Ei vttu mikä pelle tuolla Vauvalla nyt jahtaa mua. Koska kello meni jo lyömään 23 vastaan sulle tänne.
Joku muu: ”Korostan vielä Käärijä -estradihahmo, ei se "Kärtsä" joka täällä seikkailee monen mielessä ihmisenä ja poikkiksena ja ties minä. Artistin tyylinä tuommonen summittainen lattea ilkkuminen ja vtunhokeminen ajantäytteenä on sietämätöntä.”
Hän: ”Niin juuri. Eli ymmärsinkö oikein, että lava-Kärtsästä et pidä? Mietin, että pystytkö olemaan katsomatta keikkaklippejä vai oletko vahingossa aukaissut niitä ja sitten tullut paha mieli?”
Minä (otan osaa keskusteluun): ”Ei mulle ainakaan tule paha mieli, vaikka hän laukoo minusta tyhmää läppää. Vaan ajattelen, että on tyhmää läppää.”
Hän: ”Aivan joo. Saatko kiinni miksi katsot videoita, joista tulee olo, että ne eivät sovi sinulle? Mietin, että pystyisitkö tekemään tilalle jotain muuta kuin katsoa Kärtsän keikkavideoita.”
Minä: ”Miten niin sovi minulle? Kyllä mä voin sen kanssa elää, että Käärijä-hahmon jutut eivät ole hauskoja.
Toi klippi tuli katsottua esimerkkinä puheista, joista jotkut olivat loukkaantuneet, että saan arvioida itse.”
Hän: ”Aivan, hyvä juttu että pystyt käsittelemään tunteitasi. Ymmärsinkö siis oikein, että toiset ihmiset saivat sinut tekemään jotain sellaista mistä et pidä? Mietin, että voisitko jatkossa olla tekemättä sinua puistattavia asioita muiden ihmisten ohjaamina.”
Niin nyt se vastaukseni:
Ei mun tarvitse mitenkään ”käsitellä tunteitani” että voin elää sen kanssa, että hänen juttunsa eivät naurata minua ja ovat minusta osan ajasta tyhmää läppää.
Et ymmärtänyt oikein, valitsin itse katsoa sen klipin, koska pidän lähteiden tarkastamisesta tällaisissa tilanteissa. Käärijän epänaurattavat ja/tai tyhmät jutut eivät puistata minua.
Siinä. Vastaus.