiva spekuilla ns. positiivisilla tai neutraaleilla asioilla, kuten seurusteleeko, mutta miksi kukaan haluaisi keksiä toiselle jonkun vakavan sairauden ja etsiä siitä merkkejä, kun ei sellaista oo itse tuonut esiin?
 
vierailija
Joo en mäkään tajua tätä. Tajuan sen että on välillä kiva spekuilla ns. positiivisilla tai neutraaleilla asioilla, kuten seurusteleeko, mutta miksi kukaan haluaisi keksiä toiselle jonkun vakavan sairauden ja etsiä siitä merkkejä, kun ei sellaista oo itse tuonut esiin?
Laitapa tähän esille viesti missä arvellaan, että vakava sairaus? Ylitulkintaa toi on.
 
vierailija
Joo en mäkään tajua tätä. Tajuan sen että on välillä kiva spekuilla ns. positiivisilla tai neutraaleilla asioilla, kuten seurusteleeko, mutta miksi kukaan haluaisi keksiä toiselle jonkun vakavan sairauden ja etsiä siitä merkkejä, kun ei sellaista oo itse tuonut esiin?
No kuule tuskin sitä ei-vakavaa kystaa olisi poistettu ihan huvin vuoksi keikkojen välissä kuitenkaan, eli ainakin joku huoli on selvästi ollut jossain että saattoi olla vakavampaa tai siis ainakin haitallisia tai häiritseviä oireita on varmaan ilmennyt. Eikä tuo Boitsukaan viime aikoina ole suorastaan hehkunut. Eli ei kukaan ole keksinyt mahdollista sairautta tai merkkejä siitä.

Sitäpaitsi oliko täällä joku sääntö, että vain positiivisilla ja neutraaleilla asioilla saa spekuilla, ja miksi?
 
vierailija
No kuule tuskin sitä ei-vakavaa kystaa olisi poistettu ihan huvin vuoksi keikkojen välissä kuitenkaan, eli ainakin joku huoli on selvästi ollut jossain että saattoi olla vakavampaa tai siis ainakin haitallisia tai häiritseviä oireita on varmaan ilmennyt. Eikä tuo Boitsukaan viime aikoina ole suorastaan hehkunut. Eli ei kukaan ole keksinyt mahdollista sairautta tai merkkejä siitä.

Sitäpaitsi oliko täällä joku sääntö, että vain positiivisilla ja neutraaleilla asioilla saa spekuilla, ja miksi?
No jos sitä paistoaikaa ei saanut muuhun aikaa? Ei välttämättä B voinut siihen vaikuttaa. Ja kyllähän B siellä Romaniassa hehkui ja se oli vähän aika sitten
 
vierailija
Mullakin on ollut patti. Se oli siinä vuosia ja sitten alkoi vähän kasvaa niin se poistettiin. En ollut missään vaiheessa vakavasti sairas ja toivuin leikkauksesta hyvin. En tietysti ole B mutta tuo läpikäymäni prosessi on ymmärtääkseni hyvin tavallinen kun kyseessä on hyvälaatuinen patti mikä on yleensä se kaikkein todennäköisin.
 
vierailija
Te taidatte olla pakkonegakeskustelijoita, kun kerran ei saa vastaväitteitä esittää. Ei se tarkoita aiheen tukahduttamista.
Siinä vaiheessa kun muita syytetään vakavalla sairaudella spekuamisesta kun kehtaa sanoa, että ei siitä fanikuvasta välttämättä ilmene ihmisen olotila, niin kyllä se nyt aika pakonomaiselta tukahduttamiselta vaikuttaa, anteeksi vaan. Eikä ollut eka eikä toinenkaan kerta.
Joku sanoo että saattaa olla, saattaa olla olematta, niin heti tulee kymmenen viestiä että ei varmasti ole sairas, pelkkä harmiton kaulapatti, kyllä sen näkee kun on lavalla riehunut ja hymyillyt että mitään vakavampaa ei ole. Kumpi näistä on pakottamista?
 
vierailija
Siinä vaiheessa kun muita syytetään vakavalla sairaudella spekuamisesta kun kehtaa sanoa, että ei siitä fanikuvasta välttämättä ilmene ihmisen olotila, niin kyllä se nyt aika pakonomaiselta tukahduttamiselta vaikuttaa, anteeksi vaan. Eikä ollut eka eikä toinenkaan kerta.
Joku sanoo että saattaa olla, saattaa olla olematta, niin heti tulee kymmenen viestiä että ei varmasti ole sairas, pelkkä harmiton kaulapatti, kyllä sen näkee kun on lavalla riehunut ja hymyillyt että mitään vakavampaa ei ole. Kumpi näistä on pakottamista?
Tämä 👏

Mä en tiedä enkä ole väittänytkään tietäväni, en ole sanonut että on kuoleman kielissä, sairas, tai kärsivä mitenkään, mutta silti muakin on syytetty sairaudella mässäilemisestä ja ties mistä. Edelleen porukka tulkitsee kaikkien vähänkään samansuuntaisten viestien tulevan automaattisesti samalta kirjoittajalta. Ei näin. Me ollaan anonyymipalstalla, älkää olettako.
 
vierailija
No oli kyllä aika kärsineen näköinen siinä kuvassa minun silmään.
Tää on se mitä en itse ymmärrä. Oli min mielestäni ihan normaalin näköinen siinä kuvassa ja hymyili iloisesti. En mä epäile hetkeäkään etteikö kaula voi olla kipeä tai etteikö kaikenlaiset terveysvaivat huolestuta. Ihan tavallinen kystakin jo varmaan stressaisi ketä vaan, jos se pitää leikata ja etenkin kun on ammatiltaan esiintyjä ja laulaja, varmasti se häiritsee, jos on kipeä ym. Mutta se, että kaikista ihan kivoistakin kuvista tehdään tulkintoja että näyttää huonolta jne. Vaikka itse katsoisin suurennuslasilla, niin en näe mitään ihmeellistä tuossakaan kuvassa. Katsokaapa vaikka omia kuvianne samanlaisilla laseilla. Suunnilleen kaikista voisi tehdä tulkintoja että näyttää huonolta, jos tuosta B:n kuvasta voi. Mä ymmärrän kyllä huolen, jos olisi sairaan näköinen mutta nuo päätelmät, joita tehdään melkein kaikista kuvista ja esiintymisistä saa mut aika hämmentyneeksi, kun mun mielestä B on niissä useimmissa ihan hyvävointisen näköinen ja siksi osallistun tähän kommentointiin. Tää ei siis ole mikään syytös ketään kohtaan jos joku on huolissaan, vaan oma näkökulma asiaan.
 

Yhteistyössä