K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun lääkäri kaveri, joka on arvostettu omalla alallaan sekä Suomessa että maailmalla sanoi, että B:n kivespussit ovat kehittyneet sikiökaudella kromosomihäiriön takia kaulan alueelle ja nyt ne yrittää puskea sieltä esiin. Näitä tapauksia on maailmalla 1/1000000.
 
vierailija
Mun lääkäri kaveri, joka on arvostettu omalla alallaan sekä Suomessa että maailmalla sanoi, että B:n kivespussit ovat kehittyneet sikiökaudella kromosomihäiriön takia kaulan alueelle ja nyt ne yrittää puskea sieltä esiin. Näitä tapauksia on maailmalla 1/1000000.
Luulen että sulla on kehittyneet aivojen alueelle ja siksi sinne ei mahdu järkeä ollenkaan. 😉
 
vierailija
Sadien virallisella tilillä X:ssä on reilusti yli miljoona tilaajaa, joista iso osa on varmasti myös faneja. 100 tykkääjää yhdessä epämääräisesti nimettömästä poikaystävästä mainitsevassa twiitissä ei ole edes promillen vertaa Sadien faneista. Aika heppoiset ovat perusteesi väitteellesi, että Twitterissä _suurin osa_ Sadien faneista uskoo B:n ja S:n seurustelevan.
Myönnän, että ”suurin osa” oli huono sanavalinta. Aika moni twitterissä aktiivisista Sadien fanitileistä on kuitenkin asiaa spekuloinut. Kenenkään julkkisten someseuraajien kokonaismäärästä myös vain hyvin pieni osa on aktiivisisti fandomin keksusteluun ylipäätänsä osallistuvia hc-faneja. Tarkoitus oli tosiaan vastata niille kirjoittajille, jotka ovat täällä totena väittäneet, ette B:n ja S:n suhteesta puhuttaisiin vain tässä ketjussa ja se kiinnostaisi vain Bojanin faneja. Tämähän ei siis pidä mitenkään paikkaansa.
 

Yhteistyössä