vierailija
Millä perusteella tuossa edes on mitään tyttistä mukana. Kiva ok sellaisesta kulmasta, että saattaa olla hyvin hieman lyhyemmän Härtsän ottama ja se noissa on joka kerta mukana tähän asti ollut.
Lukulasit päähän Martta. Ei ole yhtään kuppiaOliko parvekkeen pöydällä kolme kahvikuppia?
Mene Vauvalle, vai onko sieltä kaikki jo lähteneet?Millä perusteella tuossa edes on mitään tyttistä mukana. Kiva ok sellaisesta kulmasta, että saattaa olla hyvin hieman lyhyemmän Härtsän ottama ja se noissa on joka kerta mukana tähän asti ollut.
Ei ollut kyllä Härtsää mukana sillon viime toukokuussa Malediiveillä tai syyskuussa Thaikuissa.Millä perusteella tuossa edes on mitään tyttistä mukana. Kiva ok sellaisesta kulmasta, että saattaa olla hyvin hieman lyhyemmän Härtsän ottama ja se noissa on joka kerta mukana tähän asti ollut.
Miksi? Mene sinä vaikka hakemaan ne lukulasit MartalleMene Vauvalle, vai onko sieltä kaikki jo lähteneet?
Jotenkin niitä ulkkiksia vaan näihinkin ketjuihin useampi löytynyt ja gossip tilillekin saattaa laittaa noita juoruja joku tämän ketjun kirjoittaja, ihan samantasoista juttua välillä.Vähän yliarvioit tämän ketjun vaikutusta, koska asiaa pohditaan muuallakin ja käyttäjämääriltään suuremmilla alustoilla.
Thaikuisaa oli. Malediiveiztä ei taida olla varmaa tietoaEi ollut kyllä Härtsää mukana sillon viime toukokuussa Malediiveillä tai syyskuussa Thaikuissa.
Toi oli vitsillä viittaus Damonin ja Sadien hotellikuvaan. Älliä päähän Lissu.Lukulasit päähän Martta. Ei ole yhtään kuppia
Itse olen kyllä käsittänyt, että S saattaisi seurustella, mutta ihan jonkun muun kanssa.Koska täällä kieli poskessa mietitään B:n mahdollisia seurustelukuvioita ja esim. S vaikuttaa tässä kohtaa yhdeltä potentiaaliselta vaihtoehdolta. Jos saisimme tietää S:stä lisää, niin voi olla että hän silloin sulkeutuisi pois näistä spekuista. Kaikki tietää, että K ja B ovat vain pelkkiä kavereita ja K seurustelee, joten hän on siksi pois laskuista.
Ennemminkin Pertti.Toi oli vitsillä viittaus Damonin ja Sadien hotellikuvaan. Älliä päähän Lissu.
Thaikuissa oli tammikuussa joo kuten paljon muutakin porukkaa. Viime syksynä ennen Joksujen NT:tä ei ollut.Thaikuisaa oli. Malediiveiztä ei taida olla varmaa tietoa
Sepä ja hänestä on kuviakin miehen kanssa joka itseasiassa vähän kauempaa näyttää Bojanilta. On vaan pidempi ja kasvot eri malliset.Itse olen kyllä käsittänyt, että S saattaisi seurustella, mutta ihan jonkun muun kanssa.
Aika helposti ihmiset päätyy samoihin spekuihin havaittujen juttujen valossa. Ei tällä palstalla mitään erityistä informaatiota ole.Jotenkin niitä ulkkiksia vaan näihinkin ketjuihin useampi löytynyt ja gossip tilillekin saattaa laittaa noita juoruja joku tämän ketjun kirjoittaja, ihan samantasoista juttua välillä.
If you only knewJotenkin niitä ulkkiksia vaan näihinkin ketjuihin useampi löytynyt ja gossip tilillekin saattaa laittaa noita juoruja joku tämän ketjun kirjoittaja, ihan samantasoista juttua välillä.
No se A:lla alkava varmaan joka jostain helvetistä päätteli, että Boitsun haastattelusta kävi selväksi että kaksi erillistä suunnitelmaa oli, ehkä K:n vierailu Sloveniaan ja sitten kylmänä ajankohtana joku Thaikkujen reissu yhdessä tms. En ymmärrä kyllä mistä se tämän keksi, mutta eipä ole eka kerta kun hourailee jotain ihan ihmeellistä. En siis kyllä tiedä onko just hän kyseessä, kun en vauvalla enää käy mutta tuo raivostuminen kyllä kuulostaa tutulta.Jos yhtään luita vauvaa niin kyllä siellä osa ajatteli, että K olis menossa nyttenkin kun molemmilla taukoa. Yks jo siellä tosissaan raivostu
Nyt oikeesti. Ootko seurannut Sadien tekemisiä viime aikoina?Sepä ja hänestä on kuviakin miehen kanssa joka itseasiassa vähän kauempaa näyttää Bojanilta. On vaan pidempi ja kasvot eri malliset.
Vaikka et tykkää esim. siitä että spekuloidaan S&B jutulla, niin ei sulla silti ole oikeutta sanoa, että siitä ei saa kirjoittaa täällä. Myös muille ja heitä kiinnostaville aiheille pitää antaa tilaa. Jos ei kestä sitä, että välillä kirjoitetaan aiheista, jotka ei sua kiinnosta, etkä pysty niitä kommentteja ohittamaan, niin silloin pitää miettiä, että onko nämä keskustelupalstat sun juttusi vai oletko vain väärässä ketjussa.Täällä on kyllä useampi kirjoittaja, jotka nyt ei tykkää tästä tyylistä.
Minä en, mutta faninsa kyllä ovat.Nyt oikeesti. Ootko seurannut Sadien tekemisiä viime aikoina?
saa varmaan tosi hyvin selvää. Mä en edes löydä tätä jos yritän etsiä kun eihän täällä käytetä edes nimiäKyllä ulkkikset näitä ketjuja selaa kääntäjällä.
Kukas se nyt spekuilee?Jotenkin niitä ulkkiksia vaan näihinkin ketjuihin useampi löytynyt ja gossip tilillekin saattaa laittaa noita juoruja joku tämän ketjun kirjoittaja, ihan samantasoista juttua välillä.
So? Senkö takia pitää lopettaa kirjottaminen kokonaan, koska ihmiset lukevat näitä ketjuja.Kyllä ulkkikset näitä ketjuja selaa kääntäjällä.
Nyt oli aika raju tulkinta.So? Senkö takia pitää lopettaa kirjottaminen kokonaan, koska ihmiset lukevat näitä ketjuja.
Jännä kun Sadiesta ei liiku muita seurustelujuoruja kuin Bn kanssa faniensa keskuudessa tällä hetkellä. Ja sitten on tietysti ne Rose-shippaajat.Minä en, mutta faninsa kyllä ovat.