K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No pinnallisempi merkityshän se olisi, kuin ei-toivottavan rakkauden kuvaaminen. Tai itse en ymmärrä, miksi henkilö on sen poislähtijän sylissä vielä, joka ei halua häntä mukaansa, tulkitsen niin, että jotain väärää siinä syleilyssä olemisessa on, mutta se ei sillä hetkellä huoleta.
Ei todellakaan ole pinnallisempaa millään mittarilla. Korona aika oli erittäin monelle ihmiselle hyvin tuskallinen ja vaikea ajanjakso, se toi monenlaisia tunteita pintaan. On paljon helpompaa tehdä rakkauslaulu, kuin sanoittaa ne korona ajan kaikki vaikeudet.
 
vierailija
Ei todellakaan ole pinnallisempaa millään mittarilla. Korona aika oli erittäin monelle ihmiselle hyvin tuskallinen ja vaikea ajanjakso, se toi monenlaisia tunteita pintaan. On paljon helpompaa tehdä rakkauslaulu, kuin sanoittaa ne korona ajan kaikki vaikeudet.
No en kyllä nyt saa mitään korona-aikaan liittyvääkään kyseiseen biisiin. Tiedän, että se syntyi siellä mökillä koronan vähän hellitettyö, mutta se oli vain synty-ympäristö tuolle biisille.
 
vierailija
Monet biisit on tehty niin että niillä voi olla useampikin merkitys riippuen tulkitsijasta. Esim. ystävyydestä kertova biisi voidaan sanoittaa niin että se toimii myös rakkauslauluna.
 
vierailija
Mä itse asiassa liitän VKV:n myös Martiniin. Se on varmasti tehnyt sitä lähtöä pitkään, olipa se ääneen lausuttua tai ei, ja sehän ei sitten ollut demoni levylläkään soittamassa, vaan sen tilalla oli Siddhartan basisti. Tätä Bojan, ja varmasti myös Kris, ovat hyvinkin voineet käsitellä jo siinä vaiheessa.
 
vierailija
No en kyllä nyt saa mitään korona-aikaan liittyvääkään kyseiseen biisiin. Tiedän, että se syntyi siellä mökillä koronan vähän hellitettyö, mutta se oli vain synty-ympäristö tuolle biisille.
Sanoihan B monesti biisin esittelyspiikissä myös että itse biisi kertoo korona-ajan fiiliksistä ja heidän ystävyydestään. Esim. tässä Tukholman klipissä sanoo ”this is the song that came out of it and these are the feelings that were kept up inside us”: https://youtu.be/9SxVxTZem9s?feature=shared
 
vierailija
Mä itse asiassa liitän VKV:n myös Martiniin. Se on varmasti tehnyt sitä lähtöä pitkään, olipa se ääneen lausuttua tai ei, ja sehän ei sitten ollut demoni levylläkään soittamassa, vaan sen tilalla oli Siddhartan basisti. Tätä Bojan, ja varmasti myös Kris, ovat hyvinkin voineet käsitellä jo siinä vaiheessa.
Siis eikö Martin ollut levyttämässä Demonia? On näköjään mennyt multa ohi.
 
vierailija
Ei ollut! Ihmettelen ettei tästä oo missään taidettu niiltä kysyäkään mitään. Tais olla niin että spotifyssa tämä ei näy mutta applen tai jonkun muun palvelun kohdalla on tarkemmat tiedot.
Ahaa, mä kuitenkin muistelen että Martin ois ollut mukana säveltämässä ja puhunut siitä mutta ehkä sitten sekoitan Umazane Mislin haastatteluihin. Kuulostaa kyllä etäisesti tutulta tuo, nyt kun sanoit.
 
vierailija
Vtut Joksuista. Siinä on varsinainen Vain Elämää sketsi. Istutaan sohvalla vierekkäin ja vollotetaan yhdessä, kun joku hiton Marttiini lähti bändistä. Voi kyynel sitä niiden peppukipeyttä, byhyy ja mammat on myyty, kun on niin koskettavaa.
 

Yhteistyössä