K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Gf on hengaillur skenessä mukana jo ennen Käärijää ja roikkunut mukana ainoastaan siksi, että hyppäsi sopivasti mukaan nousevaan hissiin UMK ehdokkuuden aikoihin. Vielä jaksaa nousta. Mutta katsotaan vuoden päästä
Jo viime vuonna lähes heti viisujen jälkeen oli vauvalla näitä varmoina kirjoitettuja juttuja kuinka gf on kohta heivattu, K ei tuu sitä kauan katselemaan jne. Ootko peräti tää sama kirjoittelija. No kummasti se gf vaan edelleen mukana "roikkuu" ja sekös sua tuntuu harmittavan.
 
vierailija
En kyllä ymmärrä miten vihjailu, joka ei ole sitten lopulta ole totta, tukee ketään löytämään oman itsensä. K han tiesi koko ajan olevansa hetero, ei hän mitään etsintää oman itsensä suhteen ollut tekemässä. Ymmärrän tueksi paremminkin sellaisen, että ihminen on rehellisesti oma itsensä, oli suuntautuminen sitten mikä tahansa.
hmm, mistä siis tiedät että on puhdas hetero? Sitä ei tiedä kuin hän itse, eikä kenenkään pidä painostaa ketään toista avautumaan asioista. Seksuaalisuus ei aina ole jokotai tai tarkkarajaista.
 
vierailija
On Jerenä keronut pari kertaa olevansa hetero. Viisujen jälkeen sitten Käärijän roolissa on heitellyt mitä sattuu.
Nimenomaan tämä. Rusinat pullasta valikoivat shippaajat kyllä aina esim kiroilun suhteen muistavat painottaa, että Käärijä on vaan hahmo, mutta kun se hahmo heittää sinkku - ja homoilujuttuja, ne on tietysti totuus.

Totuus on, että Jere Jerenä on kertonut olevansa hetero.
 
vierailija
Toivottavasti et ollut mun kanssa eilen treffeillä.😂🤣 Mä olin se, joka täällä kertoi menevänsä Joksu fanin kanssa treffeille. Tarkoitus on tavata hänet huomenna uudestaan. Avaudu ihmeessä, tällaiset ilouutiset ja kohtaamiset ovat tervetullutta tähän ketjuun. Olen onnellinen sun puolesta.😊
Mä olen onnellinen sun puolesta, mutta en kyl ollut sun kanssa treffeillä 😁 En oo vielä päässyt treffeille saakka ollenkaan vaikka lupaavalta tää vaikuttaakin.
 
vierailija
Nimenomaan tämä. Rusinat pullasta valikoivat shippaajat kyllä aina esim kiroilun suhteen muistavat painottaa, että Käärijä on vaan hahmo, mutta kun se hahmo heittää sinkku - ja homoilujuttuja, ne on tietysti totuus.

Totuus on, että Jere Jerenä on kertonut olevansa hetero.
Toki Jere on voinut kertoa olevansa hetero, koska se on joskus helpointa, eikä silloin joudu selittelemään asioita tai voihan se seksuaalisuus muuttua, mutta koska Jere on kertonut olevansa hetero, niin mulla ei ole mitään tarvetta lähteä kyseenalaistamaan hänen sanomisiaan tässä kohtaa. Jos hän joskus ilmoittaa olevansa jotakin muuta, niin sitten mennään niiden sanomisien mukaan.
 

Yhteistyössä