K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tätä palstaa lukee aika monet muutkin ja juorut lähtee liikkeelle, jos täällä ylitulkitaan B:n terveyttä. Hän itse sanoo sitten, jos jotain on, mutta siihen asti meidän ei ole tarve sitä spekuloida ja aiheuttaa hämminkiä ja juoruja
Vähän yliarvioit tämän ketjun vaikutusta, koska asiaa pohditaan muuallakin ja käyttäjämääriltään suuremmilla alustoilla.
 
vierailija
Hei voisko joku valottaa mulle tätä ilmaisua vähän. Mikä on lemmenloma? Mä olen useinkin lomaillut eri kumppaneiden, puolison ja ihastusten kanssa, mutta mikä tekee lomasta nimenomaan lemmenloman? Onko se vaan se seura, vai pitääkö olla tyyliin 80% ajasta linnoittautuneena hotellihuoneeseen ja naida?
Miten sä itse ymmärrät termin lemmenloma? Mutta ihan mielenkiintoinen pohdinta kyllä.😉
 
vierailija
Hei voisko joku valottaa mulle tätä ilmaisua vähän. Mikä on lemmenloma? Mä olen useinkin lomaillut eri kumppaneiden, puolison ja ihastusten kanssa, mutta mikä tekee lomasta nimenomaan lemmenloman? Onko se vaan se seura, vai pitääkö olla tyyliin 80% ajasta linnoittautuneena hotellihuoneeseen ja naida?
K liitännäisesti jos tulkitsee se on sitå kun lähdet työporukan ja ystävien kanssa reissuun isolla porukalla. Taisi seiskakin uutisoida miten lemmenloma kyseessä ja lomalla oli varmaan 20 henkilöä mukana jos riittikään
 
vierailija
Hei voisko joku valottaa mulle tätä ilmaisua vähän. Mikä on lemmenloma? Mä olen useinkin lomaillut eri kumppaneiden, puolison ja ihastusten kanssa, mutta mikä tekee lomasta nimenomaan lemmenloman? Onko se vaan se seura, vai pitääkö olla tyyliin 80% ajasta linnoittautuneena hotellihuoneeseen ja naida?
En oikeesti tiiä :D Mutta itse meinasin tässä tapauksessa sitä jos ovat nyt gf:n kanssa kahdestaan reissussa ja ilman mitään työvelvotteita jne. Toki ne voi olla linnottautuneet hotellihuoneeseen naimaankin :p
 
vierailija
En oikeesti tiiä Mutta itse meinasin tässä tapauksessa sitä jos ovat nyt gf:n kanssa kahdestaan reissussa ja ilman mitään työvelvotteita jne. Toki ne voi olla linnottautuneet hotellihuoneeseen naimaankin
Viimeksi oli poikien matka Espanjassa niin nyt voisi olla LeMmEnLoMa tyttiksen kanssa. No kohta sen näkee alkaako tulla sketsejä Härpän kanssa.
 
vierailija
En oikeesti tiiä Mutta itse meinasin tässä tapauksessa sitä jos ovat nyt gf:n kanssa kahdestaan reissussa ja ilman mitään työvelvotteita jne. Toki ne voi olla linnottautuneet hotellihuoneeseen naimaankin
On muuten loman/rahan tuhlausta tuollainen lemmenloma. Naida voi kotonakin, matkustaessa on kiva tutustua myös siihen uuteen paikkaan, kulttuuriin, ruokaan jne 😁
 
vierailija
Voitko laittaa ihan lainauksen siitä kohdasta minun viestiäni, missä sanon että he eivät seurustele?
Selvennykseksi tässä minun viestini:
"Mutta ei se todista heidän seurustelevan. Ihan mahdollista, että B on tavannut jossain yhteydessä Jenkeissä ollessaan _kaverinsa. isoäidin ja tämä on kiinnostunut uuden tuttavuuden ympyröistä. Ja koska subs nyt on se paras paikka engkieliselle tutustua asiaan niin on tarttunut siihen. Tää on kyllä ihme oletus, että aina ensimmäiseksi "ne seurustelee", jos mies ja nainen viettää aikaa yhdessä. Ei ole yhtään todistetta seurustelusta, ei yhtään kuvaa jossa edes olisivat lähekkäin. Ja suurin osa näistä "tapaamisista" on myös edelleen todistamatta, että ei ole edes varmaa onko niitä tapahtunut ja onko ne ollut kahdenkeskisiä vai osa jotain muuta porukkaa/matkaa. Ja nyt tähän tulee joku sanomaan, että epätoivoista, mutta mun mielestä epätoivoista väkisinnaittamista on tuo teidän pakkomielle."
Missä tuossa sanotaan, että he eivät varmasti seurustele?
 
vierailija
No jos näkisin heidän suutelevan, niin totta kai uskoisin. Mutta siinähän se pointti just on, ei kukaan ole nähnyt näin tapahtuvan, ei halausta, ei kuvaa molemmista yhdessä. Niin kauan kun ei ole mitään todistetta tämä on teidän mielikuvituksessanne. Ja miten tämä silloin eroaa siitä KB parituksesta?
Koska täällä kieli poskessa mietitään B:n mahdollisia seurustelukuvioita ja esim. S vaikuttaa tässä kohtaa yhdeltä potentiaaliselta vaihtoehdolta. Jos saisimme tietää S:stä lisää, niin voi olla että hän silloin sulkeutuisi pois näistä spekuista. Kaikki tietää, että K ja B ovat vain pelkkiä kavereita ja K seurustelee, joten hän on siksi pois laskuista.
 

Yhteistyössä