K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi Jeesus nyt taas. Onko täällä joku, jolle ottaisi niin hirveän koville Boitsun mahdollinen sairastuminen, että kaikin voimin pitää vakuuttaa itselle ja muille, että ihan joku harmiton patti vaan. Ei takuulla ole täysin harmiton tai oireeton, ei sitä oltaisi muuten tutkittu ja jo kahteen kertaan härkitty.
 
vierailija
Voi Jeesus nyt taas. Onko täällä joku, jolle ottaisi niin hirveän koville Boitsun mahdollinen sairastuminen, että kaikin voimin pitää vakuuttaa itselle ja muille, että ihan joku harmiton patti vaan. Ei takuulla ole täysin harmiton tai oireeton, ei sitä oltaisi muuten tutkittu ja jo kahteen kertaan härkitty.
Ei mua ainakaan ota koville, miksi asiasta ei saa esittää mielipiteitä suuntaan ja toiseen? Mun mielestä ei ole uskottavaa, että B on sairastunut vakavasti ja sitten lähtenyt puoleksi vuodeksi ulkomaille eri maihin.
 
vierailija
Voi Jeesus nyt taas. Onko täällä joku, jolle ottaisi niin hirveän koville Boitsun mahdollinen sairastuminen, että kaikin voimin pitää vakuuttaa itselle ja muille, että ihan joku harmiton patti vaan. Ei takuulla ole täysin harmiton tai oireeton, ei sitä oltaisi muuten tutkittu ja jo kahteen kertaan härkitty.
Ja miksi ihmeessä sä sitten pakotat omaa tulkintaasi, että olisi sairas? Eikö muilla sit saa olla omia tulkintoja tai mielipiteitä vai vaan sä saat ilmaista ne vai?
 
vierailija
Edelleenkään me ei tiedetä miksi B oli Nykissä.
Ja moni kyllä yrittää parhaansa mukaan jatkaa ihan tavallista elämää sairautta epäiltäessä ja jopa diagnoosin jälkeen.
T. Mä tein 3 viikon Aasian matkan sädehoitojen välissä. Ja sieltä on hirveästi kuvia ja videoita joissa näytän todella onnelliselta.
B:n takki oli S:n kanssa kuvassa klubilla ja oletettavasti myös B itse. Oli myös Alikan kanssa oluella pubissa. Ei vaikuta miltään muulta kuin tavalliselta lomamatkalta. Hieno asia jos pystyit elämään suht normaalia elämää hoitojen välissä. Se ei kuitenkaan liity mitenkään tähän tapaukseen. Miksi näitä asioita pitää yrittää keksiä jollekin toiselle ihmiselle? B ei ole tuonut esille mitään tuollaista.
 
vierailija
Voi Jeesus nyt taas. Onko täällä joku, jolle ottaisi niin hirveän koville Boitsun mahdollinen sairastuminen, että kaikin voimin pitää vakuuttaa itselle ja muille, että ihan joku harmiton patti vaan. Ei takuulla ole täysin harmiton tai oireeton, ei sitä oltaisi muuten tutkittu ja jo kahteen kertaan härkitty.
Ihan hyvin se patti on voinut olla harmiton ja oireeton koko kevään ja päädytty leikkaamaan vasta kun se alkoi kesällä kasvaa.
 
vierailija
Miksi täällä ylipäätään jälleen kerran keksitään B:lle sairauksia, kun hän ei ole itse maininnut niistä yhtään mitään. Hän on sanonut, että ei tarvitse olla huolissaan ja, että kaikki on hyvin, joten miksi täällä silti väkisin joku miettii sairauksia, joka muka olis ollut tiedossa B:llä jo maaliskuusta asti?
 
vierailija
B:n takki oli S:n kanssa kuvassa klubilla ja oletettavasti myös B itse. Oli myös Alikan kanssa oluella pubissa. Ei vaikuta miltään muulta kuin tavalliselta lomamatkalta. Hieno asia jos pystyit elämään suht normaalia elämää hoitojen välissä. Se ei kuitenkaan liity mitenkään tähän tapaukseen. Miksi näitä asioita pitää yrittää keksiä jollekin toiselle ihmiselle? B ei ole tuonut esille mitään tuollaista.
Ihan yhtä lailla sä keksit omia tulkintojasi Bojanin matkasta. Siis pakko olla pelkkä hupimatka jos käy oluella pubissa? Etkö tosiaan näe mitään ristiriitaa näissä jutuissasi?
Edelleen, minä en väittänyt tietäväni Bojanin tilanteesta mitään.

Mutta olet toki oikeassa, eiks tjeääh.
 
vierailija
Miksi täällä ylipäätään jälleen kerran keksitään B:lle sairauksia, kun hän ei ole itse maininnut niistä yhtään mitään. Hän on sanonut, että ei tarvitse olla huolissaan ja, että kaikki on hyvin, joten miksi täällä silti väkisin joku miettii sairauksia, joka muka olis ollut tiedossa B:llä jo maaliskuusta asti?
Kukaan ei ole keksinyt sairauksia.
 
vierailija
Ihan yhtä lailla sä keksit omia tulkintojasi Bojanin matkasta. Siis pakko olla pelkkä hupimatka jos käy oluella pubissa? Etkö tosiaan näe mitään ristiriitaa näissä jutuissasi?
Edelleen, minä en väittänyt tietäväni Bojanin tilanteesta mitään.

Mutta olet toki oikeassa, eiks tjeääh.
Mikä matka se sitten oli? Meinaatko että B meni syöpähoitoihin vajaaksi viikoksi sinne ja nyt onkin yhtäkkiä Sloveniassa hoidettavana.
-eri
 
vierailija
Niin, eli kirjoitat täällä huonoa suomea, mistä sinut tunnistaa.
Eiköhän tämä nyt ole ihan tarpeetonta keskustelua. Ei ruveta kielipoliiseiksi, eikä hyökätä kenenkään kirjoituksia vastaan. Kyllä tänne pilkkuvirheet, predikaatin puuttumisen ja kaikki muutkin kielioppivirheet mahtuvat. Ainakin pitäisi mahtua. Kirjoitusvirheitä tärkeämpää on sisältö. Muistetaan se.
 
vierailija
Ei mua ainakaan ota koville, miksi asiasta ei saa esittää mielipiteitä suuntaan ja toiseen? Mun mielestä ei ole uskottavaa, että B on sairastunut vakavasti ja sitten lähtenyt puoleksi vuodeksi ulkomaille eri maihin.
Juuri näin, musta on jopa vähän hysteeristä, että kaikki pienetkin asiat lähdetään liioittelemaan hirveän suuriksi. Tuo vakavalla sairaudellla spekulointi, missä keksitään ihan kummallisia todisteita asialle (kuten NT:n tunnelma), ei ole kovin kohteliasta B:tä kohtaan, kun itse on sanonut ihan toista. Musta nuo asiat kuuluu kehorauhan alle myös.
 
vierailija
Mä olen miettinyt, miksi nämä B on off, surkea, sairas, vanhentunut ja riutunut spekuloinnit lisääntyy usein näissä ketjussa samoihin aikoihin, kun spekuloidaan S:sta. Edellinen suuri B:n terveydestä spekulointi Bulgarian festarikeikalla osui saamaan aikaan S:n Hampurin lennoista spekuloinnin kanssa. Sitä ennen oli mahdollisesta toisesta jenkkimatkasta spekulointi ja sairas ja riutunut B Ptuijssa. Välillä tuntuu, kun liian syvälle shippiin uponneiden olisi helpompi nähdä B sairaana tai masentuneena, kun kestää ajatus B:n mahdollisesta suhteesta naisen kanssa. Voi toki olla ihan sattumaakin.
 
vierailija
Eiköhän tämä nyt ole ihan tarpeetonta keskustelua. Ei ruveta kielipoliiseiksi, eikä hyökätä kenenkään kirjoituksia vastaan. Kyllä tänne pilkkuvirheet, predikaatin puuttumisen ja kaikki muutkin kielioppivirheet mahtuvat. Ainakin pitäisi mahtua. Kirjoitusvirheitä tärkeämpää on sisältö. Muistetaan se.
En tarttunut kielioppivirheisiin, totta kai niitä voi keskustelupalstalla olla. Tämä lähti siitä että tämä tyyppi väittää valheellisesti että Sadien fanit ei juoruile Bojanista vaan jostain toisesta poikkiksesta. Ja väittää että useampi ihminen on täällä ristiretkellä mutta kyllä hänet tunnistaa tyylistä ainakin nyt tässä asiassa.
 

Yhteistyössä