K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ootteko te muut joksufanit törmänneet sellaiseen bändiin kuin Batista cadillac? Tuli Spotifysta vastaan Joksuja kuunnellessa. Nopean googlailun perusteella vaikuttaisi olevan Slovenialainen bändi. Itse tykkäsin sen vähän perusteella mitä tähän mennessä oon kuunnellut.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Ootteko te muut joksufanit törmänneet sellaiseen bändiin kuin Batista cadillac? Tuli Spotifysta vastaan Joksuja kuunnellessa. Nopean googlailun perusteella vaikuttaisi olevan Slovenialainen bändi. Itse tykkäsin sen vähän perusteella mitä tähän mennessä oon kuunnellut.
En oo kyllä tärmänny, pitääpä laittaa nimi muistiin ja kuunnella joku päivä!
 
vierailija
Käytännössä jakautuu äo:n mukaan. Kompostissa on sen ajoittaisesta paskuudesta huolimatta pääosin älykästä porukkaa. Vauvan ketjuun jääneet enempi keskinkertaisella älyllä varustetut.
Kyllä, Joksu-faneilla on korkeampi äo noin yleisesti ottaen. K:n musiikki on enemmän sellaista joka vetoaa syvien rivien massoihin, mikä näkyy kuuntelukerroissa ym kun sitä vaan kulutetaan ilman sen syvempää ajattelua. Jumputusta ja konemusiikkiefektejä. JO:n tyylinen musiikki vaatii vähän enemmän ja syvempää käsittelyä ajatustasolla, mitä kaikilta ei löydy.
 

Yhteistyössä