K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hassua, miten voi ajatella niin eri tavoin. Mua taas kiinnostaa niiden tekemiset ja ilahdun niiden puolesta jos jotain kivaa tapahtuu, mutta ei mua haittaa että itse en ole mukana. Niitä on vaan mukava seurata.
Mustakin on kiva et saatiin joku tämmönen pätkä pitkästä aikaa. Ja ihanaa, että levynteon ohella pystyvät myös just vähän juhlimaakin crew jäsentään 😁
 
vierailija
Social media, no doubt. I do think there will be a few gigs in Slo and a few other ex-Yu countries as well.
I wish JO all the best but I think they really need someone to replace G to help them with promotion.

Also, does anyone remember when exactly they signed up with Wasserman? Was it after NT? I am curious how their business relationship works exactly. Who has the final say (for example) which festivals this summer they tried to get into? We know they wanted to do Sziget, Ruisrock and Exit, but the others seem a bit strange choices to me, in particular that north German festival in July. It was on the same weekend that the Castle Festival here in Slovenia which is currently the biggest (mainstream) music festival in Slo. "Everyone" was there, Kris' dad, his old band, Mrfy, Kokosy, Let3, Baby lasagna, to name just a few you might be familiar with through JO or Eurovision. I understand it was JO's wish to do festivals abroad this summer, but to choose that German festival over Castle seems so odd. I think a lot of Slo (and foreign fans combining a bit of summer travel with a gig) would love to see them at Castle.
Where excactly is that Castle venue? I’m just curious? :)
 
vierailija
Kyllä ne on siinä molemmat olleet mukana yhtälailla alusta saakka, mietipä vaan kuinka paljon se kaikki on hyödyttänyt Joksuja, varsinkin viisujen aikana ja toki sen jälkeenkin, ainakin Suomessa. Toki B on sanonut muutamaankin kertaan, että ovat Kn kanssa vain ystäviä, Kn hahmoon taas kuuluu se juttujen heittely kuten ollaan monesti nähty. Onko se silloin Kn syytä, jos joku ottaa kaikki hänen juttunsa todesta vai eikö juttujen kuulijalla ole itsellään mitään vastuuta tässä?
Niinpä. On hyödyttänyt Joksuja. Totta.
Ja jotkut väittää ettei JO yhtään laskelmoi K:n tunnettavuutta.
 
vierailija
Tämä. Ko muija ei ole hänelle emotionaalisesti merkittävä ihminen, siksi ei halua esitellä kenellekään.
Ei halua esitellä? Hänhän kulkee mukana vaikka missä tilaisuuksissa ja tapaamisissa.

Ymmärrän täysin, että K haluaa pitää parisuhdeasiat yksityisinä, moni muukin julkisuuden henkilö tekee niin.

Järkyttävä katkeruus paistaa läpi näistä viesteistä, yritetään haukkua kaikki mahdollinen mitä puolisosta tiedetään, vaikka hänestä ei julkisesti tiedetä melkein mitään.
 
vierailija
Ei halua esitellä? Hänhän kulkee mukana vaikka missä tilaisuuksissa ja tapaamisissa.

Ymmärrän täysin, että K haluaa pitää parisuhdeasiat yksityisinä, moni muukin julkisuuden henkilö tekee niin.

Järkyttävä katkeruus paistaa läpi näistä viesteistä, yritetään haukkua kaikki mahdollinen mitä puolisosta tiedetään, vaikka hänestä ei julkisesti tiedetä melkein mitään.
No ei ole esitellyt = kertonut henkilöstä julkisuuteen. Koska ei ole varma suhteesta.
 
vierailija
Ei halua esitellä? Hänhän kulkee mukana vaikka missä tilaisuuksissa ja tapaamisissa.

Ymmärrän täysin, että K haluaa pitää parisuhdeasiat yksityisinä, moni muukin julkisuuden henkilö tekee niin.

Järkyttävä katkeruus paistaa läpi näistä viesteistä, yritetään haukkua kaikki mahdollinen mitä puolisosta tiedetään, vaikka hänestä ei julkisesti tiedetä melkein mitään.
Mä ymmärrän kans, ilman esittelyjäkin kateelliset haukkuu tyttistä niin voi vaan kuvitella millainen meininki ois jos gf ois esitelty "virallisesti".
 
vierailija
Ei halua esitellä? Hänhän kulkee mukana vaikka missä tilaisuuksissa ja tapaamisissa.

Ymmärrän täysin, että K haluaa pitää parisuhdeasiat yksityisinä, moni muukin julkisuuden henkilö tekee niin.

Järkyttävä katkeruus paistaa läpi näistä viesteistä, yritetään haukkua kaikki mahdollinen mitä puolisosta tiedetään, vaikka hänestä ei julkisesti tiedetä melkein mitään.
Kuinka moni muu suomalainen julkkis kieltää seurustelevansa jos on (hetero)suhteessa?
 
vierailija
Mä ymmärrän kans, ilman esittelyjäkin kateelliset haukkuu tyttistä niin voi vaan kuvitella millainen meininki ois jos gf ois esitelty "virallisesti".
Mä en ymmärrä miksi tästä asiasta valitetaan näin paljon, vai onko se vain yksi ja sama katkera joka täällä ulisee tasaisin väliajoin. En ole muilla alustoilla törmännyt tällaiseen. Kuten joku aiemmin sanoi on ihan tavallista että julkkiksilla on yksityiselämä julkisuuden ulkopuolella. Eihän Robinkaan ole esitellyt puolisoaan
tai moni muukaan. Ei sellaista tarvitse tehdä eikä siinä ole mitään ihmeellistä.
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi tästä asiasta valitetaan näin paljon, vai onko se vain yksi ja sama katkera joka täällä ulisee tasaisin väliajoin. En ole muilla alustoilla törmännyt tällaiseen. Kuten joku aiemmin sanoi on ihan tavallista että julkkiksilla on yksityiselämä julkisuuden ulkopuolella. Eihän Robinkaan ole esitellyt puolisoaan
tai moni muukaan. Ei sellaista tarvitse tehdä eikä siinä ole mitään ihmeellistä.
Normaaliälyllä varustettu ihminen ymmärtää tämän. Aika harva julkista työtä tekevän puoliso haluaa itse olla myös esillä.
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi tästä asiasta valitetaan näin paljon, vai onko se vain yksi ja sama katkera joka täällä ulisee tasaisin väliajoin. En ole muilla alustoilla törmännyt tällaiseen. Kuten joku aiemmin sanoi on ihan tavallista että julkkiksilla on yksityiselämä julkisuuden ulkopuolella. Eihän Robinkaan ole esitellyt puolisoaan
tai moni muukaan. Ei sellaista tarvitse tehdä eikä siinä ole mitään ihmeellistä.
Mut on kertonut, että sellainen on? Siinähän se ero just onkin.
 
vierailija
Gf on hengaillur skenessä mukana jo ennen Käärijää ja roikkunut mukana ainoastaan siksi, että hyppäsi sopivasti mukaan nousevaan hissiin UMK ehdokkuuden aikoihin. Vielä jaksaa nousta. Mutta katsotaan vuoden päästä
 

Yhteistyössä