K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä totta. K voi vain syyttää itseään. Jos olisi alun alkaenkin "esitellyt'" gf:n niinkuin BL niin kaikki olisi ollut "ai jaa..." eikä olisi vaikuttanut suosioon mitenkään.
Miksi ihmeessä ois pitänyt esitellä? Jerelläkin on oikeus ykistyiselämään ilman että koko kansan tarvii olla sitä rääpimässä. En mitenkään jaksa uskoa, että asia ois jäänyt siihen jos hänet ois julkisesti "esitelty", onhan se näissäkin ketjuissa nähty kuinka pahantahtoisia ihmiset voivat olla.
 
vierailija
Miksi ihmeessä ois pitänyt esitellä? Jerelläkin on oikeus ykistyiselämään ilman että koko kansan tarvii olla sitä rääpimässä. En mitenkään jaksa uskoa, että asia ois jäänyt siihen jos hänet ois julkisesti "esitelty", onhan se näissäkin ketjuissa nähty kuinka pahantahtoisia ihmiset voivat olla.
Taisi suhde olla UMKn aikoihin vielä sen verran tuore, että ei senkään takia halunnut sitä kansalle esitellä. Ehkä arveli, että ei kestä kovin pitkään. Äkkiä gf pisti somensa salaiseksi, ja tässä vaiheessa on tilanne jo riistäytynyt käsistä.
 
vierailija
Joku oli linkannut puutarhalle mut laitetaan tännekin kun ei näköjään täällä ole. Matej.avanzon instastoorissa kiva pätkä kun Bojan ja Kris vetävät lavalla Vem da gresiä Sandin (crewn jäsen) kanssa. Ihanan lämmin tunnelma
Huomaan, että en nauti tällaisista tiedoista yhtään. Siis että Bojanilla on siviilielämää, eikä me fanit aina kuuluta siihen kaikkeen 😭😭😭😭 Minusta on tullut hänen elämänsä suhteen yhtä utelias kuin olisi veli kyseessä, mutta I have no chance 😭
Toivoisin, etten tietäisi siitä mitään jos en fanina kuulu johonkin juttuun.
 
vierailija
Huomaan, että en nauti tällaisista tiedoista yhtään. Siis että Bojanilla on siviilielämää, eikä me fanit aina kuuluta siihen kaikkeen 😭😭😭😭 Minusta on tullut hänen elämänsä suhteen yhtä utelias kuin olisi veli kyseessä, mutta I have no chance 😭
Toivoisin, etten tietäisi siitä mitään jos en fanina kuulu johonkin juttuun.
Mä ymmärrän sua. Tumpussa on nyt ollut kuvia Janista jostain parin vuoden takaa. Niissä on jotain muuta kuin bändielämää, jan on ihan muiden ihmisten seurassa. Tuntuu ettei ne tietenkään edes kuulu mulle, mutta olen myös jotenkin vähän pahoillani että näen sen siviilielämää. Kai se on just tota kun en luonnollisestikaan voi itse olla osa sitä, mutta siihen faneille tarkoitettuun elämään mulla on lupa kuulua.
 
vierailija
Huomaan, että en nauti tällaisista tiedoista yhtään. Siis että Bojanilla on siviilielämää, eikä me fanit aina kuuluta siihen kaikkeen Minusta on tullut hänen elämänsä suhteen yhtä utelias kuin olisi veli kyseessä, mutta I have no chance
Toivoisin, etten tietäisi siitä mitään jos en fanina kuulu johonkin juttuun.
Koitas nyt A rauhoittua taas.
 
vierailija
Mä haluan nyt vaan avautua kun ei oo oikein muutakaan paikkaa. Oon tän fandomin kautta löytänyt aivan mielettömän upean naisen jonka kanssa ollaan alusta asti vähän flirttailtu. Ja nyt tää vaikuttaisi etenevän vähän pidemmällekin 🔥🔥🔥Oon niin onnellinen että oon käynyt keikoilla ja jumittanut somessa, koska en voinut kuvitellakaan että mua voisi potkaista tällainen onni!!!
 
vierailija
No ei vieneet. Päinvastoin. Omille nuorille aikuispojilleni olen yrittänyt kertoa, että tärkeintä on se, että ihmisellä on joku tärkeä ihminen, jonka kanssa voi jakaa elämänsä ja johon voi luottaa. Sillä ei ole merkitystä, onko kyseessä tyttö vai poika.

Vaikka asenteet ovat omista nuoruusvuosistani muuttuneet ja lieventyneet, ei oman seksuaalisuuden löytäminen ja etenkään sen tunnustaminen ole vieläkään helppoa.

Kn "best boyfriend" ja "friend or something more", eivät vie asiaa väärään suuntaan vaan antavat tukea asian kanssa kipuileville.
Tämä oli tosi kivasti kirjoitettu.❤ Mä kirjoitin sen yhden kommentin, jonka takia tämä keskustelu lähti osaksi käyntiin. En tarkoittanut mitään pahaa kysymykselläni, vaan mun tarkoitus oli sanoa, että osa ihmisistä varmasti toivoo, että viisuista syntyisi joskus K:n ja B:n kaltainen m/m pariskunta (tarkoitan parisuhdetta, en pelkkää kaveruutta). Kyllähän jo shippauskin osaksi kertoo sen, että tällaiselle olisi tarvetta todellisuudessakin. Hienoa on kuitenkin jo sekin, että tällä voidaan normalisoida miesten välistä ystävyyttä ja hellyyttä.
 
vierailija
Mä haluan nyt vaan avautua kun ei oo oikein muutakaan paikkaa. Oon tän fandomin kautta löytänyt aivan mielettömän upean naisen jonka kanssa ollaan alusta asti vähän flirttailtu. Ja nyt tää vaikuttaisi etenevän vähän pidemmällekin Oon niin onnellinen että oon käynyt keikoilla ja jumittanut somessa, koska en voinut kuvitellakaan että mua voisi potkaista tällainen onni!!!
Toivottavasti et ollut mun kanssa eilen treffeillä.😂🤣 Mä olin se, joka täällä kertoi menevänsä Joksu fanin kanssa treffeille. Tarkoitus on tavata hänet huomenna uudestaan. Avaudu ihmeessä, tällaiset ilouutiset ja kohtaamiset ovat tervetullutta tähän ketjuun. Olen onnellinen sun puolesta.😊
 
vierailija
Miten joku yksittäinen Suomessa lähes koko elämänsä asunut venäläissyntyinen on vastuussa jonkun maan politiikasta. Miten suhtaudut toisinajattelijoihin, joita siellä elää. Kärtsän faneissakin on venäläissyntyisiä, jotka ovat lähteneet vuosia sitten pois maasta. Siis aivan älytöntä ajattelua. Tämä palsta ei ole tarkoitettu poliittiselle keskustelulle, mutta oikeasti meidän naapurin on muututtava ja siihen tarvitaan niitä hyviä ihmisiä, joita siellä myös ihan varmasti on. Pelkkää vihanlietsontaa niputtaa kaikki yhteen ja syyttää heitä tilanteesta ja vihata heitä.
Sulle suosittelen tätä videota, jos jotain muutosta odottelet:
 
vierailija
vierailija
No ei vieneet. Päinvastoin. Omille nuorille aikuispojilleni olen yrittänyt kertoa, että tärkeintä on se, että ihmisellä on joku tärkeä ihminen, jonka kanssa voi jakaa elämänsä ja johon voi luottaa. Sillä ei ole merkitystä, onko kyseessä tyttö vai poika.

Vaikka asenteet ovat omista nuoruusvuosistani muuttuneet ja lieventyneet, ei oman seksuaalisuuden löytäminen ja etenkään sen tunnustaminen ole vieläkään helppoa.

Kn "best boyfriend" ja "friend or something more", eivät vie asiaa väärään suuntaan vaan antavat tukea asian kanssa kipuileville.
En kyllä ymmärrä miten vihjailu, joka ei ole sitten lopulta ole totta, tukee ketään löytämään oman itsensä. K han tiesi koko ajan olevansa hetero, ei hän mitään etsintää oman itsensä suhteen ollut tekemässä. Ymmärrän tueksi paremminkin sellaisen, että ihminen on rehellisesti oma itsensä, oli suuntautuminen sitten mikä tahansa.
 
vierailija
Social media, no doubt. I do think there will be a few gigs in Slo and a few other ex-Yu countries as well.
I wish JO all the best but I think they really need someone to replace G to help them with promotion.

Also, does anyone remember when exactly they signed up with Wasserman? Was it after NT? I am curious how their business relationship works exactly. Who has the final say (for example) which festivals this summer they tried to get into? We know they wanted to do Sziget, Ruisrock and Exit, but the others seem a bit strange choices to me, in particular that north German festival in July. It was on the same weekend that the Castle Festival here in Slovenia which is currently the biggest (mainstream) music festival in Slo. "Everyone" was there, Kris' dad, his old band, Mrfy, Kokosy, Let3, Baby lasagna, to name just a few you might be familiar with through JO or Eurovision. I understand it was JO's wish to do festivals abroad this summer, but to choose that German festival over Castle seems so odd. I think a lot of Slo (and foreign fans combining a bit of summer travel with a gig) would love to see them at Castle. 🤷
Yeah, it was sometime after NT. Didn't G help them to get to Sziget too? And they posted on twitter during the SYS-tour that they are planning the Balkan tour but maybe other than that Wasserman is the one who books their gigs now? They don't have a manager at the moment so it would be really needed since they dont' have a record label behind them either.
 
vierailija
Huomaan, että en nauti tällaisista tiedoista yhtään. Siis että Bojanilla on siviilielämää, eikä me fanit aina kuuluta siihen kaikkeen Minusta on tullut hänen elämänsä suhteen yhtä utelias kuin olisi veli kyseessä, mutta I have no chance
Toivoisin, etten tietäisi siitä mitään jos en fanina kuulu johonkin juttuun.
Hassua, miten voi ajatella niin eri tavoin. Mua taas kiinnostaa niiden tekemiset ja ilahdun niiden puolesta jos jotain kivaa tapahtuu, mutta ei mua haittaa että itse en ole mukana. Niitä on vaan mukava seurata.
 
vierailija
Social media, no doubt. I do think there will be a few gigs in Slo and a few other ex-Yu countries as well.
I wish JO all the best but I think they really need someone to replace G to help them with promotion.

Also, does anyone remember when exactly they signed up with Wasserman? Was it after NT? I am curious how their business relationship works exactly. Who has the final say (for example) which festivals this summer they tried to get into? We know they wanted to do Sziget, Ruisrock and Exit, but the others seem a bit strange choices to me, in particular that north German festival in July. It was on the same weekend that the Castle Festival here in Slovenia which is currently the biggest (mainstream) music festival in Slo. "Everyone" was there, Kris' dad, his old band, Mrfy, Kokosy, Let3, Baby lasagna, to name just a few you might be familiar with through JO or Eurovision. I understand it was JO's wish to do festivals abroad this summer, but to choose that German festival over Castle seems so odd. I think a lot of Slo (and foreign fans combining a bit of summer travel with a gig) would love to see them at Castle.
I don’t know if you were reading Vauva then but we speculated that perhaps Poli made an agreement with JO that the birthday gig will be the only one in Slovenia this summer, and compensated well enough to cover the money they would potentially lose by skipping concerts there. This way they were able to market the party as the only JO concert for a while.

This kind of deals take place in Finland sometimes, an artist will make an agreement not to perform in a specific region so that the one concert booked would be more interesting for fans. Do you think JO&Poli would make an arrangement like this?
 
vierailija
Mä haluan nyt vaan avautua kun ei oo oikein muutakaan paikkaa. Oon tän fandomin kautta löytänyt aivan mielettömän upean naisen jonka kanssa ollaan alusta asti vähän flirttailtu. Ja nyt tää vaikuttaisi etenevän vähän pidemmällekin Oon niin onnellinen että oon käynyt keikoilla ja jumittanut somessa, koska en voinut kuvitellakaan että mua voisi potkaista tällainen onni!!!
Oi, kuulostaa ihanalta! Onko kyseessä palstojen ensimmäinen nautapari?
 

Yhteistyössä