K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huhujen mukaan osa bändistä oli siellä myös, mutta en ole nähnyt kuvatodisteita.

Jos heillä oli sinne vaikka jotkut kesäkiertueen päätösbileet suunniteltu ja varauksia tehty joita ei voi perua niin osa päättti mennä?
Mä näin huhun vain siellä juorutilillä mutta onko muuallakin tietoa? Fanejahan siellä varmasti on eli eiköhän pian tule kuvia jos heidät on siellä bongattu.
 
vierailija
Voi että, eilen täällä mainittiin että bojanin tägätyissä oli siitä tuore kuva, ja mä tietysti sen heti katsoin. Mua jäi kuitenkin vaivaamaan ihan muut asiat kuin B siinä kuvassa ja äsken tarkistin, että olinko ihan hakoteillä, mutta en ollut! Kävin kesällä Ljubljanassa ja mun airbnb kämppä oli tosta kohdasta ihan parin sadan metrin päässä! Mulle monikin siellä sanoi että joksuihin voi helposti törmätä kaupungilla, vaikka ei kyllä omalle kohdalle sattunutkaan, mutta kieltämättä ton kuvan näkeminen nyt vähän hetkautti 🥰 Että sielläne tosiaan ihan lähellä jossain oli ja eleli tavallista elämäänsä! Tiiä vaikka ois asunut ihan samoilla kulmillakin!
 
vierailija
Voi että, eilen täällä mainittiin että bojanin tägätyissä oli siitä tuore kuva, ja mä tietysti sen heti katsoin. Mua jäi kuitenkin vaivaamaan ihan muut asiat kuin B siinä kuvassa ja äsken tarkistin, että olinko ihan hakoteillä, mutta en ollut! Kävin kesällä Ljubljanassa ja mun airbnb kämppä oli tosta kohdasta ihan parin sadan metrin päässä! Mulle monikin siellä sanoi että joksuihin voi helposti törmätä kaupungilla, vaikka ei kyllä omalle kohdalle sattunutkaan, mutta kieltämättä ton kuvan näkeminen nyt vähän hetkautti Että sielläne tosiaan ihan lähellä jossain oli ja eleli tavallista elämäänsä! Tiiä vaikka ois asunut ihan samoilla kulmillakin!
Mä mielestäni myös tunnistin sen paikan jossa Jan keväällä kuvasi nopean mainoksen niitten uk keikkoja varten. Instassa ne oli merkinneet paikaksi london mikä vähän hämmensi mua, mutta se taisi kuitenkin olla sen huhtikuisen tauon aikana eli ljubljana oli kuitenkin todennäköinen paikka. Ehkä se london oli siinä vaan sen tulevan Lontoon keikan takia 🤷‍♀️ Mutta tasan samanlainen siltä kuitenkin Ljubljanassa on kuin siellä Janin takanakin näkyi.
 
vierailija
Voi että, eilen täällä mainittiin että bojanin tägätyissä oli siitä tuore kuva, ja mä tietysti sen heti katsoin. Mua jäi kuitenkin vaivaamaan ihan muut asiat kuin B siinä kuvassa ja äsken tarkistin, että olinko ihan hakoteillä, mutta en ollut! Kävin kesällä Ljubljanassa ja mun airbnb kämppä oli tosta kohdasta ihan parin sadan metrin päässä! Mulle monikin siellä sanoi että joksuihin voi helposti törmätä kaupungilla, vaikka ei kyllä omalle kohdalle sattunutkaan, mutta kieltämättä ton kuvan näkeminen nyt vähän hetkautti Että sielläne tosiaan ihan lähellä jossain oli ja eleli tavallista elämäänsä! Tiiä vaikka ois asunut ihan samoilla kulmillakin!
😍 Mulla tuli joku mainos jostain kumman syystä Ljublanasta, jossa sanottiin, että kaupunki on täydellinen vkl-kohde. Olen olettanut, että lentomatka on pidempi, eikä talvella ole suoria lentoja? No tietty nää mainokset voi myydä mulle mitä tahansa, ja ostan kaiken. 🙈
 
vierailija
Voi että, eilen täällä mainittiin että bojanin tägätyissä oli siitä tuore kuva, ja mä tietysti sen heti katsoin. Mua jäi kuitenkin vaivaamaan ihan muut asiat kuin B siinä kuvassa ja äsken tarkistin, että olinko ihan hakoteillä, mutta en ollut! Kävin kesällä Ljubljanassa ja mun airbnb kämppä oli tosta kohdasta ihan parin sadan metrin päässä! Mulle monikin siellä sanoi että joksuihin voi helposti törmätä kaupungilla, vaikka ei kyllä omalle kohdalle sattunutkaan, mutta kieltämättä ton kuvan näkeminen nyt vähän hetkautti Että sielläne tosiaan ihan lähellä jossain oli ja eleli tavallista elämäänsä! Tiiä vaikka ois asunut ihan samoilla kulmillakin!
Olishan se hauska asua samassa kaupungissa. Mikäpä sen mukavampaa, kun jossain kauppareissullakin saattais tulla joksut vastaan. 😄
 
vierailija
Tää analysointi on sinänsä, no ei nyt hauskaa, mutta jotenkin hassua, kun en ole itse ainakaan ikinä ollut kiinnostunut kenenkään liikkeistä näin paljon. Täällä pystytään analysoimaan jonkun lyhyen pätkän perusteella ihmisen mieliala ja vointi, ja muukin elämäntilanne. Ja hitto soikoon, tätä ollaan tehty aika kauan jo. Ehkä me jotain kuitenkin osataan tulkita, tiedä häntä, yritystä on ainakin. 🤷🏼‍♀️
 
vierailija
Mulla tuli joku mainos jostain kumman syystä Ljublanasta, jossa sanottiin, että kaupunki on täydellinen vkl-kohde. Olen olettanut, että lentomatka on pidempi, eikä talvella ole suoria lentoja? No tietty nää mainokset voi myydä mulle mitä tahansa, ja ostan kaiken.
Ljubljana vaikuttaa kyllä ihanalta kaupungilta ja Slovenia kiinnostavalta lomakohteelta muutenkin, nyt kun sen on tavallaan ”löytänyt”. 💛
 
vierailija
Mulla tuli joku mainos jostain kumman syystä Ljublanasta, jossa sanottiin, että kaupunki on täydellinen vkl-kohde. Olen olettanut, että lentomatka on pidempi, eikä talvella ole suoria lentoja? No tietty nää mainokset voi myydä mulle mitä tahansa, ja ostan kaiken.
Mun tuttu kävi äskettäin siellä. Tykkäsi kovasti ja jakoi kuvia ja tunnelmia. Olisi tehnyt mieli sanoa, että kiinnititkö huomiota olennaiseen, näitkö tietyn näköisiä tyyppejä, osasithan puhua sloveenia edes muutaman sanan. Kaunis kaupunki, mutta onhan sillä erityismerkitys. 🫶
 
vierailija
Tää analysointi on sinänsä, no ei nyt hauskaa, mutta jotenkin hassua, kun en ole itse ainakaan ikinä ollut kiinnostunut kenenkään liikkeistä näin paljon. Täällä pystytään analysoimaan jonkun lyhyen pätkän perusteella ihmisen mieliala ja vointi, ja muukin elämäntilanne. Ja hitto soikoon, tätä ollaan tehty aika kauan jo. Ehkä me jotain kuitenkin osataan tulkita, tiedä häntä, yritystä on ainakin.
Sanopa muuta. Ollaan (yli)analysoinnin mestareita.
 

Yhteistyössä