K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toi nyt on taas on ihan selvää toisten keskustelijoiden alentamista. Mitä jos osallistuisit keskusteluun esittämällä oikeita asiallisia mielipiteitä ko. asiasta, sen sijaan että torppaat muiden ajatukset tolla "ne nyt vaan on shippareita ja ei siedä tyttöystävä keskustelua:?
Olet oikeassa siinä, ettei kannata liikaa yleistää, kaikilla on omat vaikuttimensa. Joku toinen nosti tuon asian esiin mutta kyllä mulla on kuitenkin tullut vähän sama vaikutelma, että se B:stä hössöttäminen on mennyt jotenkin vähän liian pitkälle. Tuntuu että omat kuvitelmat valtaa liikaa tilaa. Mäkin huolehdin B:stä ja on ihana kun ihmiset välittää, mutta nuo spekulaatiot menee jotenkin niin pitkälle, että se ihmetyttää. En tarkoita ketään yksittäistä kirjoittajaa tässä, vaan tuota myllyä mikä tässä keskustelupalstalla helposti syntyy ja lopputulos voi näyttää aika överiltä, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
 
vierailija
No eiköhän se tuohon pattiin jotenkin ole liittynyt tai sitten B on lisäksi kuullut jotain pahanpuhumista itsestään esim. joissa häntä on paritettu ystävänsä S:n kanssa ja ne on häntä loukkaneet. Mihinkään syöpäsairauteen en usko, noi jutut menee vähän yli, eikä tosiaankaan tarvitse käydä missään hoidoissa Usassa asti.
Miksi ihmeessä Bojania loukkais Sadie-suhdespekuloinnit. Eihän sitä loukkaa edes seksificit Kstakaan. Sua ja sun kb-pakotusta ne saattaa loukata, mutta ei takuulla Bojania itseään. Toki jos hän oikeasti seurustelee Sadien kanssa, se varmasti harmittaa, kun se tulikin julkiseksi.
 
vierailija
Ei porukka kaulakystista kuullu? Ensin tutkitaan, koepala, leikkaus ja problem solved. Ehei, pitää olla draaamaaa.
Mä oon tätä paljon mietiskely koska omalla parikymppisistä lapsellani on kaulassa patti, joka välillä pienenee ja välillä suurenee. Siitä on otettu joku koepala, josta ei selvinnyt mikä se on, mutta ei siis ollut mikään vaarallinenkaan, ja sen enempää sille ei nyt ilmeisesti mitään tehdä. Erityisesti pohdin sitä kun joku sanoi että patin kanssa mentäisiin heti saman tien lääkäriin, niin sehän ei kai ole yleinen tapa. Ei siksi etteikö patti huolestuttaisi, vaan siksi että sen kasvu nopeastikin on kuitenkin sillä tavalla hidasta, että vaikka sen huomaisi heti, siihen myös samalla hiukan tottuu eikä sitä mieti koko ajan, vaan esim silloin kun käsi osuu siihen tai jos se vaikka ärsyyntyy nieleskellessä tms. Eli jos patti on ilmestynyt maaliskuussa, aika harva lähtisi huhtikuussa jo new yorkiin syöpäsairaalaan sitä näyttämään.
 
vierailija
Pakko näin jälkikäteen kommentoida. Tämä ei ole mikään buffetpöytä, mistä voit oman mielesi mukaan noukkia ruokia. Jotenkin kornia, että tässä kohtaa pitää luottaa B:n sanomisiin, mutta jos B kertoo olevansa pelkkä kaveri K:n kanssa, niin silloin hänen sanomisiin ei luoteta. Nähtävästi B puhuu vain silloin totta, kun se sopii jonkun tarkoitusperiin, muuten niitä sanomisia väännellään miten sattuu.
Juuri näin. Hyvin sanottu.
 
vierailija
Enemmänhän se taitaa olla niin päin että osa uskoo K/B suhteeseen JA siihen että B olisi sairas.
Pienen pieni marginaali osa meistä shippaajista uskoo K&B suhteen mahdollisuuteen. Kyllähän sen vauvallakin näkee, ettei ns. tosi shippareita ymmärretä siinäkään ketjussa. Näiden ”ennustajan” kaltaisten ihmisten pitäisi saada oma ketju, jossa he voivat rauhassa haaveilla siitä, että K&B päätyy onnellisesti yhteen niinkuin disneyn saduissa.
 
vierailija
Joissain kuvissa taisi näkyä. En nyt kyllä muista miltä keikoilta, joku varmaan muistaa paremmin
Joo Kultsan kuvissa näkyy ainakin pieni patti. Oliko se jo ihan alkuvuodesta vai Lontoossako ilmaantui? Bhän oli sairaana juuri ennen kuin tulivat Suomeen ja jos flunssan jälkeen tulee imusolmukkeen kohdalle patti niin siitä ei heti lääkärissä huolestuta ellei se aiheuta jotain oireita.
 
vierailija
Olen vähän pihalla tästä keskustelusta. Mistä tämä Jenkkeihin hoitoon lähteminen on keksitty ja miksi? Tottakai ihmiset käyvät kotimaansa ulkopuolella hoidoissa, jos jossakin muualla on käytössä joku tiettyyn sairauteen keksitty mullistava hoitokeino, jota omassa kotimaassa ei ole käytössä tms. mutta mistä tämä oletus, että B:n olisi pitänyt lähteä tämän takia rapakon taakse?
 
vierailija
Mä kyllä odotin ensimmäisen K stoorin perusteella (vaikka en kommentoinut asiaa) että olisivat ehkä kahdestaan matkoilla mutta ilmeisesti K sitten viihtyy saman porukan kanssa myös lomilla.
 
vierailija
Olen vähän pihalla tästä keskustelusta. Mistä tämä Jenkkeihin hoitoon lähteminen on keksitty ja miksi? Tottakai ihmiset käyvät kotimaansa ulkopuolella hoidoissa, jos jossakin muualla on käytössä joku tiettyyn sairauteen keksitty mullistava hoitokeino, jota omassa kotimaassa ei ole käytössä tms. mutta mistä tämä oletus, että B:n olisi pitänyt lähteä tämän takia rapakon taakse?
Sillä twitterin gossip sivuilla oli joku juoru asiasta. Siitä se taisi lähteä myös täällä. Että silloin kuin B oli jenkeissä niin olisi ollut myös hoidoissa tai jossain siihen liittyvässä. Sanatarkasti en nyt muista.
 
vierailija
Miksi ihmeessä Bojania loukkais Sadie-suhdespekuloinnit. Eihän sitä loukkaa edes seksificit Kstakaan. Sua ja sun kb-pakotusta ne saattaa loukata, mutta ei takuulla Bojania itseään. Toki jos hän oikeasti seurustelee Sadien kanssa, se varmasti harmittaa, kun se tulikin julkiseksi.
Tietysti loukkaisi epätosit asiat, kuten nekin väitteet, että olisi vienyt joitakin tyttöjä bäkkärille jne. Saanut paniikkikohtauksiakin tämmöisen takia. Toki siinä olet väärässä, että jotakin olisi paljastunut, ei tietenkään ole.
 
vierailija
Tietysti loukkaisi epätosit asiat, kuten nekin väitteet, että olisi vienyt joitakin tyttöjä bäkkärille jne. Saanut paniikkikohtauksiakin tämmöisen takia. Toki siinä olet väärässä, että jotakin olisi paljastunut, ei tietenkään ole.
No pikkusen eri asia suhdehuhu maailmankuulun näyttelijättären kanssa, kuin bäkkärille vieminen. Toisesta voi olla otettukin, toinen pahantoinen juoru.
 
vierailija
Puhuit että Sadien fanit eivät spekuloi Bojanista ja että he juoruilevat muusta poikaystävästä. Tämä ei pidä paikkaansa. Tai todista että pitää.
En ole tuo vastaaja vaan se joka kirjoitti asiasta aiemmin. Siitä on ollut vielä kuukausi sittenkin ihan Sadien omien fanien keskusteluissa. Nimeä en muista. Mistään artikkelista ei ollut kyse enkä tiedä mistä ennustajasta sekoilet.

Joku sata tykkäystä jossain keskustelussa ei kyllä kerro mitään
 
vierailija
En ole tuo vastaaja vaan se joka kirjoitti asiasta aiemmin. Siitä on ollut vielä kuukausi sittenkin ihan Sadien omien fanien keskusteluissa. Nimeä en muista. Mistään artikkelista ei ollut kyse enkä tiedä mistä ennustajasta sekoilet.

Joku sata tykkäystä jossain keskustelussa ei kyllä kerro mitään
En usko, mitään todisteita tästä ei ole. Sopivasti sinultakin on nimi ja kyseessä olevat tilit unohtunut.
 
vierailija
Mä kävin viidellä keikalla maaliskuussa ja koitin just katsoa kuvat läpi, mutta oon yhtä lukuunottamatta ollut aina jancen puolella joten tosi vähän oli bojania just siltä puolelta kaulaa. Niissä, mitkä oli sieltä kaulan toiselta puolelta, ei näkynyt pattia. Siis mun omissa kuvissa. Mun koko vuoden kohokohtahan oli se kun pääsin bojania halaamaan eikä ollut ainakaan niin näkyvää pattia että olisin kiinnittänyt huomiota, kun se sen puolen just itsestään tarjosi. Mutta uskon kyllä jos sellainen on sillä nähty, vaikken itse sitä olekaan älynnyt.
 

Yhteistyössä