K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No toisaalta eipä sillä mitään väliä, millä tavalla niitä kuuntelijoita tulee. Jos esim joku olisi kuunnellut carpe diemiä sieltä Slovakian soittolistasta, on hän voinut mennä tutustumaan Joksujen muuhun tuotantoon 🤷‍♂️
Ei taida olla Carpe Diemikään kyseessä, eikä SBJ... CD on saanut vain 9t kuuntelua eilisestä, ja SBJ vain 5t, eli molemmat saman verran kuin normaalisti. Mikäköhän biisi se on joka on saanut lisäkuunteluita...
 
Siis kyllä monet ulkkisfanit nämä ketjut tietää ja osa lukeekin. Mutta ei se vaadi näiden ketjujen lukemista että alkaa spekuloida kenen kanssa B seurustelee tai voiko hänellä olla vakavampia terveysongelmia. Tuollaiset asiat tulee monella fanilla automaattisesti mieleen kun keikkoja perutaan tai julkkiksia bongataan toistensa keikoilla ym.
Romaniassa näkyy 1400 kuuntelijaa, Bulgariassa alle 700. Eli vaikka molemmissa maissa ois ollut 0 kuuntelijaa viime viikolla (tuskin), niin tossa ois silto vaan 2t. Nousua on ollut 20t.
Maybe there's also "Unknown" category? When the system can't figure out which country the IP is from or detects a wrong country. I know it's happened to me Gmail detected me as bein in Austria.
 
vierailija
Voi tosiaan olla että kaikista näistä maista on tullut lisää kuuntelijoita jotka jakautuneet sen verran etteivät kuitenkaan TOP5 yllä.
Songstatsissa näkyy joku 30 suurinta kaupunkia, missään ei näy mitään poikkeavaa. Ja nyt puhutaan siis 700-1900 kokoisista kuuntelijakuntien kaupungeista, eli tuon 20t jakautuminen jopa 20 kaupungin välillä olisi helposti huomattavissa, kun niiden kuuntelijakunnat ois suunnilleen tuplaantuneet.
 
vierailija
Ei vttu mikä pelle tuolla Vauvalla nyt jahtaa mua. Koska kello meni jo lyömään 23 vastaan sulle tänne.

Joku muu: ”Korostan vielä Käärijä -estradihahmo, ei se "Kärtsä" joka täällä seikkailee monen mielessä ihmisenä ja poikkiksena ja ties minä. Artistin tyylinä tuommonen summittainen lattea ilkkuminen ja vtunhokeminen ajantäytteenä on sietämätöntä.”

Hän: ”Niin juuri. Eli ymmärsinkö oikein, että lava-Kärtsästä et pidä? Mietin, että pystytkö olemaan katsomatta keikkaklippejä vai oletko vahingossa aukaissut niitä ja sitten tullut paha mieli?”

Minä (otan osaa keskusteluun): ”Ei mulle ainakaan tule paha mieli, vaikka hän laukoo minusta tyhmää läppää. Vaan ajattelen, että on tyhmää läppää.”

Hän: ”Aivan joo. Saatko kiinni miksi katsot videoita, joista tulee olo, että ne eivät sovi sinulle? Mietin, että pystyisitkö tekemään tilalle jotain muuta kuin katsoa Kärtsän keikkavideoita.”

Minä: ”Miten niin sovi minulle? Kyllä mä voin sen kanssa elää, että Käärijä-hahmon jutut eivät ole hauskoja.
Toi klippi tuli katsottua esimerkkinä puheista, joista jotkut olivat loukkaantuneet, että saan arvioida itse.”

Hän: ”Aivan, hyvä juttu että pystyt käsittelemään tunteitasi. Ymmärsinkö siis oikein, että toiset ihmiset saivat sinut tekemään jotain sellaista mistä et pidä? Mietin, että voisitko jatkossa olla tekemättä sinua puistattavia asioita muiden ihmisten ohjaamina.”

Niin nyt se vastaukseni:
Ei mun tarvitse mitenkään ”käsitellä tunteitani” että voin elää sen kanssa, että hänen juttunsa eivät naurata minua ja ovat minusta osan ajasta tyhmää läppää.
Et ymmärtänyt oikein, valitsin itse katsoa sen klipin, koska pidän lähteiden tarkastamisesta tällaisissa tilanteissa. Käärijän epänaurattavat ja/tai tyhmät jutut eivät puistata minua.

Siinä. Vastaus.
 
vierailija
Songstatsissa näkyy joku 30 suurinta kaupunkia, missään ei näy mitään poikkeavaa. Ja nyt puhutaan siis 700-1900 kokoisista kuuntelijakuntien kaupungeista, eli tuon 20t jakautuminen jopa 20 kaupungin välillä olisi helposti huomattavissa, kun niiden kuuntelijakunnat ois suunnilleen tuplaantuneet.
Mä veikkaan sitä Ameriikkaa/Kanadaa... eli siellä voi vaikka SSOL tai EW olla jollain pienemmällä enkku-indierock-soittolistalla, ja saanut tyyliin 500 kuuntelijaa jaettuna muutaman tusinan kaupungin välillä. Niin niitä ei näe listalla, mutta yhteensä on kiva nousu.
 
vierailija
Ei vttu mikä pelle tuolla Vauvalla nyt jahtaa mua. Koska kello meni jo lyömään 23 vastaan sulle tänne.

Joku muu: ”Korostan vielä Käärijä -estradihahmo, ei se "Kärtsä" joka täällä seikkailee monen mielessä ihmisenä ja poikkiksena ja ties minä. Artistin tyylinä tuommonen summittainen lattea ilkkuminen ja vtunhokeminen ajantäytteenä on sietämätöntä.”

Hän: ”Niin juuri. Eli ymmärsinkö oikein, että lava-Kärtsästä et pidä? Mietin, että pystytkö olemaan katsomatta keikkaklippejä vai oletko vahingossa aukaissut niitä ja sitten tullut paha mieli?”

Minä (otan osaa keskusteluun): ”Ei mulle ainakaan tule paha mieli, vaikka hän laukoo minusta tyhmää läppää. Vaan ajattelen, että on tyhmää läppää.”

Hän: ”Aivan joo. Saatko kiinni miksi katsot videoita, joista tulee olo, että ne eivät sovi sinulle? Mietin, että pystyisitkö tekemään tilalle jotain muuta kuin katsoa Kärtsän keikkavideoita.”

Minä: ”Miten niin sovi minulle? Kyllä mä voin sen kanssa elää, että Käärijä-hahmon jutut eivät ole hauskoja.
Toi klippi tuli katsottua esimerkkinä puheista, joista jotkut olivat loukkaantuneet, että saan arvioida itse.”

Hän: ”Aivan, hyvä juttu että pystyt käsittelemään tunteitasi. Ymmärsinkö siis oikein, että toiset ihmiset saivat sinut tekemään jotain sellaista mistä et pidä? Mietin, että voisitko jatkossa olla tekemättä sinua puistattavia asioita muiden ihmisten ohjaamina.”

Niin nyt se vastaukseni:
Ei mun tarvitse mitenkään ”käsitellä tunteitani” että voin elää sen kanssa, että hänen juttunsa eivät naurata minua ja ovat minusta osan ajasta tyhmää läppää.
Et ymmärtänyt oikein, valitsin itse katsoa sen klipin, koska pidän lähteiden tarkastamisesta tällaisissa tilanteissa. Käärijän epänaurattavat ja/tai tyhmät jutut eivät puistata minua.

Siinä. Vastaus.
Okei.
 
vierailija
Ei vttu mikä pelle tuolla Vauvalla nyt jahtaa mua. Koska kello meni jo lyömään 23 vastaan sulle tänne.

Joku muu: ”Korostan vielä Käärijä -estradihahmo, ei se "Kärtsä" joka täällä seikkailee monen mielessä ihmisenä ja poikkiksena ja ties minä. Artistin tyylinä tuommonen summittainen lattea ilkkuminen ja vtunhokeminen ajantäytteenä on sietämätöntä.”

Hän: ”Niin juuri. Eli ymmärsinkö oikein, että lava-Kärtsästä et pidä? Mietin, että pystytkö olemaan katsomatta keikkaklippejä vai oletko vahingossa aukaissut niitä ja sitten tullut paha mieli?”

Minä (otan osaa keskusteluun): ”Ei mulle ainakaan tule paha mieli, vaikka hän laukoo minusta tyhmää läppää. Vaan ajattelen, että on tyhmää läppää.”

Hän: ”Aivan joo. Saatko kiinni miksi katsot videoita, joista tulee olo, että ne eivät sovi sinulle? Mietin, että pystyisitkö tekemään tilalle jotain muuta kuin katsoa Kärtsän keikkavideoita.”

Minä: ”Miten niin sovi minulle? Kyllä mä voin sen kanssa elää, että Käärijä-hahmon jutut eivät ole hauskoja.
Toi klippi tuli katsottua esimerkkinä puheista, joista jotkut olivat loukkaantuneet, että saan arvioida itse.”

Hän: ”Aivan, hyvä juttu että pystyt käsittelemään tunteitasi. Ymmärsinkö siis oikein, että toiset ihmiset saivat sinut tekemään jotain sellaista mistä et pidä? Mietin, että voisitko jatkossa olla tekemättä sinua puistattavia asioita muiden ihmisten ohjaamina.”

Niin nyt se vastaukseni:
Ei mun tarvitse mitenkään ”käsitellä tunteitani” että voin elää sen kanssa, että hänen juttunsa eivät naurata minua ja ovat minusta osan ajasta tyhmää läppää.
Et ymmärtänyt oikein, valitsin itse katsoa sen klipin, koska pidän lähteiden tarkastamisesta tällaisissa tilanteissa. Käärijän epänaurattavat ja/tai tyhmät jutut eivät puistata minua.

Siinä. Vastaus.
Ja tämä ei siis mitenkään voinut odottaa aamuun asti, vaan pakko tuoda tämä(kin) tappelu tänne? Toivon sydämestäni että vastapuoli ei käy täällä, koska yhtään vääntöä en enää täällä jaksaisi tänään lukea. Lähdin vauvalta sen takia kun en voinut sietää sitä jatkuvaa tappelua, vaikka shippaankin edelleen poikia. Täällä pidän siitä aiheesta suuni supussa ja ohittelen yleensä viestit, joista provosoidun. Tämä nyt oli poikkeus mutta oikeasti. Oliko tosiaan niin kiireinen ja tähdellinen asia ettei sitä voinut siellä hoitaa?
 
vierailija
Ja tämä ei siis mitenkään voinut odottaa aamuun asti, vaan pakko tuoda tämä(kin) tappelu tänne? Toivon sydämestäni että vastapuoli ei käy täällä, koska yhtään vääntöä en enää täällä jaksaisi tänään lukea. Lähdin vauvalta sen takia kun en voinut sietää sitä jatkuvaa tappelua, vaikka shippaankin edelleen poikia. Täällä pidän siitä aiheesta suuni supussa ja ohittelen yleensä viestit, joista provosoidun. Tämä nyt oli poikkeus mutta oikeasti. Oliko tosiaan niin kiireinen ja tähdellinen asia ettei sitä voinut siellä hoitaa?
Hienosti provosoiduit, jättäkää oikeasti vastaamatta noille.
 
vierailija
Mä veikkaan sitä Ameriikkaa/Kanadaa... eli siellä voi vaikka SSOL tai EW olla jollain pienemmällä enkku-indierock-soittolistalla, ja saanut tyyliin 500 kuuntelijaa jaettuna muutaman tusinan kaupungin välillä. Niin niitä ei näe listalla, mutta yhteensä on kiva nousu.
Kerrankin Joksuilla on positiivinen mysteeri. Mistä on yhtäkkiä tullut lisää kuuntelijoita 😅 tokihan joukossa on myös varmaan ei aktiivisia faneja jo entuudestaan, mut silti
 
vierailija
Ei vttu mikä pelle tuolla Vauvalla nyt jahtaa mua. Koska kello meni jo lyömään 23 vastaan sulle tänne.

Joku muu: ”Korostan vielä Käärijä -estradihahmo, ei se "Kärtsä" joka täällä seikkailee monen mielessä ihmisenä ja poikkiksena ja ties minä. Artistin tyylinä tuommonen summittainen lattea ilkkuminen ja vtunhokeminen ajantäytteenä on sietämätöntä.”

Hän: ”Niin juuri. Eli ymmärsinkö oikein, että lava-Kärtsästä et pidä? Mietin, että pystytkö olemaan katsomatta keikkaklippejä vai oletko vahingossa aukaissut niitä ja sitten tullut paha mieli?”

Minä (otan osaa keskusteluun): ”Ei mulle ainakaan tule paha mieli, vaikka hän laukoo minusta tyhmää läppää. Vaan ajattelen, että on tyhmää läppää.”

Hän: ”Aivan joo. Saatko kiinni miksi katsot videoita, joista tulee olo, että ne eivät sovi sinulle? Mietin, että pystyisitkö tekemään tilalle jotain muuta kuin katsoa Kärtsän keikkavideoita.”

Minä: ”Miten niin sovi minulle? Kyllä mä voin sen kanssa elää, että Käärijä-hahmon jutut eivät ole hauskoja.
Toi klippi tuli katsottua esimerkkinä puheista, joista jotkut olivat loukkaantuneet, että saan arvioida itse.”

Hän: ”Aivan, hyvä juttu että pystyt käsittelemään tunteitasi. Ymmärsinkö siis oikein, että toiset ihmiset saivat sinut tekemään jotain sellaista mistä et pidä? Mietin, että voisitko jatkossa olla tekemättä sinua puistattavia asioita muiden ihmisten ohjaamina.”

Niin nyt se vastaukseni:
Ei mun tarvitse mitenkään ”käsitellä tunteitani” että voin elää sen kanssa, että hänen juttunsa eivät naurata minua ja ovat minusta osan ajasta tyhmää läppää.
Et ymmärtänyt oikein, valitsin itse katsoa sen klipin, koska pidän lähteiden tarkastamisesta tällaisissa tilanteissa. Käärijän epänaurattavat ja/tai tyhmät jutut eivät puistata minua.

Siinä. Vastaus.
Mistä sä voit tietää että tuo "hän" oli sama ihminen? Ihan yhtä lailla oletat jonkun henkilöllisyyden, ja ihan yhtä lailla saatat olla väärässä.
 
vierailija
Kerrankin Joksuilla on positiivinen mysteeri. Mistä on yhtäkkiä tullut lisää kuuntelijoita tokihan joukossa on myös varmaan ei aktiivisia faneja jo entuudestaan, mut silti
Voi myös olla että noi luvut on vähän epätarkkoja, esim. päivittyvät viiveellä ja sitten lävähtää iso määrä uusia kuuntelijoita tai lähtee. Oon työskennellyt massiiviseen dataan perustuvien raporttien parissa ja kyllä niissä välillä häikkää tulee mitä ei välttämättä kerrota ulkopuolelle jos on pienehkö juttu. Kannattaa mieluummin tarkastella pidemmällä aikavälillä noita kuin päivittäin.
 
vierailija
Olishan se hauska asua samassa kaupungissa. Mikäpä sen mukavampaa, kun jossain kauppareissullakin saattais tulla joksut vastaan.
Mullekin tuli, pakko tunnustaa, tuosta kuvasta mieleen, että kuinkahan helppo heihin oikein ois törmätä Ljubljanassa, että voi kun sais joskus mentyä sinne vaikka 2 viikoksi ja pyörittyä tavallisilla kaduilla odottaen jos näkisi heitä! 🙈 Mutta huono idea kukkaron ja mun normaalin aivopuoliskoni ajattelun (joka ei tue tota) kannalta! 😂
 
vierailija
Vauvalla on kauhean vahvana tapa olettaa kuka on kukakin. Kommentteja yhdistellään kokonaisuuksiksi ja sitten vihataan jotain tyypiä jota ei ole olemassakaan kun on yhdistetty 7 kirjoittajaa yhdeksi ja oletettu suurimman osan teksteistä mitä on tarkoitettu kun keskittyä lukemaan ei voi sen vihan puuskassa.

Sanonpa vaan
 
vierailija
Vauvalla on kauhean vahvana tapa olettaa kuka on kukakin. Kommentteja yhdistellään kokonaisuuksiksi ja sitten vihataan jotain tyypiä jota ei ole olemassakaan kun on yhdistetty 7 kirjoittajaa yhdeksi ja oletettu suurimman osan teksteistä mitä on tarkoitettu kun keskittyä lukemaan ei voi sen vihan puuskassa.

Sanonpa vaan
Tuo sun toiseksi viimeinen lause ei ole suomea. Sanonpa vaan.
Mitä tarkoittaa "oletettu suurimman osan teksteistä mitä on tarkoitettu"?
 
vierailija
Ei vttu mikä pelle tuolla Vauvalla nyt jahtaa mua. Koska kello meni jo lyömään 23 vastaan sulle tänne.

Joku muu: ”Korostan vielä Käärijä -estradihahmo, ei se "Kärtsä" joka täällä seikkailee monen mielessä ihmisenä ja poikkiksena ja ties minä. Artistin tyylinä tuommonen summittainen lattea ilkkuminen ja vtunhokeminen ajantäytteenä on sietämätöntä.”

Hän: ”Niin juuri. Eli ymmärsinkö oikein, että lava-Kärtsästä et pidä? Mietin, että pystytkö olemaan katsomatta keikkaklippejä vai oletko vahingossa aukaissut niitä ja sitten tullut paha mieli?”

Minä (otan osaa keskusteluun): ”Ei mulle ainakaan tule paha mieli, vaikka hän laukoo minusta tyhmää läppää. Vaan ajattelen, että on tyhmää läppää.”

Hän: ”Aivan joo. Saatko kiinni miksi katsot videoita, joista tulee olo, että ne eivät sovi sinulle? Mietin, että pystyisitkö tekemään tilalle jotain muuta kuin katsoa Kärtsän keikkavideoita.”

Minä: ”Miten niin sovi minulle? Kyllä mä voin sen kanssa elää, että Käärijä-hahmon jutut eivät ole hauskoja.
Toi klippi tuli katsottua esimerkkinä puheista, joista jotkut olivat loukkaantuneet, että saan arvioida itse.”

Hän: ”Aivan, hyvä juttu että pystyt käsittelemään tunteitasi. Ymmärsinkö siis oikein, että toiset ihmiset saivat sinut tekemään jotain sellaista mistä et pidä? Mietin, että voisitko jatkossa olla tekemättä sinua puistattavia asioita muiden ihmisten ohjaamina.”

Niin nyt se vastaukseni:
Ei mun tarvitse mitenkään ”käsitellä tunteitani” että voin elää sen kanssa, että hänen juttunsa eivät naurata minua ja ovat minusta osan ajasta tyhmää läppää.
Et ymmärtänyt oikein, valitsin itse katsoa sen klipin, koska pidän lähteiden tarkastamisesta tällaisissa tilanteissa. Käärijän epänaurattavat ja/tai tyhmät jutut eivät puistata minua.

Siinä. Vastaus.
Tämä viesti kyllä kertoo kaiken oleellisen susta.
 
vierailija
Tutkin Joksujen spotifya niin löysin soittolistan jossa on Joksujen carpe diem enkku versio (viral summer anthems on soittolistan nimi) enkkuversiolla muuten striimikertoja 1712 368. Tää soittolista tosin luotu jo viime vuoden toukokuussa, mutta oli jotenkin hauska löytö 😁
 
vierailija
Tutkin Joksujen spotifya niin löysin soittolistan jossa on Joksujen carpe diem enkku versio (viral summer anthems on soittolistan nimi) enkkuversiolla muuten striimikertoja 1712 368. Tää soittolista tosin luotu jo viime vuoden toukokuussa, mutta oli jotenkin hauska löytö
Itseasiassa Carpe diem on myös soittolistalla festivalurile verii 2024 tää on luotu kesäkuussa 2024
 
vierailija
Tuo sun toiseksi viimeinen lause ei ole suomea. Sanonpa vaan.
Mitä tarkoittaa "oletettu suurimman osan teksteistä mitä on tarkoitettu"?
Eli ei ole luettu edes tekstejä kunnolla ja sisäistetty niitä vaan on tulkittu jotain rivien välejä oman pään sisällä eli oletettu mitä on tarkoitettu.

Minusta tuo kyllä pmon ihan suomea. Suurimman osan tekstit ei ole edes ajatuksella luettu vaan oletettu mitä on tarkoitettu.
 

Yhteistyössä