vierailija
Että Bojan on hevosen ja Aku H-niemen transseksuaali hybridi
Että Bojan on hevosen ja Aku H-niemen transseksuaali hybridi
Ensinnäkään älä yritä arvailla täällä kirjoittajia, menee lähes aina metsään. Eikä kukaan edes tarvitse mitään nimeä, jos ei ole halunnut ottaa itse käyttöön.Jos toi on ennustaja joka väittää noin niin on luultavasti taas googlaillut jotain vanhoja mainossivustojen ”artikkeleita”.
Minä kirjoitan mitä haluan missä haluan, kukaan ei pysty määräämään.Ensinnäkään älä yritä arvailla täällä kirjoittajia, menee lähes aina metsään. Eikä kukaan edes tarvitse mitään nimeä, jos ei ole halunnut ottaa itse käyttöön.
Minä kirjoitan mitä haluan missä haluan, kukaan ei pysty määräämään.
ja 6 231 NäyttöäKummasti kukaan ei pysty tuomaan tänne mitään esimerkkejä S:n muihin kuin Bojaniin liittyvistä suhdehuhuista. Twitterissä suurin osa Sadien faneista uskoo B: n ja S:n seurustelevan, vaikka täällä väitetään ettei asiasta muka puhuttaisi misään muualla. Tälläkin twiitillä on yli sata tykkäystä: https://x.com/gabbijuana/status/1824683566187548700?s=61
Missä niin sanotaan? Niin minäkin teen ja shippaan Jereä ja Bojania myös täällä.Minä kirjoitan mitä haluan missä haluan, kukaan ei pysty määräämään.
Olithan se sinä siis.Missä niin sanotaan? Niin minäkin teen ja shippaan Jereä ja Bojania myös täällä.
It's a charity event so I dont think they are getting paid.
They will probaly only play one or two songs, and there's no travel, which I think it also makes it more likely that they won't cancel.
En ole puhunut mistään artikkelista nyt vai mistä nyt olikaan kyse?Olithan se sinä siis.
Missä on ne juorut muista kuin Bstä?En ole puhunut mistään artikkelista nyt vai mistä nyt olikaan kyse?
Google ei ainakaan yhdistä S Bojaniin eikä amerikkalaiset juorulehdet.Missä on ne juorut muista kuin Bstä?
Miksi B oli ihan liekeissä joillain muilla saman kiertueen keikoilla?Jos B on sairas, niin entäpä jos hän tiesi siitä jo silloin maaliskuussa? Ja että on hoitoja tulossa jne. Se selittäisi sen vähän oudon tunnelman KB välillä, mitä monet havaitsi. Jotkut sanoi Tallinnan keikasta, että K oli selvästi varovaisempi ja tunnelmaa kuvailtiin haikeaksi.
Puhuit että Sadien fanit eivät spekuloi Bojanista ja että he juoruilevat muusta poikaystävästä. Tämä ei pidä paikkaansa. Tai todista että pitää.Google ei ainakaan yhdistä S Bojaniin eikä amerikkalaiset juorulehdet.
En ole puhunut mitään tälläistä, kaikki kirjoitukset, joita täällä ei minun,Puhuit että Sadien fanit eivät spekuloi Bojanista ja että he juoruilevat muusta poikaystävästä. Tämä ei pidä paikkaansa. Tai todista että pitää.
Siitä voi olla montaa mieltä onko ollut? Pattihan hänellä on ollut jo maaliskuussa, ja minusta Tallinnan esiintymisessä ei ollut mitään omituista tai haikeaa.Miksi B oli ihan liekeissä joillain muilla saman kiertueen keikoilla?
Jännästi täällä on kaksi samalla tavalla yhtä huonosti suomea kirjoittavaa ja samalla tavalla harhaista henkilöä.En ole puhunut mitään tälläistä, kaikki kirjoitukset, joita täällä ei minun,
Ei millään tavalla uskottavaa. Kyllä sellaiset hoidot pitäisi tehdä heti eikä vasta pitkän kiertueen jälkeen. B on ihan selkeästi sanonut että ei huolta ja näyttänyt iloiselta keikoilla, mm. Romaniassa. Jos olisi jotain vakavampaa niin varmasti sen hänestä huomaisi.Jos B on sairas, niin entäpä jos hän tiesi siitä jo silloin maaliskuussa? Ja että on hoitoja tulossa jne. Se selittäisi sen vähän oudon tunnelman KB välillä, mitä monet havaitsi. Jotkut sanoi Tallinnan keikasta, että K oli selvästi varovaisempi ja tunnelmaa kuvailtiin haikeaksi.
Joo, vakavassa tapauksessa ei mentäisi ensin rankalle pitkälle kiertueelle ja sitten vielä hupilomalle Amerikkaan. Ja B oli koko kiertueen todella hyväntuulinen ja hassutteli sekä riehui paljon.Ei millään tavalla uskottavaa. Kyllä sellaiset hoidot pitäisi tehdä heti eikä vasta pitkän kiertueen jälkeen. B on ihan selkeästi sanonut että ei huolta ja näyttänyt iloiselta keikoilla, mm. Romaniassa. Jos olisi jotain vakavampaa niin varmasti sen hänestä huomaisi.
Ja vedettäisiin pitkiä sessioita studiossa yms. Eiköhän ollut juurikin se Kysta tai joku muu joka nyt poistettiinJoo, vakavassa tapauksessa ei mentäisi ensin rankalle pitkälle kiertueelle ja sitten vielä hupilomalle Amerikkaan. Ja B oli koko kiertueen todella hyväntuulinen ja hassutteli sekä riehui paljon.
En kirjoita suomea huonosti, minulla on ollut kaikissa kouluissa äidinkieli aina 9 tai 10 myös lukiossa ja jatko-opinnoissa. Lisäksi osaan ruotsia, englantia, saksaa ja italiaa. Yritän sloveeniakin opetella pikku hiljaa.Jännästi täällä on kaksi samalla tavalla yhtä huonosti suomea kirjoittavaa ja samalla tavalla harhaista henkilöä.
Edelleenkään me ei tiedetä miksi B oli Nykissä.Joo, vakavassa tapauksessa ei mentäisi ensin rankalle pitkälle kiertueelle ja sitten vielä hupilomalle Amerikkaan. Ja B oli koko kiertueen todella hyväntuulinen ja hassutteli sekä riehui paljon.
Miksi viestistäsi sitten puuttui yhden lauseen predikaatti ja siinä oli virheellinen välimerkki?En kirjoita suomea huonosti, minulla on ollut kaikissa kouluissa äidinkieli aina 9 tai 10 myös lukiossa ja jatko-opinnoissa. Lisäksi osaan ruotsia, englantia, saksaa ja italiaa. Yritän sloveeniakin opetella pikku hiljaa.
Juuri puhuttiin ”oudosta ja haikeasta tunnelmasta”. Ja B oli pois Sloveniasta viisi kuukautta.Edelleenkään me ei tiedetä miksi B oli Nykissä.
Ja moni kyllä yrittää parhaansa mukaan jatkaa ihan tavallista elämää sairautta epäiltäessä ja jopa diagnoosin jälkeen.
T. Mä tein 3 viikon Aasian matkan sädehoitojen välissä. Ja sieltä on hirveästi kuvia ja videoita joissa näytän todella onnelliselta.