K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oliko tää se paikka missä sai kertoa fantasioistaan munan imemisestä? Mulla on isot risat, ne lisää kivaa vastusta.
Joo olet oikeassa paikassa! Kerro toki lisää! Mä en pysty ottamaan kovin pitkää kovin syvälle koska oksennusrefleksi. Luin kerran jostain että siitä pääsee hetkeksi eroon jollain taikatempulla missä nitkautetaan niskaa ja tehdään jotain korville. En ole kokeillut, vielä.

Enkä tykkää niellä.
 
vierailija
Miksei miehet voi viettää osan lomasta keskenään? Ihan terveellistä se on parisuhteellekin olla joskus vähän erossa. Aika ahdistava ajatus, että pitäisi viettää kaikki aika yhdessä, etenkin kun ne ilmeisesti myös työtäkin tekee yhdessä.
Takamatkalta. Eikös näillä palstoilla päinvastoin ole monta kertaa väitetty, etteivät he ole koskaan kahdestaan tai ylipäänsä yhdessä, kun Kärtsä on koko ajan jossain. Muistaakseni eilen viimeksi kommentoin johonkin tällaiseen. Ei ulkopuolisten tarvitse ahdistua tai huolestua siitä, miten jotkut ihmiset lomaansa viettävät tai parisuhdettaan elävät. Ei.Kuulu.Meille.
 
vierailija
Joo olet oikeassa paikassa! Kerro toki lisää! Mä en pysty ottamaan kovin pitkää kovin syvälle koska oksennusrefleksi. Luin kerran jostain että siitä pääsee hetkeksi eroon jollain taikatempulla missä nitkautetaan niskaa ja tehdään jotain korville. En ole kokeillut, vielä.

Enkä tykkää niellä.
Oksennusrefleksiäkin pystyy harjoittamaan niin että se siirtyy syvemmälle. Tyypillisesti se tulee ihmisellä siinä kohtaa, missä kova kitalaki muuttuu pehmeäksi. Taikatempuista en tiedä minäkään, vain omistautuneesta harjoittelusta.
Nielemisestä voin neuvotella.
 
vierailija
Joo olet oikeassa paikassa! Kerro toki lisää! Mä en pysty ottamaan kovin pitkää kovin syvälle koska oksennusrefleksi. Luin kerran jostain että siitä pääsee hetkeksi eroon jollain taikatempulla missä nitkautetaan niskaa ja tehdään jotain korville. En ole kokeillut, vielä.

Enkä tykkää niellä.
Se nyt on täysin tapauskohtaista. Vaatii kunnon intohimon. En lähtis klunksuttelemaan semi-ok:lta baaripatelta.
 
vierailija
vierailija
Oksennusrefleksiäkin pystyy harjoittamaan niin että se siirtyy syvemmälle. Tyypillisesti se tulee ihmisellä siinä kohtaa, missä kova kitalaki muuttuu pehmeäksi. Taikatempuista en tiedä minäkään, vain omistautuneesta harjoittelusta.
Nielemisestä voin neuvotella.
En ikinä nielisi jonkun ihmisen siemennestettä. Miksi tekisin niin? Se on muutenkin aivan sairasta. JA jos imeminen oksettaa ja tuntuu pahalta, en tekisi myöskään niin. Toista miellyttääkseen on muitakin tapoja.
 
vierailija
Kuvottavaa. Vaikea kuvitella et yksikään ihminen nauttisi siemennesteen mausta ja koostumuksesta suussaan. Näitä asioita tehdään yleensä vain toisen mielyttämiseksi. Syy tietysti sekin. Itse en tee asioita vain sillä mentaliteetilla, siis jos kyseessä joku itselle epämiellyttävä ja vastenmielinen asia. Ei tän ikäisenä tarvitse onneks enää tehdäkään, kun oppinut omat rajat.

En suosittele siemennesteen syömistä kenelläkään, ei ole terveellistä.
 
vierailija
No en mä nyt tiedä onko se viimeisin instakommentti (best thing that ever happened to me) yhtään sen järkevämpi. Ihmisestä, jonka olet tavannut puolitoista vuotta sitten ja joka ei ole sun elämänkumppani. Ehkä on mun omaa ahdasmielisyyttä mutta itse olisin tyttiksenä vetänyt tuosta herneen nokkaan.
No eihän se sitä tyttistä ole juurikaan kauemmin tuntenut myöskään...
 

Yhteistyössä