K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tarttunut kielioppivirheisiin, totta kai niitä voi keskustelupalstalla olla. Tämä lähti siitä että tämä tyyppi väittää valheellisesti että Sadien fanit ei juoruile Bojanista vaan jostain toisesta poikkiksesta. Ja väittää että useampi ihminen on täällä ristiretkellä mutta kyllä hänet tunnistaa tyylistä ainakin nyt tässä asiassa.
Älä valehtele minun kirjoituksistani täällä, mitään tuollaista en ole tänään kirjoitellut mistään Sadien faneista.
 
vierailija
Mä olen miettinyt, miksi nämä B on off, surkea, sairas, vanhentunut ja riutunut spekuloinnit lisääntyy usein näissä ketjussa samoihin aikoihin, kun spekuloidaan S:sta. Edellinen suuri B:n terveydestä spekulointi Bulgarian festarikeikalla osui saamaan aikaan S:n Hampurin lennoista spekuloinnin kanssa. Sitä ennen oli mahdollisesta toisesta jenkkimatkasta spekulointi ja sairas ja riutunut B Ptuijssa. Välillä tuntuu, kun liian syvälle shippiin uponneiden olisi helpompi nähdä B sairaana tai masentuneena, kun kestää ajatus B:n mahdollisesta suhteesta naisen kanssa. Voi toki olla ihan sattumaakin.
Musta tuntuu että kyseessä on vain sattuma. Arvelen, että osa katsoo Bojania nyt tietyn linssin läpi viime kesän tapahtumien, paniikkikohtauksen ja instan deaktivoinnin jälkeen. Mutta voin toki olla väärässä.
 
vierailija
Musta tuntuu että kyseessä on vain sattuma. Arvelen, että osa katsoo Bojania nyt tietyn linssin läpi viime kesän tapahtumien, paniikkikohtauksen ja instan deaktivoinnin jälkeen. Mutta voin toki olla väärässä.
Ainakin minun pohdintojeni kanssa ei liity mitenkään yhteen nämä, B:n vointi oli minunkin mielestäni Bulgariassa tosiaan selvästi huonompi ja olin pitkälti samaa mieltä siitä raportista mikä keikasta oli. Sadieen se ei liity mitenkään, en ole missään vaiheessa S tarinaan uskonut, hän on ystävä niinkuin D:kin.
 
vierailija
Ainakin minun pohdintojeni kanssa ei liity mitenkään yhteen nämä, B:n vointi oli minunkin mielestäni Bulgariassa tosiaan selvästi huonompi ja olin pitkälti samaa mieltä siitä raportista mikä keikasta oli. Sadieen se ei liity mitenkään, en ole missään vaiheessa S tarinaan uskonut, hän on ystävä niinkuin D:kin.
Minkä vuoksi B sitten mielestäsi on huonovointinen?
 
vierailija
Ja miksi ihmeessä sä sitten pakotat omaa tulkintaasi, että olisi sairas? Eikö muilla sit saa olla omia tulkintoja tai mielipiteitä vai vaan sä saat ilmaista ne vai?
Niinpä. Välillä täällä on niin päin, että kaikkea mahdollista ilkeää tai tässä tapauksessa tuota sairastumisen spekuilua pitäisi saada heittää, mutta vastaan ei saisi sanoa mitään. Se käännetään niin päin, että ne jotka katsoo asiaa rauhassa, eikä lähde keksimään mitään olemattomia, ei muka kestä mitään. Tosiasiahan kuitenkin on, että mitään vakavampaa ei tiedetä B:llä olevan. Hän sanoo itsekin että kaikki on ok. Varmasti ihan pelkkä kysta(?) on omiaan aiheuttamaan huolta ja harmia, mutta miksi siitä pitää väkisin yrittää leipoa jotain pahempaa. Musta nuo keskustelut olisi sitten ymmärrettäviä, jos olisi käynyt ilmi että jotain oikeasti on pahemmin vialla. Nyt se vaikuttaa enemmän draaman tarpeelta, anteeksi nyt vaan.
 
vierailija
Voi Jeesus nyt taas. Onko täällä joku, jolle ottaisi niin hirveän koville Boitsun mahdollinen sairastuminen, että kaikin voimin pitää vakuuttaa itselle ja muille, että ihan joku harmiton patti vaan. Ei takuulla ole täysin harmiton tai oireeton, ei sitä oltaisi muuten tutkittu ja jo kahteen kertaan härkitty.
Tietenkin kaikki tuollaiset äkkiä kasvaneet patit pitää tutkia ja tarvittaessa hoitaa. Ei tietenkään ole täysin harmiton ja oireeton, vaikka ei pahanlaatuinen olisikaan.
 
vierailija
Mä olen miettinyt, miksi nämä B on off, surkea, sairas, vanhentunut ja riutunut spekuloinnit lisääntyy usein näissä ketjussa samoihin aikoihin, kun spekuloidaan S:sta. Edellinen suuri B:n terveydestä spekulointi Bulgarian festarikeikalla osui saamaan aikaan S:n Hampurin lennoista spekuloinnin kanssa. Sitä ennen oli mahdollisesta toisesta jenkkimatkasta spekulointi ja sairas ja riutunut B Ptuijssa. Välillä tuntuu, kun liian syvälle shippiin uponneiden olisi helpompi nähdä B sairaana tai masentuneena, kun kestää ajatus B:n mahdollisesta suhteesta naisen kanssa. Voi toki olla ihan sattumaakin.
No jos joku menee jo monimutkaiseksi ja kieroksi spekuloinniksi niin tämä, voi luoja
 
vierailija
Ihan yhtä lailla sä keksit omia tulkintojasi Bojanin matkasta. Siis pakko olla pelkkä hupimatka jos käy oluella pubissa? Etkö tosiaan näe mitään ristiriitaa näissä jutuissasi?
Edelleen, minä en väittänyt tietäväni Bojanin tilanteesta mitään.

Mutta olet toki oikeassa, eiks tjeääh.
No tsejääh vaan sullekin. Nyt on näköjään Aitoja taas kaikki erimieltä olevat. Ajatteletko että sillä sen toisen saa aina hiljenemään jos ei muuten omat argumentit kanna? Jos kyseessä ei olisi hupimatka, vaan esim. hoidot kyseessä, en usko että samalla reissulla pyörisi klubeilla ja pubeissa, vaan varmaan kuitenkin yrittäisi levätä. Kaikki on toki aina mahdollista tässä maailmassa mutta ei se millään lailla todennäköistä ole.
 
vierailija
Minkä vuoksi B sitten mielestäsi on huonovointinen?
No eiköhän se tuohon pattiin jotenkin ole liittynyt tai sitten B on lisäksi kuullut jotain pahanpuhumista itsestään esim. joissa häntä on paritettu ystävänsä S:n kanssa ja ne on häntä loukkaneet. Mihinkään syöpäsairauteen en usko, noi jutut menee vähän yli, eikä tosiaankaan tarvitse käydä missään hoidoissa Usassa asti.
 
vierailija
Mä olen miettinyt, miksi nämä B on off, surkea, sairas, vanhentunut ja riutunut spekuloinnit lisääntyy usein näissä ketjussa samoihin aikoihin, kun spekuloidaan S:sta. Edellinen suuri B:n terveydestä spekulointi Bulgarian festarikeikalla osui saamaan aikaan S:n Hampurin lennoista spekuloinnin kanssa. Sitä ennen oli mahdollisesta toisesta jenkkimatkasta spekulointi ja sairas ja riutunut B Ptuijssa. Välillä tuntuu, kun liian syvälle shippiin uponneiden olisi helpompi nähdä B sairaana tai masentuneena, kun kestää ajatus B:n mahdollisesta suhteesta naisen kanssa. Voi toki olla ihan sattumaakin.
Oon huomannut saman. Voi johtua tuosta joillain. Ollaan liian syvällä jotenkin siinä sadussa ja halutaan löytää jotain muita selityksiä, kuin se, että B ja K on selvästi vain ystäviä ja B:llä saattaisi olla jonkun muun kanssa suhde.
 
vierailija
Ainakin minun pohdintojeni kanssa ei liity mitenkään yhteen nämä, B:n vointi oli minunkin mielestäni Bulgariassa tosiaan selvästi huonompi ja olin pitkälti samaa mieltä siitä raportista mikä keikasta oli. Sadieen se ei liity mitenkään, en ole missään vaiheessa S tarinaan uskonut, hän on ystävä niinkuin D:kin.
Eli sinäkin ennustaja uskot siis B:n olevan vakavammin sairas?
 
vierailija
Niinpä. Välillä täällä on niin päin, että kaikkea mahdollista ilkeää tai tässä tapauksessa tuota sairastumisen spekuilua pitäisi saada heittää, mutta vastaan ei saisi sanoa mitään. Se käännetään niin päin, että ne jotka katsoo asiaa rauhassa, eikä lähde keksimään mitään olemattomia, ei muka kestä mitään. Tosiasiahan kuitenkin on, että mitään vakavampaa ei tiedetä B:llä olevan. Hän sanoo itsekin että kaikki on ok. Varmasti ihan pelkkä kysta(?) on omiaan aiheuttamaan huolta ja harmia, mutta miksi siitä pitää väkisin yrittää leipoa jotain pahempaa. Musta nuo keskustelut olisi sitten ymmärrettäviä, jos olisi käynyt ilmi että jotain oikeasti on pahemmin vialla. Nyt se vaikuttaa enemmän draaman tarpeelta, anteeksi nyt vaan.
Kuoppajaiset tulee
 
vierailija
No tsejääh vaan sullekin. Nyt on näköjään Aitoja taas kaikki erimieltä olevat. Ajatteletko että sillä sen toisen saa aina hiljenemään jos ei muuten omat argumentit kanna? Jos kyseessä ei olisi hupimatka, vaan esim. hoidot kyseessä, en usko että samalla reissulla pyörisi klubeilla ja pubeissa, vaan varmaan kuitenkin yrittäisi levätä. Kaikki on toki aina mahdollista tässä maailmassa mutta ei se millään lailla todennäköistä ole.
Joo ja sinä olet jälleen kerran aivan oikeassa. Onnittelut siitä.
 
vierailija
Nyt ei lähdetä tulkitsemaan yhtään mitään! B on sanonut, että kaikki on hyvin, joten häneen luotetaan
Pakko näin jälkikäteen kommentoida. Tämä ei ole mikään buffetpöytä, mistä voit oman mielesi mukaan noukkia ruokia. Jotenkin kornia, että tässä kohtaa pitää luottaa B:n sanomisiin, mutta jos B kertoo olevansa pelkkä kaveri K:n kanssa, niin silloin hänen sanomisiin ei luoteta.😂 Nähtävästi B puhuu vain silloin totta, kun se sopii jonkun tarkoitusperiin, muuten niitä sanomisia väännellään miten sattuu.
 
vierailija
Pakko näin jälkikäteen kommentoida. Tämä ei ole mikään buffetpöytä, mistä voit oman mielesi mukaan noukkia ruokia. Jotenkin kornia, että tässä kohtaa pitää luottaa B:n sanomisiin, mutta jos B kertoo olevansa pelkkä kaveri K:n kanssa, niin silloin hänen sanomisiin ei luoteta. Nähtävästi B puhuu vain silloin totta, kun se sopii jonkun tarkoitusperiin, muuten niitä sanomisia väännellään miten sattuu.
Sori vaan, mutta en edes ole K&B shippari ja luotan B:n sanaan silloinkin kun sanoo, että on vaan kaveri K:n kanssa.
 
vierailija
Pakko näin jälkikäteen kommentoida. Tämä ei ole mikään buffetpöytä, mistä voit oman mielesi mukaan noukkia ruokia. Jotenkin kornia, että tässä kohtaa pitää luottaa B:n sanomisiin, mutta jos B kertoo olevansa pelkkä kaveri K:n kanssa, niin silloin hänen sanomisiin ei luoteta. Nähtävästi B puhuu vain silloin totta, kun se sopii jonkun tarkoitusperiin, muuten niitä sanomisia väännellään miten sattuu.
Mä luotan kyllä ihan molempiin noihin ja muihinkin asioihin myös, mitä B on sanonut. Musta ei ole mitään syytä olla luottamatta.
 
vierailija
Oon huomannut saman. Voi johtua tuosta joillain. Ollaan liian syvällä jotenkin siinä sadussa ja halutaan löytää jotain muita selityksiä, kuin se, että B ja K on selvästi vain ystäviä ja B:llä saattaisi olla jonkun muun kanssa suhde.
Toi nyt on taas on ihan selvää toisten keskustelijoiden alentamista. Mitä jos osallistuisit keskusteluun esittämällä oikeita asiallisia mielipiteitä ko. asiasta, sen sijaan että torppaat muiden ajatukset tolla "ne nyt vaan on shippareita ja ei siedä tyttöystävä keskustelua:?
 

Yhteistyössä